Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @teenslipper ach wat naar zeg de situatie zo. De kliniek klinkt als een goed plan om de borstvoeding nog een kans te geven

@ButterflyPassion nou, ze ziet er al zo groot uit ineens!

@KleineLai zelfde bevaldatum betekend ook zelfde stuwingdatum haha, wat een ellende zeg.

@Malbec holy, wat doe jij soms veel haha. De caravan klinkt wel als een leuk project!

@Ang1987 gelijk heb je! Lekker babyknuffelen. Hier is het nog niet zo druk en wil de baby voornamelijk mama knuffelen :p

@Liva hoe is het met jou nu?

@Roosxxx goed dat je even hebt gebeld. Hopelijk is het spugen gestopt!

KleineLai vindt dit leuk.
  2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu bij jou??

teenslipper vindt dit leuk.
  3. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja hier gaat het goed. Alleen erg last van krampjes.. maar de "gewone" ontlasting is nog (steeds) niet op gang, vandaag af en toe een veegje met een scheetje laten.. dus hoop dat ie morgen kan poepen.. t doet m echt zeer, zo zielig.
    Verder is hij 20 gram aangekomen, dus vannacht kunnen we 6 uur tussen de fles laten mits hij niet zelf komt, ben benieuwd!
    Ik voel me ook goed, ben echt wel aan het genieten!
    Schoot nog net op tijd een foto dat ie zn nek omhoog had, lijkt gelijk een stuk ouder/groter :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Liessb88, KleineLai, Mamavandrie34 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    #3264 teenslipper, 18 mei 2022
    Laatst bewerkt: 18 mei 2022
    Jullie lieve woorden doen me echt veel goed! En @Ang1987 ik wil het ook lezen als t goed gaat bij jullie. Ik kan niet voor anderen spreken maar mij maakt t blij. Ik vind t fijn om te zien en lezen dat jullie een fijne dag hebben of een mijlpaal bereiken. Dus voor mij niet inhouden!

@oktober91 fijn dat je even inbreekt. Juist dit soort succesverhalen zijn fijn om te horen. We realiseren ons dat t zwaar is en zal zijn. Maar verstand op 0 en gaan met de banaan. Bv is niet heilig maar ik wil het heel graag laten slagen. Dus dank je! Ik haal steun uit je berichtje ♡

Ik lees iedereen trouw en like een hoop. Reageren op alles gaat echt niet (net als slapen:roflmao:). Morgen wordt een pittige en spannende dag. Kk moest vandaag van de kraamzorg uit bed en buiten gaan wandelen om me lichamelijk voor te bereiden op morgen. T was fijn om even buiten te zijn, ookal kon ik nog geen 40m lopen. Ik kijk uit naar morgen en tegelijkertijd vind ik t zo eng dat ik er ook niet van kan slapen. De uitputting zal daar straks vast wel bij gaan helpen.
    Voor jullie ook nog een foto van mijn kant. Morgen alweer een week oud ♡♡ t gaat te snel! :cry:

Bijgevoegde bestanden:

Liessb88, KleineLai, Mamavandrie34 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    03:00 - feestje want hij heeft gepoept! :roflmao:

Liessb88, KleineLai, Mamavandrie34 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:. Hier ook net, gezellig!!

KleineLai en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  7. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113

Ahhh wat een schatjes zo samen♥︎
    Hopelijk kan je toch nog wat slapen.
    Ik reageer uirgebreider maar enorm hoofdpijn nu:confused:

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier niet. Maar hoefde ik de nachtvoeding niet te doen besluit mijn baby dat ze even met mij wil knuffelen :roflmao:

Mamavandrie34, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat een schatje! Tijd gaat echt snel!

Verder dikke knuffel en laat het vandaag over je heen komen lieverd ❤️

10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Zo. Dit lijkt al een hele grote baby haha. Wat kan hij al goed zijn net omhoog houden, super knap!

11. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat een schatjes @teenslipper en @Aaav! Wat je zegt, zo met zn hoofd omhoog lijkt hij ineens al een stuk ouder haha. Blijf nog maar even klein hoor! De tijd gaat al snel genoeg ♡♡

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  12. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik moet trouwens zo lachen om al die onmogelijke tijden dat we hier online zijn hahaha :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:. Hello nachtvoedingen :o::o: (Of nachtelijke knuffelsessies :rolleyes:)

Sillemie, Malbec, Ang1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Zat t net te denken. Ook fijn, de bevestiging dat je niet als enige wakker bent op deze rare tijden.

Malbec, KleineLai, Sillemie en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha ja ik dacht vannacht precies hetzelfde :roflmao:
    Nu ligt alles hier nog te pitten en ik ben klaarwakker dus heb al ontbeten en ga zo maar aankleden :roflmao:

15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:ik zou ze wakker maken, pay back time.

Malbec, Sillemie en teenslipper vinden dit leuk.
  16. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ik heb vooral 's nachts dat gevoel. Als man al lang en breed ligt te snurken en ik nog aan t draaien en keren... pure jaloezie maar toch

Malbec vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Heel terecht hoor die jaloezie:roflmao:.
    Hier slaapt mijn vriend deze tijd apart van me dus hij slaapt sowieso wel door. Hij zou nl gewoon met mij wakker zijn elke keer en vaker (lichte slaper) dus das ook niet handig.

Veel succes he vandaag lieve teenslipper. Hopelijk gaat het bezoekje aan het ziekenhuis jullie perspectief bieden♡.

18. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Haha, ja het leven met een baby is overal herkenbaar :roflmao:.

@teenslipper: Heel veel succes vandaag!

Haha, soms zou je dat bijna doen hè.

Het lukt mijn vriend niet om apart te slapen. Hij is ook een heel lichte slaper maar kan niet slapen zonder mij naast hem. Hij heeft het 2 nachten geprobeerd en toen had hij zoiets van nope, dit werkt nog minder goed. Dus hij krijgt gewoon net zo weinig of zelfs minder (hij is wakker bij het eerste geluidje) slaap dan ik. Maar hij werkt wel al zo goed als voltijds en draait ook nog het leeuwendeel van het huishouden. Het is niet de vraag of maar wanneer hij omvalt :confused:. Alleen luistert hij totaal niet als ik dat zeg

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.276
    28.367
    113
    Heel veel succes vandaag @teenslipper !

yes! Goed dat hij heeft gepoept @Aaav ! Dat zal hem vast opluchten!
    L is nog niet op geboortegewicht, gisteren gewogen en wel gestabiliseerd. Dus ik denk dat ze vanaf nu lekker omhoog gaat. Ze ziet ook wat geel. Haar waardes zijn goed maar ze voelt zich waarschijnlijk niet heel lekker; ze heeft het ook wat koud. Ondanks dat het buiten 26 graden is ligt zij met pyjamaatje en mutsje onder dekentjes.

Ikzelf ben een beetje op mijn vingers getikt door de vk want ik moet echt rustiger aan doen. Ik weet dat ook wel maar ik vind dat zo lastig. Ik heb ook sterke ontstekingsremmers gekregen want ik zit ook tegen een borstontsteking aan. Maar verder gaat alles goed hier hoor :roflmao:

Ik voel me wel echt heel gelukkig. Ik heb voor het eerst positieve kraamtranen. Ik ken alleen de verdrietige ‘ik voel me leeg / moe / rusteloos / gefaald / onzeker / doelloos’ kraamtranen. Niet de geluk en de verliefde versie. Gisteren kreeg ik die voor het eerst, wist niet wat me overkwam! Ik ken alleen grijze en zwarte wolken, maar ik zit serieus deze keer op een roze :eek::D <3

Mega ego bericht! Ik lees wel alles hoor! Vaak begin ik dan een reactie of berichtje maar ik krijg hem nooit af, er komt altijd wel iets tussen, haha

hoe gaat het met jou vandaag @Liva? 41+2 vandaag?

Sillemie en teenslipper vinden dit leuk.
  20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ah, super goed om te lezen dat je nu fijnere emoties ervaart. Heel fijn!
    Rust is idd noodzakelijk om borstontsteking tegen te gaan. Plus warme douche erop en veel masseren! Heb je nog een leuk fotootje?

Ik ben 41.3 inmiddels. Merk sinds gistermiddag wel dat hij richting startbaan gaat :roflmao:. Hij daalt goed in, menstruatie rug en been pijn, wat voorweeën. Dus hij is ergens onderweg hahaha.

Straks komt de verloskundige voor wat checks weer al beweegt hij veel, bloeddruk altijd laag nog etc. Dus dat zal prima zijn. Weer even kijken of ik inwendig nu behoefte heb aan actie. Het is eigenlijk mega onhandig vandaag want m'n dochter heeft een toneeluitvoering. Mocht het starten dan kunnen zowel ik als haar vader er niet bij zijn, beetje te sneu.

@teenslipper succes zo!

Deel Deze Pagina