@Malbec wel een voordeel ook wel idd dat je zo veel en goed met baby's om kan gaan door je werk. Lijkt me ook mega leuk maar heel zwaar. Klinkt als een lekkere dag joh. Het is best mooi weer ook. Ik heb een lange wandeling gemaakt met O in de wagen in het park en het was heerlijk. Denk een kilometer of 7 in totaal.Geen idee wat ik nu weeg maar er mogen wat kilos af. Was maar 7 kilo aangekomen de hele zwangerschap maar mijn spijkerbroek komt amper over mijn heupen oeps. Had dat eigenlijk niet verwacht. Wat heerlijk dat je meisje zo lekker aankomt. En ook in cm veel gegroeid. Hoe lang is ze nu? Klinkt fijn allemaal ook dat shoppen en lunchen met je moeder. En lekker dat Luuk een dagje op de camping blijft. Hier morgen een wat drukker dagje. Komt een vriendin langs en aan het eind van de middag mijn broertje. We gaan samen uit eten. Ga nog even extra kolven zo zodat ik een wijntje kan drinken morgen haha. Big party. En qua draagzak, geen idee wat hoor qua beentjes, ligt volgens mij ook aan de draagzak/doek. Zolang de heupen maar gebogen zijn en de benen niet helemaal naar beneden hangen (dat heeft een draagzakconsulente mij eens uitgelegd).
Hier morgen ne jarige en hij wil pannenkoeken mee.naar school, dus mama heeft weer werk. Morgen komt de familie dan ook een stukje taart eten. Gelukkige geven ze morgen goed weer en kunnen we het buiten doen.
Oh jij ook? Echt om gek van te worden, zeker met een peuter die als bieuwe hobby gillen heeft Gaat echt door merg en been en heb t idee dat pcm niet echt helpt. Mijn VK zei dat t door de hormonen komt en dat t bij ontzwangeren hoort. Heb wel t idee dat rust iets helpt
Ohhh nooo. Dat is echt naar. Gillen is geen goede hobby. Ik merk idd dat ik met deze hoofdpijn gevoeliger ben voor licht en geluiden, zal idd wel hormonaal zijn. Jaaa rusten is fijn, ga om 21 in bed liggen in een donkere kamer haha. Hopelijk met een baby die soms slaapt maar anders is het ook goed. Hoe is het verder? Weer goede nacht gehad?
@Malbec, dat begint een lekker dikkertje te worden! @Ang1987 , Heerlijk zo'n lange wandeling! Wat betreft de brede heupen; die worden ook gewoon (tijdelijk) breder tijdens de zwangerschap. Dat is niet alleen maar vet. Ik krijg ook met geen mogelijkheid normale broeken aan op dit moment. Gelukkig is het jurkjes weer hier!
Hahaha ja tja je kan niet alles hebben én een baby én een goede nachtrust is iets te veel van het goede. Ohja ja dat zal dan wel idd van de bredere heupen, hebben me wel goed helpen bevallen haha. Heel mijn lichaam is ook echt nog steeds heel zacht en slap maar ja logisch als je nog geen maand geleden bevallen bent. Hoe is het met jou vandaag?
Hier ook bredere heupen, broeken komen er echt niet overheen terwijl buik wel aardig plat al is (wel slap). Hier ook CB vandaag, N is 3780 gram, 400 gram boven geboortegewicht ! Helemaal goedgekeurd. Ben moe, ga zo lekker mn bedje in. Een ander keertje weer uitgebreider reageren
G. Is morgen jarig Ja het is een speciaal plaat voor pannenkoeken echt heel handig en al veel geniet van gehad.
Ooh klinkt als een heel fijn dagje morgen!! En slim om te kolven, lekker een wijntje! Daar moet je natuurlijk met bv goed aan denken. Ja zo’n fijne dag weer ❤️ Mis Luuk wel hoor! Heb ze het liefste bij me! Veel plezier morgen! Geniet ervan!
Nou ik had hier net iets. Ze krijg om de 4u 150cc. Overdag schoon op en in de avond en nacht laat ze vaak staan ( wat een prima voorbode is richting doorslapen ) Nu had ze om 18:00 150cc gehad en die had ze zo weg. Vanaf dat ik om 19:00 weg reed op de camping echt non stop huilen, intens verdrietig. Ik kreeg haar niet rustig. Dus dacht om 20:15. Ik probeer een fles. Ik ruim gemaakt en ze drinkt gewoon nog 170cc weg en gaat braaf slapen Dus ben benieuwd hoe de nacht gaat en anders ga ik misschien toch maar iets meer aanbieden, ze is natuurlijk een behoorlijke meid en als ze de nachten gaat skippen dan moet ze ergens haar voeding in halen, maar jeetje. Ik vind het zoveel. Ze geeft overigs prima aan als ze genoeg heeft enzo. Spuugt niet, geen krampen ect. Maar iedere 2u gaan voeden vind ik met flesvoeding echt niet oké want dan heb ik straks wel een baby die pijn in haar buik heeft. Lastig! Met de draagzak is het gelukt trouwens, toch iets d eventjes eruit. Had het even opgezocht
Ze is nu gekomen. Dus van 20:30-02:45 Geef haar nu weer 150 dan komt ze als het goed is om 07:00 weer en dan kunnen we het eens bekijken morgen
Nou die van 02:45 dronk ze maar 60 van. En toen kwam ze om half 6 weer—>150 en toen nog lekker geslapen tot 8:00 Ik heb dus ook echt wel wat slaap gehad, heerlijk Ik had die van half 6 180 gemaakt, ik dacht. Na de lange nacht. Maar daar dronk ze dus maar 150 weer van. Ik ga haar zo 180 aanbieden en dan de rest van de dag gewoon 150 en de laatste fles komt dan uit op 180 rond half 10/10u en dan ben ik benieuwd. Wat een gepuzzel ik vind het beste flessen wel voor zo’n ukkie maar ze gaat richting de 5 kilo Hoe gingen jullie nachten meiden?