Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.243
    113
    @Mamavandrie34 , jeetje wat een grote plek was dat zeg! Ziet er heel pijnlijk uit :(

2. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Zat ook met open mond te lezen :eek:

3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Liva ze is heel erg onrustig wanneer ze wakker is. Het is of huilen of slapen bij haar, ze is nooit eens gewoon tevreden wakker. Maar wanneer ze slaapt, slaapt ze wel gewoon goed. Ik was haar helemaal niet zo vaak. ik denk dat ze max 3x per week een badje krijgt en dan doe ik er enkel een beetje badolie bij. Wasverzachter kan eventueel wel. Maar zou ze dan niet juist uitslag moeten hebben waar haar kleding zit?

@Mamavandrie34 juist ik herinner het me weer van jullie Olli! Op die foto ziet het er echt erg uit. Maar fijn dat een zalfje hielp! Dinsdag maar even afwachten. Of het moest veel erger worden nog, dan bel ik eventueel wel even naar de hap. Maar zoals het nu is, kunnen we wel gewoon dinsdag afwachten denk ik.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Deze teentjes, zo lief. Toch net doperwtjes hè!

wow @Mamavandrie34, heftige plekken zeg!

@Liva fijn te lezen dat je je goed genoeg voelde om erop uit te gaan! Hopelijk kun je hem snel wat meer neer leggen :)

Ik ga vanavond spontaan naar een feestje toe. Net kaartjes besteld. Ga wel met de auto, want teveel wijntjes icm een newborn, sla ik ff over :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Sillemie, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Mamavandrie34 wat worden jouw jongens alweer groot zeg! Jeetje, mooie mannetjes

@Liva wat je zegt, hopelijk kunnen jullie L snel in ieder geval neerleggen. En als je dan een paar keer wakker moet worden voor een voeding dan is dat zo, maar de halve nacht zittend slapen is killing. Ik duim dat jullie allemaal snel van de verkoudheden af zijn, en dat L daarmee ook wat beter liggend kan slapen ♡

@Malbec héél veel plezier op je feestje! Nu heb ik ook zin haha :p. Die teentjes, zo lief ♡

Hier had P vandaag ballet voorstelling. Ze deed het super! Ze vond het zo spannend, maar zó leuk. Ben zó trots op mijn grote kleine meid ♡♡

N is ook écht wel enorm verkouden, vanacht ook veel bij me gehad want ook hier zat ze zo vol met snot, dat ze soms niet uit dr hoestbui kwam. Nu is het gelukkig alweer een stukje minder, hopelijk blijft het de nacht ook goed gaan, zo sneu voor dat kleine meisje. Vandaag is mijn man met N en V thuis gebleven. Ook vandaag zijn de voedingen en slaapjes helemaal goed gegaan! Mijn man heeft goed naar mijn instructies geluisterd haha:roflmao::o: . Ben trots op ze allebei :).

Ang1987 en Dompiewompie vinden dit leuk.
  6. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    De nieuwe plekjes sloegen heel snel om in heel nare plekjes, ik hoop niet dat jullie kleintje dat ook krijgt >.< maar mocht het heel erg worden, het kan ook zo weer over zijn met de juiste behandeling, bizar hoe snel het ging en je merkt er nu niks meer van!

Dompiewompie vindt dit leuk.
  7. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Gelukkig merk je er niks meer van! Normaal gingen we morgen ook pasfoto’s laten maken voor haar kids id, maar daar wachten we maar even mee tot haar gezichtje er weer iets beter uitziet :rolleyes:

Ang1987 vindt dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.243
    113
    Photoshop :p

Dompiewompie, Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hee dames,

Gister wel meegelezen maar niet echt geschreven dus reageer alleen even op wat ik nog weet.

@Malbec leuk een spontaan feestje, was het gezellig? Superlief he die babyteentjes.

@ButterflyPassion wat schattig zeg dat P. Een balletvoorstelling had.

@Liva wat leuk dat je jullie zo feestelijk zijn onthaald. Het blijft toch echt fantastisch hoe mensen op nieuwe baby's reageren he. Niets mooier ook dan pasgeboren kleintjes.

Qua slapen: deze slaapt echt niet door hoor, verwacht ook niet dat ie dat de komende maanden gaat doen. Maar af en toe slaapt ie ineens per ongeluk 5 uur achter elkaar snachts en dat is top.
    Vannacht vanaf 3.30 alleen maar op mij gelegen want wilde echt niet meer in bed dus ben vandaag weer wat minder fit, maar ja doe weinig haha.

Kan me voorstellen dat het pittig is je nachten. Hoe gaat het met de krampjes bij L?

@Dompiewompie och arme I. Hier ook veel baby acne maar dat zijn alleen pukkeltjes. Snap dat je de paspoort foto even uitstelt;).

Hebben mensen nog plannen vandaag? Hier zo kraambezoek en verder rustig. Hooguit een wasje en even maar de speeltuin en etos. Top!!

KleineLai vindt dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hij kwam hier om 4 uur weer, hij was doorgelekt. Daarna nog prima geslapen wel, maar ik ben toch moe :roflmao:
    Dus ik ga zo lekker met de 2 kinderen naar mijn moeder en daar eten, scheelt weer :p

Sillemie vindt dit leuk.
  11. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Mamavandrie34 jeetje ziet er heftig uit. Gelukkig is het nu weg.

@Ang1987 wel een gebroken nachtje zo. Hopelijk vannacht gewoon in zn eigen bedje.

@ButterflyPassion fijn dat het zo goed is gegaan vandaag

Wat een hoop verkouden kindjes. Donderdag gaat mijn dochter weer naar t kdv, zullen wij wel aan de beurt zijn haha

Leuk @Malbec was het gezellig?

Sillemie vindt dit leuk.
  12. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Aaav hier zijn ze ook allemaal verkouden :rolleyes: hopelijk neemt jullie dochter niks mee van het kdv. Maar ik weet uit ervaring dat het toch altijd prijs is :|

@Malbec knap dat je zo spontaan feestjes doet hoor. Ik moet er niet aan denken:roflmao: onze baby slaapt prima, maar er is steeds wel iemand anders wakker:confused:

Hier toch gebeld met de hap. We moeten weer een andere melk proberen. Ze heeft er net een eerste fles van op, hopen dat de snel resultaat zien.

Sillemie vindt dit leuk.
  13. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Dat is echt niet fijn maar ik was er al bang voor. Hopen dat haar gezichtje snel opknapt en dat ze geen kramp o.i.d. krijgt van de nieuwe melk. Ik duim voor jullie!

@Aaav ik hoop dat jullie de dans ontspringen. Maar idd, geen betere bron dan een KDV.

Ik ging vanochtend/middag even een stukje wandelen met beide kinderen. Man was druk bezig meubels in elkaar zetten dus dan had hij zijn handen vrij. Er is motorcross aan de rand van t dorp dus leuk voor R. en de roparun komt daar voorbij dus tussendoor beetje aanmoedigen. Alleen toen ging t keihard regenen dus man gebeld om ons met de auto te halen:roflmao: Meubels staan gelukkig wel in elkaar nu. Morgenavond mag de nieuwe matras beslapen worden en dan kan ik gaan inrichten. :thumup:

Sillemie vindt dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Deze slaapt ook niet door hoor :roflmao: of althans niet snachts. Afgelopen “nacht” 23:30 fles, 03:00 fles, 05:15 wakker en heel onrustig.

Ja was echt super leuk!! Helemaal genoten ervan!

Wij zijn vandaag naar de open boerderijendag geweest. Super leuk!! Foto met Nina en het kindje van mijn vriendin. Die is toch zo zoet, ze heeft de hele tijd netjes mijn hand vast gehouden.

Nu zijn we lekker thuis aan het chillen, kaarsjes aan en een rood wijntje erbij. Heerlijk!

Klinkt bij jou ook als een relaxt dagje!

ButterflyPassion en Sillemie vinden dit leuk.
  15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha, ik zat ook te twijfelen hoor, zeker met zo weinig slaap, maar heb het gewoon gedaan en was echt super leuk!! Kreeg helemaal positieve vibes ervan :D

Aah wat balen dat je weer wat anders moet proberen, hopelijk geeft dit de oplossing. Welke melk gebruik je nu?

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de meubels staan! Ja het ging echt alle kanten op vandaag hè met het weer. Goed voor de natuur maar jammer als je er middenin staat met 2 kinderen :o:

17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier zoon ook weer een loopoor, ik word er gek van! Hoelang is ze niet geweest? Als het een tijdje is dan is de kans zeker weer aanwezig ja, balen hè!

Ja was heel erg leuk, thnx! :D

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dat door lekken is toch echt klote en al helemaal snachts! Hier vannacht ook nat ( ik probeerde een droomvoeding, zonder luier verschonen dus. = geen succes :o: ) en vanochtend van alles onder de poep. Super man. Haha.
    Om 4u is ook wel echt een rottijd om wakker te worden! :confused:
    Lekker bij je moeder eten, heel fijn haha. :D

19. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Nu moeten we Novalac allernova ar proberen. Ze heeft vanaf haar vorige fles tot nu zitten huilen dus voorlopig nog geen succes :rolleyes:

20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec super dar het zo leuk was en een heerlijke dag zo te lezen. Leuke foto hoor, heel schattig! Snap ook echt dat je er goede vibes van krijgt trouwens van zo'n feestje, geeft ook weer energie.

@aav lekker hoor bij je moeder eten zo. Of bijna al het gaat zo snel.

Vinden jullie de dagen ook voorbij vliegen?
    Veel van de babys uit dit groepje zijn nu een maand of bijna gaat toch veel te snel!!
    Hopelijk vannacht niet doorlekken, zo stom als dat gebeurt he.

@Dompiewompie ohh wat balen dat de nieuwe voeding nog geen succes is maar het is heel wat he denk ik weer zo overstappen toch weer een hele andere samenstelling. Heb met jullie te doen en hoop dat het snel beter gaat.

@teenslipper wat fijn dat de meubels staan!!
    Klinkt goed hoor er zo even tussen uit maar idd je hebt zo een plensbui ober je heen. Goed dat het jullie niet weerhield om er even uit te gaan.

Hier alleen aan het begin van de middag even naar de speeltuin met z'n allen in de buurt en ik naar de etos, oa op zoek naar de avent speen 0 maanden maar die is niet te vinden.

Vervelend van alle verkoudheden en het oor van jouw zoontje dan @Malbec. Hier gaat het helemaal goed weer. Vind het dan wel stom dat het bezoek dan best verkouden langs komt maar goed. Kan ze moeilijk steriel opvoeden:roflmao:.

Deel Deze Pagina