@Mamavandrie34 hier gaat het redelijk goed. J is gelukkig een erg tevreden meisje. Helaas nog steeds geel en de waardes nog te hoog voor haar leeftijd. We staan dus nog steeds onder controle van het ziekenhuis en de 24e weer prikken. @Ang1987 ik ben nog wel actief hoor. Ik lees ongeveer om de dag. Reageren lukt me bijna niet, telkens zijn het véél pagina's er bij waardoor ik na t lezen echt niet meer weet wie wat plaatste. En dan elke keer een algemeen berichtje vind ik zo onaardig. Maar ik vraag me soms af hoe jullie dat allemaal doen met meerdere kinderen, bezoek, huishouden, borstvoeding, slapen (ook niet onbelangrijk) etc. Ik kom er echt niet aan toe en ben soms blij als ik even 5 minuten op de wc kan zitten. Hier gisteren toevallig de minipil opgehaald, die heb ik de vorige keer ook gehad. Nog geen knip bij manlief want ik hoop dat we over een jaar of 2/3, als we een ander huis hebben gevonden, nog voor een derde gaan.
Hè wat naar dat ze nog steeds ziek is Geen probleem hoor dat je minder reageert! Hartstikke begrijpelijk! Ik ben super actief omdat ik me rot verveel , maar ik denk dat het na de bevalling straks ook heel veel minder zal zijn.
Ik weet het eigenlijk ook niet haha. Nee soms lukt het, soms niet. Maar persoonlijk vind ik tijd vrij maken voor mijzelf/ ontspanning heel belangrijk. En meestal kom ik dan hier terecht of even op insta ofzo. Ik ben nu dus ook helemaal geen gezellige echtgenote. Ik zit lekker gezellig naast mijn man hoor! Maar wel op mijn telefoon Na mijn verlof wordt het echt wel weer anders, dan heb ik alle tijd dat ik thuis ben, ook de kinderen. En in Die tijd moet dan ook het huishouden. Dus dat is tijdrovend en Dan wordt het inderdaad lastiger. Maar nu heb ik sowieso 2 dagen in de week dat de kindjes op de opvang of school zijn en ik lekker alleen thuis
Sorry ik weet zeker dat je actief ben, ik bedoelde de andere Roos. (Iets met slaapgebrek) Gewoon lekker lezen is ook al fijn toch, reageren hoeft niet. Er wordt hier ook echt heel veel geschreven, volgens mij is dit niet bij te houden als je dat niet op de voet volgt.
Hoop echt heel erg dat je je rust even kan pakken (maar dat zal vast wel want dat is de bedoeling). En ben erg benieuwd naar morgen. Hopelijk lig je lekker te slapen♡
@Aaav: slaap lekker en veel succes voor morgenochtend, nou ja, straks eigenlijk . @ButterflyPassion: wat een super schattige foto’s! De rest weet ik niet meer met mijn half slapende brein. Het waren vanaf 23u de eerst 3 uurtjes die ik in lange tijd weer geslapen had. Stomme krampjes!
Nu 4,5 uur er tussen terwijl ze de fles niet helemaal lees had om 23:00, super netjes. Luuk sliep mega snel door maar later slaapproblemen dus ik geniet van iedere dag want kan nog alle kanten op Hoe is het daar?
Haha dat is zeker waar je kan niet echt bouwen op het slaapritme van kleine kinderen en baby's. Lekker genieten van slaap he als het kan. Hier gaat het goed. Hij drinkt lekker veel, om de 2 a 3 uur en mijn vriend heeft een voeding overgenomen met een flesje gekolfde melk dus ik heb zowaar best geslapen al. Hij is nu ook rustiger tussen de voedingen door (en ik ben meer gewend aan de New born geluiden). Maakte me wel zorgen over mijn slaapgebrek omdat ik dat met mijn oudste zo erg had dat ik er zelf bijna aan onder door ging. Dat is nu niet aan de hand (heb ' al 4 of 5 uur geslapen dus voor nu top al haha) maar hou het wel goed in de gaten met de verloskundige. Verder ben ik gewoon echt heel erg verliefd. Zon puck a baby heeft ie ook aan sinds vanavond btw en ik vind het helemaal top!!
@ButterflyPassion kan het bericht niet meer terug halen want zo veel gezegd hier en ik ben moe maar je had nog zo'n lieve reactie gegeven over dat je trots was dat ik voor mezelf had gekozen en m'n vriendin had afgezegd. Vond dat zo lief om te lezen en dat deed me echt goed dus dat wilde ik je nog wel even laten weten.
Hopelijk slapen de meiden met baby's lekker en zijn de meiden zonder baby's aan het bevallen! Ben ook best nieuwsgierig naar het verhaal van @teenslipper maar dat komt vast wel een keertje
@Aaav ik hoop dat je hebt geslapen en vooral hebt kunnen uitrusten als voorbereiding. @Roosxxx hopen dat de waardes snel zakken. En voel je niet bezwaard over de verminderde aantal berichten. Ik sta ook te kijken hoe goed sommige hier het forum binnen tijdmanagement krijgen. Hier nog geen tekenen van een baby op komst.