Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ja die inderdaad! Krijg het niet los. Ga morgen nog een keer met grof geweld proberen. Moet kunnen want ik heb ook een zwarte set, heb de wagen 2ehands gekocht.

Sillemie vindt dit leuk.
  2. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @Ang1987 ah, jullie ook verkouden, beterschap! Hopelijk waait het snel over.
    Hoe is je conditie zo na de bevalling? Kun je al wat meters maken of zijn het kleine blokjes om?

@Malbec jij bent een machine :roflmao:. Serieus, waar haal jij die energie vandaan? Goed bezig en helemaal fijn dat het dan ook nog zo soepel verloopt, kan er alleen maar bewondering voor hebben.
    Hoe daar Nina het als je zo op pad bent? Slaapt ze dan zelf als ze moe wordt?
    Succes met de sollicitatie alvast, klinkt goed!

Ik zie telkens zo op tegen de nacht. Zie echt elk uur steeds voorbij komen. Had niet heel veel anders verwacht maar kom zo niet echt terug naar wat energie. Ben natuurlijk pas 1,5 week geleden bevallen dus moet ook niet teveel verwachten maar ben zo toe aan slapen :rolleyes:..

Vanaf morgen weer wat warmer geloof ik, dan ga ik proberen een beetje zon te pakken, dat geeft mij altijd een stoot energie toch wel. Moet toch lukken, kwartiertje in de tuin zitten :roflmao:..

Liessb88 en Sillemie vinden dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhhh wat leuk zeg die sollicitatie, igg al een eer dat ze je hebben gevraagd @Malbec :)!!
    Scheelt idd ook misschien qua werk wat je doet qua georganiseerdheid met een baby (nu nog:)) dan ben je ook echt de hele dag 'aan' en aan het opletten op wie wat nodig heeft van de baby's om happy te blijven en moet je ook goed kunnen plannen. Naja wel fijn een wat flexibelere baan zo en een nieuwe uitdaging is ook altijd fijn. Maar eens kijken wat ze te bieden hebben ja haha.

@Liva het is echt minimaal de verkoudheid maar O. Heeft er wel nog last van. Volgens mij is het nu wel minder aan het worden. Er zullen er nog vele volgen ook haha. Naja fijn dat we de zomer in gaan. En het mooier weer wordt. Ik had even 5 minuten zon meegepakt op het balkon en ik voelde me echt opladen!! Echt een aanrader dus.

Mijn conditie is wel ok-is, zit igg verbetering in, mijn rondje wordt steeds groter. Loop op mijn gemakje denk ik een kilometer of 4 en dan ben ik wel gaar haha.
    Ga van het weekend als het mooi weer is met de kinderen in de bakfiets naar het park, dat lijkt me echt super.

Ja die nachten he... ik trek het soms matig en wil dan zooo graag slapen.
    Lekker naar bed gaan en lang slapen kon ik echt naar uit kijken.
    Het scheelt wel dat mijn vriend een flesje geeft regelmatig en O. Ook wel blokjes van 4 of 5 uur slaapt maar ik zag het vanmorgen 5, 6 en 7 uur worden (en dan had ik van 3 tot 4.30 gevoed en verschoond enzo:confused:).
    Jouw vriend is ook wel op toch soms (je noemde het hier een keer igg:)) met L. Zodat je een wat langere ruk kan maken??

Sillemie vindt dit leuk.
  4. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ok, poging 101 om bij te lezen en te reageren… go! :roflmao:

Dompiewompie, Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  5. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Vajèn was er gelukkig niet bij dus die heeft niks mee gekregen.
    Zo fijn dat de puckababy lijkt te helpen zeg! Een goede nacht kan al zoveel doen voor een mens.

@Malbec De vermoedelijke daders zijn opgepakt. Ik vind het vooral heftig voor de gewonde student en zijn moeder. Zij heeft alles zien gebeuren en is rechtstreeks door gereden naar het ziekenhuis. Waar die jongen nu nog steeds voor zijn leven ligt te vechten.
    Zelf heb ik er momenteel weinig last van. Geen idee hoe dat zal zijn als ik terug moet gaan werken. Want nu hoef ik natuurlijk niet naar locatie en kan ik dat lekker vermijden als ik dat wil. Straks wordt dat een stuk lastiger. Geen idee hoe ik daar dan op ga reageren.
    De Efteling is altijd leuk. Doen we al een aantal jaar op de dag van Vajèn haar verjaardag. Omdat dan zowel mijn vriend, haar vader, zijn vrouw en ik haar kunnen zien zonder dat we de hele dag bij elkaar moeten zijn. Want we doen de lunch dan gezamenlijk en verder een ochtend bij de ene en middag bij de andere in het park.
    En wat een goeie nacht inderdaad. Lekker hoor.

@teenslipper wat fijn van jullie goede nacht! Wat sneu dat H die medicijnen zo smerig vindt!
    En idd, heel fijn dat mijn vriend Viviën dan overpakt. Dat van die luier kon hij niet weten want meestal verschoon ik voor het voeden maar nu was ze al zo hard aan het gillen dat ik dacht komt straks wel. En op dat moment was hij nog beneden de katten eten aan het geven enz. Dus het kwam zeker uit een goed hart.

Wat een super schattige foto’s zag ik langskomen ❤️!

@Liva beterschap voor jullie. En lekker naar je gevoel blijven luisteren hoor. Als je gewoon in jouw cocon wil blijven is dat toch gewoon dikke prima.
    Het was inderdaad in Zoetermeer. De wijk waar mijn werk staat zijn blijkbaar 2 rivaliserende bendes. Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken.

Oh spannend!!! Altijd leuk als voor je ego om je zo gewild te voelen hè.

Het is even gehannes en je moet zorgen dat je aan de goeie kant aan het proberen bent. Maar als je de rits helemaal tot het einde doet dan kan je het uiteindelijk lostrekken.

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  6. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Sillemie wow wat heftig zeg! Fijn dat het voor nu goed gaat, hopelijk ook als je er straks weer heen moet.

@Malbec wij hadden een tegenovergestelde dag :roflmao:. Fijn dat het zo lekker soepel ging, en heel spannend een sollicitatie!

Greep uit mijn dag: Kind schreeuwen om fles tegelijkertijd AH voor de deur, haar tussen rits (moest t echt afknippen), naar verjaardag zonder fles, 2x 2 jarige op de verjaardag: huilen en ruzie, baby heeft savonds 3 uur gekrijst en was alleen :roflmao:

@Liva logisch! Ook al is het anderhalve week geleden, een goede nacht is ook belangrijk. Lekker even de zon in, en beterschap!

@ButterflyPassion en @KleineLai lieve fotos weer ♡

@Ang1987 goed dat je conditie steeds beter wordt, en fijn dat de verkoudheid bijna over is.
    Lang slapen kon ik ook altijd naar uitkijken, maar zit er ff niet in helaas :roflmao:

Al heeft hij het goed gedaan! Vannacht van 23 tot 5.30 geslapen!

Sillemie, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  7. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @Ang1987 zo hé, 4 km is echt wel ver. Dan ben je goed in beweging zeg, lekker. O vindt het dus ook wel relaxt in de draagdoek?

@Aaav wat doe je jezelf aan :roflmao:.. Ik had die verjaardag lekker overgeslagen denk ik. Maar bikkel hoor! Zitten van die dagen tussen he, overleven is het dan. Vandaag vast een fijnere dag!

Sillemie vindt dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    Ik heb de mijne er 2 jaar geleden afgehaald bij de middelste, ik kan me niet helemaal meer herinneren hoe moeilijk/makkelijk het ging maar hij kan er sowieso af.

Zo ziet het ritsje eruit als hij eraf is.

Bekijk bijlage 725969

Sillemie, Malbec, Liessb88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    @Aaav , oh jeetje ik was echt naar huis gegaan. Niets stressvoller dan een huilende hongerige baby!

Hier ook een zware nacht. Zowel L als kleine R werden rond 00u wakker. Vriend was op een feestje dus ik moest mijzelf op de een of andere manier in tweeen splitsen. Dat ging de eerste keer redelijk.. om 00h30 kwamen ze allebei weer; L een poepbroek en R geen idee waarom.. en toen heb ik vriend gebeld om naar huis te komen om te komen helpen.
    Hij was er om 1u , heeft L overgenomen. Om 3u weer een flesje, om 6u weer een flesje.
    Wanneer gaan ze ook alweer doorslapen? Pffff :$:p

Sillemie vindt dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Haha het krijsen was savonds. De verjaardag was van mn zus dus vond het lullig om niet te gaan haha
    Ik heb gewoon een nieuw flesje gekocht bij de etos in de buurt :roflmao:

Sillemie vindt dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    oooh, dan was er niets aan de hand :D Ik dacht dat je daar met een huilende baby zat!

Sillemie vindt dit leuk.
  12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Aaav haha ohhhh zo'n dag, die momenten dat het mis gaat lijken dan eindeloos te duren he. Maar hee wel echt een mega goede nacht (okee pre kinderen niet maat voor net een New born echt lekker:)). Had je het flesje al opgehoogd?

@Liva, mijn eerste rondje was naar de ecoplaza en slager hier om de hoek en was echt kapot. Ik ben 'al' ruim 3 weken geleden bevallen dus kan steeds wat meer hebben.
    Straks gaan we een wandeling maken in het park. Combi bewegen, zon en groen geeft veel energie.
    Draagdoek vind ie zeker fijn. Zal eens vragen of mijn vriendin die vrijdag komt haar artipoppe kan meenemen zodat ik 'm even kan testen.

@KleineLai wat een zoete foto weer.
    Jeetje wat pittig. Het lijkt me echt werkelijk heel lastig als er 2 kleine kinderen acute aandacht nodig hebben. Fijn dat je vriend alsnog is gekomen. Tja die nachten he. Ik zeg doorslaapgarantie met 6 weken;) maar pin me er niet op vast:).

Sillemie vindt dit leuk.
  13. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Nee hahaha, wel met een huilende peuter, samen met die van mijn zus. (ze schelen 2 maanden). Dus ze zitten allebei in de VAN MIJ fase. :cry::roflmao:

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.245
    28.265
    113
    o verschrikkelijk! Hier ook zo eentje.. :rolleyes: Alsof een baby niet al vermoeiend genoeg is. Nou ja.. de baby is chiller dan de peuter eigenlijk :roflmao:

Aaav vindt dit leuk.
  15. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Sillemie, KleineLai, Aaav en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhh dat hoofdje. Ziet er wel knus en comfortabel uit zeg.
    O. Is denk ik pas net 4 kilo dus zal wel niet passen (wel 51 cm bij de geboorte).

Sillemie vindt dit leuk.
  17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    De wereld van dragen is compleet nieuw voor mij een misschien een stomme vraag. Maar moeten de beentjes zover eruit. Die van Nina komen er niet zo ver uit ( een beco heb ik )

Sillemie vindt dit leuk.
  18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Herhaal de mantra’s: het is een fase.het is een fase.het is een fase :roflmao:

19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh vreselijk dat soort nachten. En waar je dan bij de eerste lekker kon gaan liggen kan dat bij nr 3 niet hè. Gelukkig kwam je vriend thuis!

Sillemie vindt dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja klopt,ik merk dat ik toch soms een beetje in de “werk” modus gaat. Dwz het plannen en vooruit denken maar ook continu alert zijn op haar signalen om oververmoeidheid of mega honger voor te zijn zodat ze haar slaap goed pakt en haar fles goed drinkt ( zonder dat ze haar energie heeft verspilt al )

Zo 4km! Dat is best een eind hoor!

Hier vandaag naar het cb geweest. Meiden. Ze weegt gewoon 4710gram! Ik dacht dat ik het niet goed verstaan had. Ze is geboren met 3,5 kilo en is nu een maand oud. Ze is ook een paar cm gegroeid. (3!)

Daarna ben ik lekker de stad in geweest met mijn moeder. Lekker wat geshopt, geluncht en toen Luuk opgehaald. Daarna naar de camping waar we nu nog zijn. Ik ga na het eten met Nina terug naar huis en Luuk blijft een nachtje slapen ( hij heeft morgen studiedag )

hahaha @Liva een machine :roflmao: dat niet hoor. Ben ook weleens moe en hang ik lekker op de bank. Nina die slaapt gewoon in de maxi cosi of kinderwagen :)

Sillemie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina