Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mamavandrie34, Apr 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Beetje babyspam, Ida heeft net haar hielprik gehad vandaar het pleistertje. Ze deed het superstoer en werd niet eens wakker :rolleyes:

Attached Files:

2. Dompiewompie

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Uitgerekend

1 mei;

Mamavandrie34 - 40 jaar - 6de & 7de kindjes

5 mei;
    Liessb88 - 3e kindje
    Dompiewompie - 29 jaar - 4de kindje

6 mei;
    Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje
    KJB - 30 jaar - 1e kindje
    Sillemie - 32 jaar - 2e kindje
    Teenslipper - 30 jaar - 2de kindje

7 mei;
    KleineLai - 3e kindje
    Roos01 - 1e kindje
    Butterflypassion - 32 jaar - 3e kindje

8 mei;
    Loes87 - 3e kindje
    Zeester85 - 2e kindje

TikusSabrina - 1e kindje samen

9 mei;
    Liva - 4e kindje

10 mei;
    Ang1987 - 2e kindje

11 mei;
    Aaav - 2e kindje
    Doublerainbow - 1e kindje

13 mei;
    Malbec - 2e kindje

7 Meisjes | 9 Jongens | 3 Verrassingen

Afspraken

Bevallen

6 april - KJB - 35+5 weken - X
    7 april - Mamavandrie34 - 37 weken - S & O
    20 april - Roosxxx - 37+.. weken - J
    25 april - Sillemie - 38+3 weken - V
    27 april - Liessb88 - 38+4 weken - M
    2 mei - Malbec - 38+3 weken - N
    7 mei - ButterflyPassion - 40 weken - N
    9 mei - Loes87 - 40+3 weken - L
    10 mei - Ang1987 - 40 weken - O
    11 mei - DompieWompie - 40+6- I
    12 mei - Teenslipper - 40+6 - H
    14 mei - Zeester85 - 40+6 - M

3. Dompiewompie

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Even aangepast, ik ben ook met 40+6 bevallen ipv 40+5. Zou wel leuk zijn als de volgende ook nog met 40+6 bevalt :roflmao:

Liessb88, KleineLai and Ang1987 like this.
  4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Ohhh die haartjes en idd een flink meisje. Als in zowel superstoer als in lekkere vetjes.

Liessb88 and Dompiewompie like this.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,399
    113
    Ohhh, wat een lange haartjes al! Fijn dat ze niet eens wakker werd!

Dompiewompie likes this.
  6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    @Zeester85 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Me.rel !! Wat een lieve naam zeg ♡♡ past ook goed in ons ontzettend toffe namen rijtje haha:D:thumup::thumup:
    Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst even lekker bijkomen En genieten van jullie gezin!!

Mamavandrie34 likes this.
  7. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Wauw, die haartjes!! Prachtig! En ik zie echt alleen maar super gave printjes op deze foto :eek::eek:♡ shirtje, babynestje, al die andere dingen waarvan ik niet weet wat het is, helemaal prachtig

Dompiewompie and Ang1987 like this.
  8. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    @KleineLai ben zó benieuwd of de strippoging zn werk gaat doet straks / vanacht!!
    Ik duim voor je meid, en wat super fijn dat ze nog steeds head first ligt !

9. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    #2969 ButterflyPassion, May 14, 2022
    Last edited: May 14, 2022
    Hallo dames!

Ook hier even laten weten hoe het gaat. N heeft weer een super goede nacht gehad. Geslapen van 00.00 - 04.00 en daarna na de voeding weer van 04.30 - 07.30 . Heerlijk! Ook gewoon lekker in de co sleeper, geen krampjes of iets. Die nieuwe voeding doet echt zn werk. Ze is wel écht nog aan het wennen, poep is nog wat dun, maar ik maak me er geen zorgen om. Ze heeft vandaag 1x wat gejammerd om de krampen toen ze moest poepen, en 1x tussendoor een kwartiertje. Na troosten lekker in slaap gevallen. Maar hè, dat mag!! Maar gelukkig niet meer die toestanden van afgelopen week, waar ze uren ontroostbaar aan het krijsen was. Dus ik ben heel blij, dat jullie mij ook allemaal aangespoord hebben naar mijn gevoel te luisteren, thnx ladies !!! ♡♡♡

Gisteren even alleen naar dorp geweest. Op de fiets!! :D:thumup::roflmao: Een fotoboekje opgehaald voor P en V die ze maandag op school kunnen laten zien, ze zijn helemaal blij. Kraamzorg was vandaag voor het laatst, ik ga dr echt missen, zo een leuke meid. We hebben elkaars tel. nummer dus en ik verwacht af en toe nog wel een apje over en weer te doen, het klikte echt enorm goed.

10. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Spannend morgen, ben benieuwd wat de stand van zaken is. Lijkt me lastig die keuze maken als je niet een heel overtuigend gevoel hebt hier in. Aan de hand van de informatie die je VK morgen voor je heeft, zal jouw gevoel je ongetwijfeld precies vertellen wat je wilt. Ik zou er niet al te lang over piekeren :)
    Maar hopelijk is de VK straks / vanavond / vanacht/ morgen gewoon bij jou omdat je gewoon al lang en breed aan het bevallen bent :roflmao:

teenslipper and Ang1987 like this.
  11. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    @Zeester85 gefeliciteerd! Wat een flinkerd zeg, en een mooie naam ♡ En idd, net niet vrijdag!! :roflmao:

@KleineLai wat fijn dat ze nog goed ligt en alles klaar in de startblokken. Ik duim voor je dat t strippen wat gaat doen.

@Dompiewompie een bikkeltje is t! En die foto is om te smelten ♡

Hier weer een slechte nacht. Overdag slaapt H als een blok en overal doorheen. Zelfs als R keihard t bezoek staat uit te gillen ipv zwaaien. Maar 's nachts slapen... ho maar. Dus ik heb net een dutje gedaan en man ligt samen met R op t logeerbed ook een dutje te doen. Ik vrees dat dat onze nieuwe normaal gaat worden :(
    H is trouwens teveel afgevallen. Gister al 200gr en vandaag nog meer. We wachten morgen ff af en anders bijvoeden denk ik. Ze drinkt wel heel goed, gaf zelfs een beetje terug dus daar ligt t niet aan.

@ButterflyPassion en @Dompiewompie hoe gaat t met jullie en de speciale voeding? Slaat t aan?

Malbec likes this.
  12. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Goed te horen dat het zo goed met jou gaat :) en wat goed dat je man en jij een manier hebben gevonden voor het voeden savonds en snachts, zodat jij wel aan je voldoende uurtjes slaap komt! :thumup::thumup: heel belangrijk.
    Lekker even zelf naar buiten, doet mij ook altijd goed. Ik denk ook morgen even voor het eerst met de kleine naar buiten te gaan. Wordt dan lekker warm, dus vind het wel een mooie dag er voor :thumup:

Ang1987 likes this.
  13. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    Haha crosspost. Fijn dat t goed aanslaat de voeding!
    En echt... fietsen?!?! :eek:

Ang1987 likes this.
  14. ButterflyPassion

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Lieverd, kleine H is pas 2 daagjes oud. Het is doodnormaal dat het dag en nacht ritme nog omgedraaid is, dat hebben bijna alle newborns. In jouw buik was ze waarschijnlijk ook vooral snachts actief als jij sliep. Nou, nu dus ook. Heb vertrouwen, grote kans dat dit echt wel goed komt komende tijd ♡♡:)

Bij N gaat dit nu aardig snel. Maar bij P hebben we een week lang snachts met dr op schoot gezeten omdat ze klaar wakker was. Dus verschilt een beetje per baby hoe lang het duurt, maar waarschijnlijk komt het wel :).

Het afvallen is wel balen, maar gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden.

Hoe voel je je verder?

teenslipper and Ang1987 like this.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    @ButterflyPassion wat heerlijk van de goede nacht! En klinkt als een fijn dagje.
    Goed hé zo'n fijne kraamverzorgster dat maakt alle verschil. Wordt echt blij van je berichtje♡.

En helemaal eens met wat je zegt hoor, @Liva wie weet is strippen niet nodig en beval je gewoon. Je verwacht het niet maar het kan toch zomaar nog gebeuren.

@teenslipper ohh die slechte nachten, hier heeft O. Ook een soort omgekeerd dag en nacht ritme heel herkenbaar. Snachts is de all inclusive bar non stop open en ik blijf maar laatste ronde roepen maar ieder uur is het raak:roflmao:.
    Vind het wel okee want ik ga extreem vroeg naar bed en tussen door slaap ik wel. Maar het is pittig wel ja. Hopelijk kunnen jullie een beetje meeslapen overdag.

Mbt afvallen: die van mij was op dag 2 al 200 gram afgevallen maar zat op dag 4 toch af bijna op geboorte gewicht. Dus hopelijk gaat de lijn bij jou ook weer stijgen, dat kan echt zomaar! Zeker als ze zo goed drinkt.

Heb hem lekker mee naar buiten genomen in de draagdoek, voelde me goed.
    Zijn eerste tripje was naar de slager, heb Filet americain en serranoham gekocht:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,399
    113
    Overdag slaapt ze waarschijnlijk beter juist omdat het zo’n herrie is. In de buik was het ook constant herrie (darmen, jouw hartslag, stemmen, (plotselinge) omgevingsgeluiden, enz) . Snachts is het nu compleet stil, daar reageren ze op. In de buik werd ze vast ook vaak wakker op de momenten waarop jij rustig zat? Misschien is white noise proberen een optie? Omgevingsgeluid. Een ventilator bijv.

Krijgt ze borstvoeding of kunstvoeding?
    Vervelend dat je zorgen hebt :( ik hoop dat ze snel lekker gaat aankomen, en snachts beter gaat slapen. Slaaptekort is killing!
    knuffel!

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,399
    113
    Ik ben erg benieuwd naar @Aaav !

Aaav, teenslipper and Ang1987 like this.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,280
    28,399
    113
    @ButterflyPassion , wat ontzettend fijn dat ze zo rustig is geworden! Echt super blij voor jullie en kleine N! Hopelijk voel jij je ook kalmer? Minder opgejaagd en alert?

ButterflyPassion and Ang1987 like this.
  19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

Jul 28, 2020
    2,418
    2,169
    113
    Ik vind jullie allemaal zulke leuke meiden. Allemaal anders maar lief, empathisch en grappig.

Volgens mij is dit het leukste uitgerekend groepje ooit:).

Echt een toegevoegde waarde voor mij wat betreft mijn zwangerschap en kraamtijd!

20. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    Helemaal mee eens!

Hahah all-inclusive bar en laatste ronde, die kleine van jou wordt een echte kroegtijger! Wel mooi dat hij al zo goed groeit zeg! Ik maak me ook nog niet direct zorgen om H. maar de kraamzorg dus wel een beetje.
    Lekker naar de slager. Geniet maar van je ham en filet! Mijn moeder kan er ieder moment zijn met de carpaccio tapenade :cool::D

Share This Page