Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Jaaa super!! Succes ! Of misschien zijn jullie al aan het babyknuffelen ♡♡ . Anyway, zo fijn dat het doorgezet heeft!! Ben benieuwd :)

2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @KleineLai: jaaaaa, zo tof! Eindelijk babyknuffelen

@teenslipper: qua praten over een volgende zwangerschap… hier is na deze zwangerschap en bevalling heel duidelijk geworden dat er toch geen 3e komt. Dat kan mijn lijf niet aan. Dus helaas pindakaas moet mijn hart mijn verstand in deze gaan volgen. Mijn hart zou nog wel een heel elftal willen

Hier was ik vannacht blijkbaar zo moe dat ik niet wakker werd van Viviën. Dus mijn vriend is haar gaan verschonen nadat hij mij een aantal keer heeft proberen wakker maken. En heeft haar verschoond en wel bij mij gelegd om te drinken. Tijdens het drinken viel ik weer in slaap en toen ze klaar was heeft hij haar laten boeren en terug in bedje gelegd. Ik weet verder alleen nog dat ik haar aangelegd heb :oops::eek:. Ik was duidelijk toe aan slaap

3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhh arme jij dan ben je echt uitgeteld, kan me er heel wat bij voorstellen. Maar heeeel fijn wel denk ik die slaap.

Lijkt me moeilijk wel, nog een kindrwens hebben maar besluiten geen kindje weer te nemen. Maar als het om je gezondheid aankomt is dit waarschijnlijjk de beste keus.
    Voor jezelf en je dochters.

Hier is het nu klaar echt na 2, mijn vriend vond 1 al genoeg (het is wel echt de leukste papa ooit Maar een groot gezin is niets voor hem en voor mij eigenlijk ook niet eigenlijk).

Hier vandaag nogal moe. Bij mijn jongen begonnen de krampjes, net toen ik wilde gaan slapen om 23. Is zeker tot 1.30 onrustig geweest dus tot dan helemaal wakker. Gelukkig daarna in korte blokjes wel wat geslapen. Maar een extra koffietje vandaag.

Ben erg benieuwd naar @KleineLai en ook @Aaav

Edit:, en wie weet wat @Liva wel niet allemaal heeft uitgespookt vannacht;)

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.
  4. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @KleineLai zijn we toch tegelijk! :D

Vannacht om 03:09 na een bevalling van 1u50min is onze J.ake geboren! We zijn nog in t zh. Als ik thuis ben dan post ik ff foto en t verhaal!

5. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je geen inleiding nodig hebt gehad! Toch nuttig geweest dat voorwerk :thumup:, super snel zeg!

Ben benieuwd naar de foto, geniet van elkaar!

6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    En wat fijn voor @KleineLai, ik had je al verwacht! Ben erg benieuwd hoe het is gegaan.

7. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik ga dan toch de hekkensluiter zijn, de anderen op de lijst zijn niet meer teruggekomen. Ik hoop er een mooi slot achter te kunnen zetten :cool:..
    Ik ga weer in m'n geduldige hoekje zitten :confused:

8. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat snel!!

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.384
    113
    Vannacht om 3.05u is dan eindelijk ons kleine meisje Lily geboren! Ze weegt 3355 gram en is helemaal gezond!

De weeen begonnen rond 19u savonds, om 23u kwamen ze een uur om de 5 minuten dus naar het ziekenhuis. Daar aangekomen had ik 5cm ontsluiting. Om 1u snachts om een peridurale gevraagd. Om 2u ontsluiting gemeten: 7cm. Vliezen geprikt en de weeen werden heftiger. Ze kwamen door peridurale heen dus ik wist dat het einde eraan kwam. Ik voelde haar steeds dieper zakker en ik duwde zachtjes mee. Ik voelde dat ze er klaar voor was om geboren te worden dus de vk erbij geroepen. Hij controleerde ontsluiting en zei direct: ze is er al bijna uit! 10 cm!
    5 minuten en 2 persweeen later was ze er!
    De placenta kwam 20 minuutjes later vanzelf. Een droom bevalling!

(Ook voor meelezers: please niets posten op fb! We hebben het nog niet iedereen kunnen vertellen)

Bekijk bijlage 724467

Loufoque, Spectre, Lovieyou en 22 anderen vinden dit leuk.
  10. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Wauw, wat super fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad!! Was je ook echt gegund.

Prachtige foto zeg!

In ieder geval een super positieve mooie start van dit nieuwe avontuur voor je!

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhh wat prachtig!! Is dat weer een snelle bevalling (min al het voorwerk).
    Gefeliciteerd met jullie J, superleuke en stoere naam vind ik dat!

12. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ooooh zoveel babynieuws vandaag :D:D
    @Aaav en @KleineLai gefeliciteerd! Bijna op het zelfde moment zelfs, wat een timing :roflmao:

ButterflyPassion, teenslipper en Ang1987 vinden dit leuk.
  13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat een prachtig meisje!! Jeeeetje wat ben ik blij voor je dat je bevalling zo goed is verlopen, was je zo gegund.

14. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Twee baby’s vannacht, wat leuk! Bijna tegelijk geboren ook :)
    Gefeliciteerd @Aaav en @KleineLai , mooie namen ook :)
    Wat een mooi meisje @KleineLai en waf een geruststelling dat de bevalling goed gegaan is
    @Aaav wat snel zeg, hopelijk alles goed met jullie! Heel benieuwd naar het verhaal en een foto

15. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Liva we wachten gedukdig met je mee :)

Ang1987 en Liva vinden dit leuk.
  16. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik dacht gister nog even het laatste hulpmiddel in te zetten: hele lange massage en gezelligheid tussen de lakens maar al die wondermiddelen werken hier dus niet :roflmao:..

Maar ja, deze week zal hij dan echt komen, het geduld van de kinderen wordt echt op de proef gesteld, denk dat ze er niet meer in geloven hahaha. Zitten vanaf week 37 op wacht.

Ang1987, Liessb88, ButterflyPassion en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @KleineLai: gefeliciteerd wat een schatje! Heerlijk dat ze er eindelijk is zeg. Lekker gaan genieten maar.

@Aaav: jij ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jouw verhaal maar dat komt wel. Eerst maar eens lekker naar huis en genieten van jullie gezinnetje.

@Liva: je moet sowieso niet heel lang meer geduld hebben. Het zijn nu echt de laatste loodjes. Hopelijk besluit de kleine gewoon dat vandaag een goeie dag is

Ik had niet echt het gevoel dat ik extreem vermoeid was maar blijkbaar dacht mijn lijf daar toch anders over. Ik voel mij nu wel echt als herboren. Ik ben er om 6u ook uit gegaan samen met Viviën zodat mijn vriend nog even kon slapen. Tot nu toe hoor ik nog niks boven dus ik denk dat hij er heerlijk van ligt te genieten.
    En ja, die kinderwens… in sommige gevallen is een rationele beslissing gewoon noodzakelijk. Dus het is prima zo, ik ben blij met mijn prachtige gezin.
    Die stomme krampjes toch ook! Succes vandaag met je slaapgebrek en extra koffie.

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  18. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Wat een vreselijk mooi meisje ♡ en een lieve naam!
    En wat schrijf jij mooi over je bevalling. Nu heerlijk op je wolk en knuffelen maar. Ben heel benieuwd hoe R en R reageren op hun zusje.

Ang1987 vindt dit leuk.
  19. Zuremat

Zuremat Bekend lid

5 jan 2021
    502
    730
    93
    Vrouw
    Geweldig!! Gefeliciteerd met jullie Lily! ❤️ fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad!

Jullie allemaal gefeliciteerd trouwens! Die van mij is al weer bijna 4 maanden, krijg heimwee van jullie posts! Gelukkig gauw ff babyknuffelen bij @Malbec :D

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  20. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Even niet zoveel tijd, maar waauw 2 baby's vanacht, bijna tegelijkertijd!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon @Aaav en met jullie dochter @KleineLai .

@Aaav wat een ontzettend snelle bevalling! Ben benieuwd naar je verhaal en foto. Maar eerst lekker rusten en bijkomen met jullie gezin :)

@KleineLai wauw wat een mooi bevallingsverhaal, ben zo blij dit te lezen want ik gun het je zo :) zo mooi hoe je omschrijft wat mee te drukken en dat je precies voelde wat er gebeurde. En haar gewicht! Super goed! Mooi gewicht hoor! Super lieve foto, wat een lekker lief poppetje, met een super mooie naam ♡♡ geniet lekker van jullie gezinnetje :) .

Deel Deze Pagina