Ik ga straks zoeken naar mijn oude profielfoto want ik kan er ook niet goed tegen Hier een goede nacht trouwens! Laatste fles om 22.30u , daarna kwam ze om 2u en vanmorgen om 6u weer! Die van 2u duurde wel een eeuwigheid want we kregen haar maar niet goed wakker. Ze drinkt nu alle flessen 120ml! Yes!
@KleineLai he ik zie weer blauw! Fijn dat de nacht goed ging, en ze goed die 120 drinkt. @Malbec oh ja, vind dat ook lastig als hij dan ineens vroeger komt, ben ik gelijk in de knoop met de rest van de flessen. @Ang1987 oh wel lekker ff achter elkaar kunnen slapen! Idd lekker doorgeslapen die kleine man. Hier ook weer een prima nacht. 23u fles, 05:30 wakker. Flesje en toen sliep hij weer door tot 9. Dochter werd toen ook pas wakker, dus heb best wat kunnen slapen.
Dag dames even een vraagje. De laatste dagen dacht ik dat onze kleine meid last had van baby acne. Maar ondertussen ziet het er dus heel erg rood en onrustig uit. Is dit nog baby acne of toch iets anders? De anderen hebben dit nooit gehad dus ik weet niet wat normaal is en wat niet Maandag komt het cb op huisbezoek dus dan kan ik het sowieso navragen, maar graag even jullie mening in afwachting van
Effe alle bijgelezen. Hier was het vrijdag nog druk met de verjaardag van Gust. En gisteren zijn we een dagje naar Bastogne geweest.we waren maar laat thuis. Nu effe chillen met Mil
Ja ik vind het het er ook wel onrustig uitzien. Zou het idd ff navragen! Hier volgens mij ook babyacne maar dat ziet er niet zo heftig uit, zal ff foto bijplaatsen.
Dit doet mij eerder denken aan een allergie. Wanneer komt t CB? Anders toch de huisarts ff bellen. Hier mag ik dan vaak een foto sturen bij dit soort dingen.
Ik kan mijn oude niet meer vinden, maar deze is ook blauw met konijntjes, haha @Dompiewompie , ik vind het er ook wel agressief uitzien. L heeft ook beginnend acne, dat ziet er meer uit zoals bij @Aaav
@Mamavandrie34: lijkt mijn zo zwaar en prachtige tegelijk. 2 van die kleine hummeltjes die constant bij je willen zijn. En wat een prachtige foto’s ❤️ Jep, echt! Mijn laatste baby heeft haast. Vajèn was echt een klein mini mensje die ook nog traag groeide. Dus dit is wel een dingetje Viviën blijft eigenlijk altijd zoeken, kan ook niet inslapen zonder tutje. Bij jou natuurlijk een andere situatie. Maar misschien is het toch ook deels zuigbehoefte? @Aaav: wat zielig als ze zo krijsen vd pijn hè . Hopelijk helpt het spulletje goed. Hier heeft de infacol 0,0 effect. Volgens de osteopaat was dat heel logisch omdat ze zo vast zit. @Malbec: dat is idd wel een onrustige nacht. Vanavond maar weer terug naar wakker maken en dan hopen op weer een betere nacht . @KleineLai: heerlijk zo’n nacht en van de grotere flessen Dat ziet er niet uit als baby acne. Ik zou het maandag inderdaad maar even navragen. Hier echt een top nacht! Viviën heeft geslapen van 22u30 tot 4u30 en daarna weer tot 8u ongeveer. Het eerste deel vd nacht sliep ze wel tegen mij aan omdat ze aan het begin niet in slaap kon komen. Dus toen had ik haar bij mij genomen en waren we samen in slaap gevallen. Toen ik even wakker werd kon ik haar wel zo over leggen in haar eigen bedje. Heerlijk geslapen dus want ze was ook een stuk minder aan het kreunen en steunen. Wilt ze jammer genoeg alleen op mij slapen terwijl ik nog wat naai dingetjes wilde doen. Dus helaas pindakaas want achter de naaimachine met een baby in de draagdoek dat werkt toch echt niet hoor
Oh hahah ik heb gister toch even zitten naaien met H. in de draagdoek. Toen R. ook op schoot wilde ben ik gestopt Lekkere nacht idd!
Ik sluit me aan bij de andere meiden, vind het niet op babyacne lijken en zou het even laten checken ja.
@Aaav zoals op jouw foto zag het er de eerste dagen uit, maar nu is het dus inderdaad veel erger. Maar dus klopt mijn gevoel wel dat het niet gewoon baby acne is. Dinsdag even navragen dan maar
Even bijgelezen weer. @Dompiewompie heeft ze verder iets van klachten of enkel die uitslag? Was je haar vaak of gebruik je iets van zeep, crème of wasverzachter? De baby's worden echt groter, je ziet inderdaad wat spekkies. Hier nog echt wel een jonkie, 2 weekjes oud vandaag dus nog geen vetjes verder. Ik zie echt niet waar die 4170 gram nou zit. Hij is echt wel een newborn, slanke pootjes, bescheiden koppie. Past ruim in 56. Ik ben vrijdag voor het eerst buiten geweest en meteen 1,5 uur op school gestaan. L deed het heel goed en kreeg een warm onthaal. Erg leuk. Gister even bij de laatste wedstrijd en huldiging van voetbalteam van mijn vriend geweest. Ze zijn kampioen geworden en de kinderen werden leuk betrokken bij de huldiging. Ook weer een warm onthaal voor de kleinste telg. L sliep beide dagen de hele tijd in de draagzak. Dus ging goed. Nachten zijn echt prut, kan hem niet neerleggen dus we wisselen samen af met rechtop zittend slapen. We zijn allemaal onwijs verkouden en L ook dus hij loopt direct vol als hij ligt. Stikt ie zowat dus dan maar in de draagzak en zitten. Heb eergisteren snel een babybjorn wipstoel gehaald, kan hij een beetje zitten tussendoor. Fijn dag is dat zeg. Lees wel bij velen goede nachten, echt fijn. Hoop snel aan te kunnen sluiten. Al zullen het geen doorslaap nachten worden met die borstvoeding .. Maar dat geeft niet. Groot feest als hij tenminste kan liggen, dan komt er iets meer rust.
Olli had dacht ik ook eerst babyacne (hoewel het gekke was dat hij zeker weten babyacne had, toen verdween het, zoals babyacne na een oaat weken verdwijnt, en daarna kwam het terug. Het werd erg onrustig, werd nat, korsten, etc. Misschien weet je het nog maar ik dacht dat hij krentenbaard had?huisarts schreef antibioticazalf voor, hielp vrijwel niet (ietsjes), teruggebeld, vette creme gesmeerd, hielp weer niet, teruggegaan en hormoonzalf gekregen, toen verdween het als sneeuw voor de zon! Ik zou dus de huisarts inschakelen (Foto die we naar de huisarts stuurden, toen wou ze het in het echt zien) (Arm kind als ik dat terug zie, vreselijk…) (Hij is nu weer helemaal gaaf en zacht )