Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ooh zo spannend! Benieuwd wanneer hij gaat komen leuk dat er toch wat aan de gang is.
    Het is dubbel want ik begrijp dat graag bij de toneeluitvoering zou willen zijn! Benieuwd wat die kleine vriend gaat beslissen.

Liva vindt dit leuk.
  2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Zo blij om dit te lezen van jou!! Het is je ook zó gegund, de roze wolk ipv de grijze. Wordt er helemaal blij van :)

KleineLai vindt dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.345
    113
    @Liva , dat klinkt goed!! Hopen dat de indalingsweeen vanavond over zullen gaan in echte weeen :) :)
    Herkenbaar dat je wil plannen trouwens maar je weet het; baby’s komen wanneer ze komen :D

ButterflyPassion en Liva vinden dit leuk.
  4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Oehw ja, ik begrijp dat je eigenlijk echt niet wilt dat nu de bevalling begint, met de toneelvoorstelling. Dat zou wel jammer zijn voor je dochter.. Ik had dat met moederdag, P zei iedere keer ik wil niet dat de baby dan komt want ik wil echt moederdag vieren zondag. Gelukkig kwam ze net ervoor, maar precies op moederdag had ik om die rede ook niet zo fijn gevonden. Wel Fijn dat je voelt dat er wat gebeurd van binnen! Ben zó benieuwd wanneer die kleine zich aandient. Het zit in ieder geval erg lekker in jouw buik ;)

5. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Dag dames

Ik heb de laatste dagen wel alles gelezen maar niet veel gereageerd.

Het loopt hier niet heel lekker.
    Ida is heel onrustig, huilt veel en slaapt bijna niet overdag. Mijn andere kinderen vonden het heel leuk in de draagzak, maar Ida gaat er alleen harder van huilen. Inbakeren en in slaap wiegen werkt, maar na 20min wordt ze alweer wakker.

Ik zit dus met een oververmoeide baby die volgens mij nog niet op de juiste voeding zit. We zijn nu over naar koemelkvrije omdat ze van hypoallergene enorme krampen had en niet kon poepen, maar ik denk dat deze veel te dun is voor haar. Ze laat het lopen tijdens het drinken, slikt veel weg na de voedingen en drinkt Max 40ml per keer, dan begint ze weer te huilen.

Ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt. Dat we even de voeding juist moeten krijgen en dan aan dat slaapritme kunnen gaan werken maar pffff ondertussen ben ik doodmoe en heb ik het gevoel de andere kinderen te weinig aandacht te geven.

Straks komt het cb ook nog op huisbezoek, ik heb er nu al geen zin in :rolleyes: maar ik ben wel benieuwd naar haar gewicht dus laat ik ze toch maar komen.

@Liva ik blijf vooral regelmatig kijken omdat ik hoop op babynieuws bij jou :roflmao:

6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Sillemie ohoh je vriend is dus best eigenwijs dat ie niet naar je luistert. Soms moet je zelf tegen je eigen grenzen aanlopen voordat je het doorhebt.

@KleineLai wat onwijs mooi om te lezen dat je wolk in de kraamweek eindelijk roze is. Is je zo gegund♡. Hopelijk zet de borstontsteking niet door, goed rust houden idd. En je kleine meid is zo klein, dan hoort het geel zien en zichzelf niet goed warm kunnen houden er een beetje bij. Wel heerlijk dat ze zo goed groeit.

@Liva spannend hoor, er lijkt echt iets in gang. Ik wilde ook totaal niet bevallen op bepaalde dagen want die waren dan niet handig maar uiteindelijk komt het zoals het komt. Maar ik hoop dat je nog naar de voorstelling van je dochter kan.

@Dompiewompie dat klinkt echt even heel pittig. Ook al weet je dat het wel goed komt, als je er midden in zit is het echt heel zwaar. Zeker als dan zoiets als een draagdoek niet helpt.
    Wie weet kan het CB net een goede tip geven qua voeding.

7. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 ja ze denken over het algemeen wel goed mee hier hoor, ik bedoelde meer geen zin omdat ik gewoon eens een dagje zonder bezoek en moetjes wil. Maar ze is net terug vertrokken en geven inderdaad aan dat we indikken kunnen proberen dus dat gaan we dan doen :thumup:

Malbec, Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Zo, wij zijn weer thuis. Tongriem en lipbandje zijn gekliefd of gesneden of hoe t heet. Was heeeel snel gebeurd, arts hoefde niet eens ons hele lijstje aan klachten te horen. Na de ingreep werden we naar een kamer gebracht om te voeden. Ze hapte gelijk groter aan. Helaas is ze ondertussen wel een borstweigeraar aan het worden. Dus borstvoedingshulpset besteld zodat we de bijvoedinv via een slangetje naast de tepel kunnen geven ipv met spuitje. En speciale neusspray zodat de toeschietreflex sneller komt. Nu ff een hoop gedoe maar anders is ook alles voor niets geweest.
    Ze was vandaag wel 10gram aangekomen. Niet veel maar gelukkig niet meer aan t afvallen.

@Liva wat heb je besloten? Lang gaat t sowieso niet meer duren zo te horen! Bljjf het onwijs knap vinden hoe jij erin staat. Zo berustend en vol vertrouwen in jouw lijf en kindje. Prachtig ♡

margarethd, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ah fijn. En heel herkenbaar.
    Ik had me ook voorbereid op een middagje relaxen met alleen O., belt de juf op dat F. Zich niet lekker voelt en of ie van school kan worden gehaald. Komt hij thuis is er niets aan de hand haha. Naja het is voor hem ook niets allemaal dus we zijn lekker de hele middag aan het lego'en en mincraften.

Malbec vindt dit leuk.
  10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhh dat klinkt wel als hoopvol maar nog even pittig om haar terug aan de borst te krijgen. Vind het allemaal heel knap hoe rustig je er onder blijft hoor. Hopelijk krijg je haar snel terug aan de borst. Als ze net zo'n doorzetter is als haar moeder dan lukt het hopelijk en als het niet lukt dan kan je niet zeggen dat jullie het niet hebben geprobeerd.

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.
  11. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ah fijn. Komt vooral ook aan op de nabehandeling nu he, dat vond ik zo vervelend om te doen destijds. Maar voor het goede doel.
    En, ze is aangekomen! Dat is onwijs goed nieuws. Het gaat goedkomen, dat weet ik zeker met jouw inzet! Laat je je verder goed verzorgen zodat al je energie naar jezelf en de kleine kan?

Mamavandrie34 en Ang1987 vinden dit leuk.
  12. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Klinkt pittig @Dompiewompie.. Echt rennen en vliegen zo. Heb je hulp? Vraag het anders he!!

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  13. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Verloskundige was hier vanmorgen. Controles waren prima, de baby is ook nog steeds hartstikke druk en krachtige hartslag dus hij zit prima.

Ik heb even getwijfeld maar toch weer de boel de boel gelaten. 41.3 nu, zit voor mij nog marge in om even af te wachten. Gun hem z'n eigen manier en hopelijk voor mij dan een gunstige bevalling. Dus niet gevoeld of gestript.
    Zaterdag met 41.5 komt ze weer mocht hij er nog niet zijn. Dat is voor mij wel een termijn om te strippen. En eventueel op zondag vliezen breken als hij er nog niet is.

Ben wel erg benieuwd naar wat er van binnen gebeurt en het is soms moeilijk om af te wachten maar ik heb me dit altijd voorgenomen en wil graag m'n lijf volgen dus ik hou nog even vol. Valt wel een groot gat nu met jullie en mij. Dat is vreemd, iedereen zit in de baby perikelen en ik lig op bed met een tijdschrift te hopen dat ik weeën krijg.

Maar ja, ik ben bij m'n 2e te ongeduldig geweest en m'n vliezen laten breken met 41.2. Inleiding gehad en binnen een uur gelanceerd. Was niet fijn voor hem. Wil dat niet uit ongeduldigheid weer riskeren. Altijd zo'n spijt van gehad. Vandaar ook nu m'n volharding. Hij komt als hij klaar is. Zal wel een mega placenta hebben ofzo :roflmao:

Spectre, Liessb88, teenslipper en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    En ik ben begin vd middag bij het toneel geweest dat ze opvoerden voor de klassen als generale. Dus alvast toneel gezien, dochter blij.
    Vanavond de uitvoering en dan kan m'n vriend met de jongens gaan kijken. Kan ik even relaxen nog.

Sillemie, Liessb88, teenslipper en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Echt veel respect voor je hoor. Zeker gezien de bevalling van je 2e en dat je daarom nu die extra drive hebt.
    Hahaha ja die placenta voedt hem wel goed:).
    Ja gek, jij hoogzwanger en wij allemaal druk in de weer met baby's (en met kijken of jij al bent bevallen) maar het gaat echt echt niet lang meer duren.
    Fijn dat je naar de generale bent geweest van je dochters theater uitvoering. Lekker rusten idd vanavond

Liva vindt dit leuk.
  16. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Liva jij bevalt vannacht! Je moest gewoon naar die optreden en nu heb je alles gehad, nu mag hij komen :) dat denk ik :)
    (Alsof het de baby of jou iets kon schelen wat ik ervan denk :roflmao:)

17. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hahahaha, ik hou je eraan! Wil zo graag m'n kind zien en voelen en ruiken. Jeetje, ben nog zenuwachtiger dan m'n kinderen voor sinterklaas.

18. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Olli’s wangen schilferen nu erg, dus vette creme erbij. Het lijkt niet meer op krentenbaard maar het ziet er biet mooi uit :’-(

ze zijn vandaag 6 weken! ZES WEKEN! Hoe dan?! We hebben geen ritme :roflmao::D ik kon ze vannacht BEIDE op het matras neerleggen en zelf helemaal plat liggen, hemels! Vanaf 2 uur was het feest met om en om drinken en onrustig zijn (en onweer, harde regen, zijn de dakramen wel goed dicht?, oh Lev is bang, hij kan niet meer slapen en speelt op zijn kamer om 5:30 uur:confused:) dus kort korte nacht, maar plat op mijn rug!!!!

vandaag naar hetbtuincentrum geweest om het cadeautje van lev te regelen (hij krijgt een hamster! Begin juni jarig), we dachten tussen de buien door te kunnen, mooi niet, gigantisch nat regerend oo de terugweg :roflmao: lea gillen ‘ik ben nat!!!’ maar het was wel lekker makkelijk fietsen met de nieuwe bakfiets :roflmao: eenmaal thuis kon ik mijn onderbroek nog aanhouden, rest was doorweekt:rolleyes:

maar we hebben alles voor de hamster, behalve de hamster.

we trekken heel wat bekijks met de tweeling telkens, haha. En iedereen aan lea vragen ‘je hebt twee broertjes he?!’ En vaak zegt ze ‘ik heb vijf broers!’ Moet je mensen zien kijken :roflmao::roflmao::roflmao: zo eigenlijk :eek:

19. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dat was een random post van mij, alles door elkaar haha, kan niet zo goed geordend nadenken :roflmao:

20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me heel logisch!

Ang1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina