Wat een actief geklets hier! Erg leuk om te volgen! Succes @Mamavandrie34 . En sterkte voor een aantal van ons die een fysiek (behoorlijk) mindere zwangerschap hebben getroffen. Ik had ook de pech dat er weer ontsteking in mijn buik terugkwam. Ziek, verhoogde ontstekingswaarden. Antibiotica voor 10 dagen en na aantal dagen knapte ik weer op. Vrijdag de laatste antibiotica gehad. En ik moet zeggen, dat ik me nu weer fit voel en geniet van het zwanger zijn! Ik moet nog alles doen. Heb wel lekket verlof en mijn zoontje blijft gewoon 2 dagen naar de opvang gaan. Eerst maar eens beginnen met het gehele huis opruimen. Wij gaan trouwens geen babykamer maken. We gebruiken de eerste maanden de familie wieg bij ons op de kamer en daar heb ik ook een commode geplaatst. Van marktplaats geplukt. Volgende week op zoek naar lijstjes wat ik ook al weer allemaal moet hebben. + beginnen met wassen. Hopelijk dan beter weer, dat het buiten droogt. Ik volg jullie allemaal graag. En nu weer fit en verlof ben ik voornemens meer te reageren zelf!
Ah, even een goede reminder voor ondergoed @ButterflyPassion Ik heb echt niks nu waar kraamverbanden inpassen. Toch maar even op zoek. Zeeman lijkt me idd wel een winkel daarvoor haha. Morgen even langs. Ik moet ook nog voedingsbh's, wat fijne hemdjes en fijne kleding voor de tijd na de bevalling. Heb echt geen zin in strakke broeken met love handles erboven . Ah, zo geen zin om die dingen uit te zoeken allemaal. Spannend hoor allemaal, iedereen loopt op z'n eindje.
Oog wat balen zeg dat het terug was! Klinkt heel erg naar, gelukkig nu weer opgeknapt. Wat betreft de lijstjes en wasjes, heel knap dat je daar nu pas aan begint
Ik heb die van de Hema. Setje van 3 voor €5. Zijn echt perfect, zitten ook lekker hoog. Ook nog een tipje
Ooh vreselijk! Laten we het er maar op houden dat het ontwetendheid is haha. Ja flesjes uitkoken moet ik ook nog doen! Wij doen hier wel een traktatie. Een roze badeendje met van die roze/witte hartjes erin en een stickertje erop met ; hoera een zusje. Heeft hij zelf uitgekozen
Die moet ik ook allemaal nog. En ook geen zin om dat uit te zoeken nee.. ik heb al geen energie voor de dagelijkse dingen, waar vind ik de energie voor al die extra zooi! Ik ben trouwens mijn luiertas kwijt.. ik snap er echt niets was waar die is gebleven. Maar zal je net zien dat als ik een nieuwe koop dat ik hem dan opeens weer vind - kraamverband moet ik ook nog kopen. - morgen of vrijdag wil ik beginnen met de ziekenhuistas voor ons (mijzelf, vriend en baby) en logeertassen van de jongens inpakken. - dit weekend de laatste dingen wassen en sorteren. Ik ben ook alvast begonnen met de zomerkleding van de jongens uitzoeken. De zomer begint hier eind mei/begin juni dus beter om dat nu te doen dan met een new born die dan nog 100 hazenslaapjes op een dag doet waardoor je niets gedaan krijgt
Spannend allemaal, de eerste die gaat bevallen. Hopelijk gaat alles naar wens @Mamavandrie34 ! Hier is zojuist m'n verlof ingegaan, dus hopelijk kan ik dit topic iets beter volgen. Ik probeer altijd wel mee te lezen maar er zijn per dag zoveel berichtjes dat meepraten bijna niet te doen was naast werk Hier ook beginnen aan m'n lijstjes, wasjes en laatste dingen aanschaffen! Vraagje.. welk Wasmiddel hebben jullie voor de babykleertjes gebruikt. Er zijn zooveel opties en ik wil het liefst iets wat zo natuurlijk mogelijk is maar het liefst nog wel met een heel klein geurtje .
Kraamverband maak ik zelf (ooit) en heb wat in mn kraampakket. Maar speciale onderbroeken, zijn die nodig dan? Vorige x droeg ik gewoon mn eigen onderbroeken? Traktatie doe ik niet. Kind gaat nu nog 1dag per week naar gastouder. En per 1mei stopt hij daar tot na de zomervakantie. Ik zie het niet zitten om hem weg te brengen als ik overtijd ga of met newborn erbij. Gastouder is vlakbij mn werk en niet hier in t dorp, dan bad ik er misschien anders over gedacht. Wasmiddel doe ik hetzelfde als alle andere was. Robijn klein en krachtig vloeibaar om van mn voorraad af te komen of colorreus poeder (ook voor de luiers) en witte was met witte reus poeder. Geen wasverzachter maar azijn om t wat zachter te maken.
Hier trakteren de kids met snoepzakjes als hij geboren is komt er nog een sticker op met de naam. Maar de jongens zijn nu nog veel te nieuwsgierig.
@teenslipper , als je tenten draagt zoals ik doe dan past dat makkelijk Zo spanneeeeeeennddd!!! De eerste baby’s komen eraaaaaan!!
@doublerainbow Ik gebruik nu Neutral en daarna poeder van ecover. Fijn dat je nu lekker verlof hebt!! onderbroeken: ik heb een paar leuke bij de kruidvat gehaald, lekkere grote zwarte slips. Beetje hetzelfde idee als die van de Hema. Hier laat ik mijn zoontje kiezen wat ie ie trakteert, het worden nu brownjes met witte chocolade en muisjes en een vlaggetje met de foto van de baby én zijn favoriete robot (variatie op zijn verjaardagstracatie). We hebben het er dan nog wel even over...
4cm ontsluiting (hoe dan denk ik dan?!), dus geen ballon! Morgen wachten op de anesthesist en vliezen doorprikken. Ondertussen mag ik lekker hier slapen, en mijn man ook want we hebben een bevalsuite gekregen! En ziekenhuisavondeten
Haha een suite en er wordt voor jullie gekookt. Klinkt bijna als een luxe tripje samen nog weg. Maar wel fijn joh van die 4 cm, dat schiet gewoon best op!