Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou meiden!!!

maat een geweldig begin van de ochtend ❤️

@KleineLai wat een prachtig meisje én wat een mooie naam! Klinkt als een fijne bevalling! Gefeliciteerd ❤️
    @Aaav eindelijk! Mooie naam. Gefeliciteerd ❤️ Heel benieuwd naar jouw verhaal!

@Liva ze komen wanneer ze komen toch :p? Echt balen dat de baby nog in je buik zit en dat niks helpt! Hoe sta jij tegenover inleiden als je de 42 weken over gaat?

@Sillemie oh klinkt indd alsof je je slaap heel hard nodig hebt!

Hoe gaat het met de rest? Hier ligt er nu een meisje lekker op mijn borst te slapen. We krijgen vandaag vrienden op visite, zo gezellig! In de ochtend en in de middag :D

Ik ga zo ff douchen, benen met zelfbruiner doen. Die witte pootjes mogen weer los gelaten worden maar die eerste keren vind ik het zo erg :roflmao:

Ik vind het lastig wat in Nina op deze dagen aan moet doen. Heb haar nu een romper met lange mouw en een broekje aan gedaan. In zo’n ribbelstofje zeg maar. Wat trekken jullie je baby’s aan op warme dagen?

2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jaaa! ❤️

Zuremat vindt dit leuk.
  3. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Proficiat met kleine j.ake!

4. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Proficiat met jullie kleine meisje !

5. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Hier alles goed, goede nacht gehad. Ze is wel even wakker geweest maar dat was omdat ze dus steeds snachts gaat poepen en dan dus uitgekleed moet en ze dat heeeeelemaal niet leuk vindt en dan goed dramatisch moet doen :rolleyes: in dat opzicht lijkt ze dus al op grote zus. 2 dramaqueentjes hier in huis nu :roflmao:

Haha herkenbaar met die witte benen. Mijn benen zijn ook heeeeeeel erg wit. Maar ook nog steeds zo opgezwollen, ik doe in het openbaar nog maar even een lange broek aan totdat het vocht een beetje weg is :$

Kleertjes vind ik ook moeilijk vandaag. Voorlopig ligt ze in een romper lange mouw met een dekentje over haar. Straks neem ik haar temperatuur eens en dan beslis is of ik haar iets warmer of iets frisser aandoe.

Sillemie vindt dit leuk.
  6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Haha ja. Daarom kies ik vandaag toch niet voor inwendig onderzoek enzo. Ben nog niet eens 41 weken dus heb nog even.

De 42 verwacht ik niet over te gaan, mocht het nou zo raar lopen dan kies ik voor het breken van de vliezen door de verloskundige. Dat kan allemaal lekker thuis.

Kon ik maar even de week inkijken, niet weten waar je aan toe bent is nu wel best moeilijk.

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja super moeilijk is dat, ook omdat je er vanaf een week of 38 wat rekening mee houdt ook.

Liva vindt dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha ja niet normaal hè! Hier ook, schreeuwen! Dan denk ik. Meid. Wil je dan met een vieze broek blijven liggen of wat :roflmao:

Ooh ja, ik kan het broekje straks nog uittrekken eventueel ja.
    Dit pakje is het. Zal vast goed zijn, ik houd het wel even in de gaten!

9. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ah, wat een snoepie zeg! Super lief dat pakje.. Als ik nog een dochter zou krijgen, dan zou ik echt blut zijn denk ik. Zie zulke lieve dingen in de winkels. Bij jongens heb ik dat echt minder. Dan koop ik wat er nodig is.

Pakje lijkt me prima trouwens. Weet niet hoe warm het bij jou is, maar hier binnen is het 21. En buiten heb je ze in de schaduw. Is best frisjes als je stil ligt. Vraag maar aan Viviën van @Sillemie :roflmao:

Malbec, Mamavandrie34, Sillemie en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Malbec moeilijk he qua kleertjes. Ik ben bij newborns fan van onesies. Kruipen niet omhoog en met vaste sokjes dus die kunnen ook niet kwijt. En dan korte mouwen romper eronder. Zo ligt H. er nu ook bij.
    Maar jouw setje lijkt me prima hoor. En het ziet er heel lief uit!

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Heel schattig @Malbec, wat @Liva zegt als ik een meisje had gekregen was ik ook failliet gegaan:roflmao:.

Kleertjes:
    Hier meestal oneseetjes maar vandaag een broekje en truitje met daaronder een romper met korte mouwen. Zo kan er zo iets uit.

Vandaag hopelijk even met mijn benen in de echte zon (en gezicht ben aardig bleek haha). Mijn moeder komt en die geeft mijn oudste ook een cadeautje wat we gaan uitzoeken bij de speelgoedwinkel en dan gaan we nog even wat drinken en of een ijsje eten. Neem de kleine denk ik mee in de draagdoek.
    @Liva ohh je arme kinderen die wachten vol verlangen. Kan me voorstellen dat het uitdagend wordt qua wachten. Hopelijk heeft je eerste strippoging al effect.

@teenslipper hoe is je nacht gegaan?

@Dompiewompie ja hier ook snachts poepen. Spuitluiers, alles vies inclusief aankleedkussen etc. Fijn dat het goed is gegaan verder.

Hier nu even lekker liggen als oudste en vriend naar zwemles gaan.

Fijn dag alvast iedereen.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  12. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Qua kleertjes: ik heb Viviën een romper lange mouw met een jurkje aan getrokken. Dus lekker blote beentjes, in de ochtend doe ik wel nog een dekentje over haar beentjes maar ik gok dat dat vanmiddag niet meer nodig zal zijn.

@Dompiewompie: dat dramaqueen’en over omkleden is heel herkenbaar hier. Dan gaat het luchtalarm af hoor :roflmao:

@Liva: even een glazen bol om een paar dagen vooruit te kijken en weten waar je aan toe bent zou echt heel fijn zijn op dit punt hè.

Malbec, Ang1987, Liva en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    @KleineLai gefeliciteerd!!!!! Wat een prachtig meisje en prachtige naam!

14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Dit heeft Viviën aan vandaag maar nu dus eigenlijk wel nog met een dekentje, even weggehaald voor de foto 0745806E-2A08-4870-8EDE-7300FB03CD4D.jpeg

Malbec, Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    N hier lange mouwen rompers met boxpakje, en nog een mutsje op. Deze dame is een beetje koudbloedig, met goed toedekken zit ze altijd tussen de 36.5 en 36.7 . Met korte mouwen rompers ging ze naar de 36.3 . Ben ik helemaal niet gewend van de andere 2!

Hier in huis is het nu 21.5 graden. Vanmiddag even rondje lopen :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Zo lief. Lekkere lange benen ook.

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.361
    113
    Zo grappig dat onze baby’s maar 4 minuten schelen @Aaav :D En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Nog een paar daagjes of zelfs minder @Liva ! Hij komt eraan hoor, hij pikt nog even de laatste grammetjes mee :D

Omdat het morgen volle maan is is het heel druk op de kraamafdeling. We zijn nu pas net anderhalf uur geleden op de kamer.
    L heeft net haar buikje vol gegeten (tenminste, voor zover het kan want mijn productie is nog heel laag natuurlijk) maar ze ligt nu lekker te slapen. Ze heeft al 2x flink gepoept en een keer overgegeven (vocht, beetje bloed en slijm). Ze is pas 9 uurtjes oud maar heeft al 2x van outfit moeten wisselen. Diva , haha!

Ik ben nu aan het eten (zo’n honger!!), vriend is even langs huis om te eten en om de jongens te zien. Hij komt rond het einde van de middag weer terug.

Ik ben echt helemaal verliefd! ze is echt het kersje op onze taart. Zo lief, zo mooi!

margarethd, 1986Lynn, Zuremat en 12 anderen vinden dit leuk.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.361
    113
    En iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitaties! <3

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha ja boel schattige dingen maar ben wel voor comfort bij die baby’s. Ze ligt lekker buiten in de wandelwagen en lijkt content met haar outfit :roflmao:

Sillemie vindt dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Aaah ❤️

Deel Deze Pagina