Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ik weet t hoor. Maar heb al si ds t weekend nauwelijks geslapen vanwege t ziek zijn. T hakt er dus nogal in. En we slapen nu dus waar we kunnen.

KleineLai, Ang1987 en Liessb88 vinden dit leuk.
  2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Snap ik helemaal, ook lekker doen :) en ondertussen ook nog bevallen he, vergeet die niet.

teenslipper vindt dit leuk.
  3. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Wij gaan ook naar het Ros Beiaard:roflmao: We wonen in een deelgemeente van Dendermonde. Dus dat is iets dat we niet kunnen missen :) Elke zondag kan je al gaan kijken naar de repetitie.

Bijgevoegde bestanden:

4. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Proficiat met jullie klein meisje! Nu genieten maar !

5. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Wat een schatje !

Dompiewompie vindt dit leuk.
  6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja veeeeel relaxter! Ik sta nu niet meer bij elk huiltje direct stijf. Maar nu kan ik ook horen: o honger huiltje, o krampje / moet poepen/ of boertje dwars.. in plaats van: kind heeft gewoon verschrikkelijk veel pijn. Dus ik ben helemaal positief :)

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.384
    113
    Super! Ik ben ècht blij voor je! (En voor N natuurlijk :) )

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.384
    113
    Dat hakt erin ja! Anders misschien om en om een nacht de baby verzorgen?
    Dus eerste nacht jij in een compleet andere kamer waardoor echt even wat uren kan maken, en dan de volgende nacht je man. Tenzij je bv geeft, dan gaat dat niet natuurlijk. In dat geval kan je misschien wel doen dat hij H brengt als ze honger heeft en jij daarbuiten toch uurtjes kan pakken.
    Als dat werkt hoor! Mij lukte dat niet: hoe verder ik van mijn baby verwijderd was hoe alerter ik werd :rolleyes: Maar voor sommige kan dit misschien wel werken.
    Just an idea :p :)

9. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ik geef bv en VK belde net. Ze wil dat we nu na iedere voeding 20ml gaan bijgeven. T komt wel goed. Ergens richting de puberteit verlangen we als ouders terug naar deze tijd :rolleyes:

Mamavandrie34 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.384
    113
    whaha, ja aan zulke dingen hou ik mijzelf ook altijd maar vast :roflmao:
    Het komt sowieso goed! :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ga je bv bijgeven of flesvoeding?

Snap het hoor, we moeten er doorheen en het komt inderdaad goed. Ik denk omdat moeders een soort halve supermensen zijn dat kan niet anders. En ik vind jou al een heel sterk mens, igg zo kom je over.

Maar als je te moe wordt is een slaapplannetje wel goed, zoiets als @KleineLai zegt idd.

12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahaha ik leer best veel over de Belgische cultuur hier ook. Heb dit maar even gegoogled, leuk:)

Liessb88 en Sillemie vinden dit leuk.
  13. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Bv als bijvoeding. Net gekolfd na de voeding en had nog met gemak 60ml elk in mn borsten. Dus daar ligt t niet aan...

Dank je:oops:
    Hetzelfde vind ik van jou (en de andere mama's hier).

Ang1987 vindt dit leuk.
  14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ga je niet menen toch??!!
    Oh gelukkig ligt ze wel nog gewoon goed.

@Zeester85: gefeliciteerd! Mooie naam en wat een grote dame zeg.

@teenslipper: zeker gezien ze al mondjes terug geeft gaat dat gewicht wel goed komen. Alle baby’s vallen de eerste dagen af. Viviën was ook “teveel” afgevallen maar omdat ik langdurig een infuus had gehad, zelf vals hoog geboortegewicht benoemde en verder er heel chill over was hebben ze er niet eens wat mee gedaan.

Hahahahhahaha, ik heb hier echt ff dubbel gelegen van het lachen :roflmao::roflmao::roflmao:
    Hier is het clustermoment meestal op een iets christelijker tijdstip, zo tussen 17 en 21u meestal. Vandaag begon ze al om 15u.

En idd, dit is echt een super fijn groepje! Oh, daar is mijn avondeten. Straks verder reageren

teenslipper, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  15. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Zo he, een middag niet gelezen, zijn et gewoon 3 blz vol gecshreven :roflmao:

wat heb ik onthouden: er is een babygeboren op een prachtige tijdstip met een prachtige naam, gefeliciteerd @Zeester85
    We wachten nog op 3 baby’s, alledrie in hoofdligging gelukkig :D duim duim duim dames voor prachtige bevallingen en gezonde baby’s en moeders!
    Sommigen zijn extreem vroeg met de hort op gaan, zo grappig, kraamzorg nog in huis maar al op stap naar de winkels, hoe dan?! Prachtig hoor :)
    Wie is degene met de all you can drink bar all night long? Join the club :rolleyes: met twee vind ik het wel erg pittig, maar we overleven het wel :thumup:
    Baby’s die te veel afvallen, oh wat is dat naar als je daat onzeker van wordt, weet ik helaas alles van :cry: hetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoed! Je bent niet alleen hierin, meerdere mama’s hebben dat meegemaakt en het is goed gekomen :thumup: (wat erg ik weet dus niet meer wie het was…)

hier verder alles goed! Twee baby’s die streds wakkerder worden, leuk naar ook pittig ;)
    Vanochtend eindelijk de bakfiets helemaal babyproof kunnen maken, 2 maxicosis in de bak en een stoeltje achterop voor lea :cool: man heeft er een mini klein stukje op gefietst, naar de manege waar lev op les zit, prachtig weer, drankje op het terras gedronken :thumup: morgen ga ik het ook uitproberen, alleen eerst zonder lea, niet teveel tegelijk, haha.
    Op de foto’s zie je hoe reusachtig Sami is vergeleken met Olli (die kan erg goed erg ernstig kijken :D hij kan ook prachtig lachen, alleen niet voor de foto :D)

Bijgevoegde bestanden:

16. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik ben een geboren Dendermondenaar. Ik heb er niet heel lang gewoond omdat mijn ouders gingen scheiden. Maar ik kwam er nog wel heel vaak bij mijn vader en familie. Ik ga de 29e ook bij een nicht van mij thuis die woont langs de ommegang.
    Ik had de livestreams idd al gezien op Facebook.
    Wat fijn! Dat heeft altijd even een paar dagen/weken nodig hè. De eerste dagen en vooral nachten stond ik ook stijf vd stress bij elk geluidje. Ondertussen slaap ik door alles behalve voedings- en pijnsignalen heen.

Aaaaaaah, @Mamavandrie34: die foto’s!!! Zo schattig jouw kereltjes

Hahaha, voordeel van zo’n gemêleerd groepje hè. 3 Belgen, waarvan 1 deels vernederlandste, een Franse die in Nederland woont en een Nederlandse die in Frankrijk woont en dan nog een aantal “normale Nederlanders” :roflmao:

Hier had ik net een momentje van ok dan… Viviën bleef huilen en ik had al alles geprobeerd. En toen dacht ik ineens ik leg er wel een dekentje overheen. We zitten met 21gr buiten in de tuin hè… je raadt het al, ze was gelijk stil. Ik lig hier nu dus te bakken met baby met deken op mijn buik :roflmao:
    EE6F04BF-BBC1-4563-A729-592502BF7236.jpeg

17. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @KleineLai merk je iets van het strippen?

@Sillemie ik zou daar dus nooit aan gedacht hebben, een dekentje hahahha. Kan soms zo simpel zijn dan eigenlijk.

ButterflyPassion en Sillemie vinden dit leuk.
  18. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @Mamavandrie34 heerlijk zeg met de bakfiets! Ik heb ook alles klaarstaan, zo fijn in dit seizoen. Mooie foto's!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  19. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Zooooo wat is er veel geschreven.
    Ik ga bijna de verveling van de laatste dagen zwangerschap missen. Zo druk met 4 kindjes pffff. Maar wel leuk druk :thumup:

En hier kraamtranen hoor, huilen omdat ik bedacht dat ze straks allemaal groot zijn en niks meer met ons gaan willen doen :rolleyes::roflmao:

@Mamavandrie34 wat een schatjes toch die jongens van jou. En echt precies elk een ander karaktertje zo op foto.

@Sillemie logisch toch, wie kan nu slapen zonder dekentje :roflmao:

ButterflyPassion, Malbec en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    #3000 Ang1987, 14 mei 2022
    Laatst bewerkt: 14 mei 2022
    @Mamavandrie34 een leuke foto's en zo lekker die bakfiets he. Je ziet idd wel ee

Ok het lukt mij niet om mijn bericht goed aan te passen, of ik druk de hele tijd op annuleren of er is iets mis.

Ik reageer later weer:roflmao:

ButterflyPassion en Sillemie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina