Ik wil heeeel graag dat vriend voor een knip gaat maar hij wil niet Dus ik ga binnenkort (als ik gestopt ben met bloeden) voor het eerst in mijn leven aan de pil…
@KleineLai ik snap dat je haar mist. Herkrn ook je onrust, al is t maar voor een boodschapje. Had t zaterdag ook toen ik met de tram en bus naar huis ging met R. en man met H. met de auto. Was 2u gescheiden en zo blij om haar weer bij me te hebben! Hormonen he Weet je of je man nog lang weg blijft met L.? @Malbec en @Dompiewompie wow wat snel. @Sillemie ook snel klaar met vloeien. Ik vloei nog steeds! @Dompiewompie oei oei oei. Ik duim voor jullie dat t mis geschoten is
Wat hebben jullie weer snel actie in bed , ik moet er echt nog even niet aan denken. Alle vrije tijd steek ik in slapen .. Ik heb eigenlijk nog geen idee wat wij gaan doen. Zelf gebruik ik nooit anticonceptie en ik weet nog niet of mijn vriend een knip wil. Nog even bekijken wat we nu gaan doen. In ieder geval echt geen kinderwens meer dus er mogen geen ongelukjes gebeuren. Herinner me niet goed genoeg wie wat schreef. Slaaptekort hakt er echt in. Ik ga nu alvast 1 of 2 uurtjes pakken hoop ik. Hoor wel dat L onrustig is beneden. Mijn vriend draagt hem in de draagzak als hij er is zodat ik even op pauze kan. Dat is wel fijn, even niet paraat hoeven staan. Slaap lekker zo iedereen!
Ik vloei niet meer. Zo te lezen wel snel dan na 2,5 week? Ik vond het al lang duren en werd gek van dat maandverband. Maar mag dus eigenlijk blij zijn dat het al gestopt is.
Hier ook zoiets! Vet chill! Haha. Heb wel nog tot vorige week gewacht met vrijen, gewoon voor de zekerheid, zit niet echt op een infectie te wachten, had er wel moeite mee met wachten hoor haha Jij kunt het niet echt vergelijken als hekkensluiter, die paar weken tussen ons bijvoorbeeld maken echt een wereld van verschil hoor! Bij Luuk heb ik ook 6 weken gevloeid. Vreselijk! Haha.
Gek hè, hoe je er naar uit kan kijken even alleen te chillen en ze dan zo te missen. Ik ben al wel een aantal keer weg geweest zonder haar maar ben zo blij haar dan weer te zien. Heb ik overigs ook nog steeds bij Luuk hoor. Wij hebben totaal geen moeite met ze uit te laten logeren ( Luuk was heel snel en zodra Nina door slaapt, vind ik het ook prima, wij zijn ook weleens samen een week op vakantie geweest bijvoorbeeld ) maar het is toch altijd stil, terwijl ze normaal ook gewoon liggen te slapen maar toch is het anders hè!
Echt grote hoeveelheden hè. Maar ze is ook wel echt behoorlijk en drinkt eigenlijk al heel goed vanaf dat ze geboren is ooh indd gevaarlijk maar wat heerlijk zonder condoom! Ik kijk nu al uit naar volgende week
Ik sta er zelf ook van te kijken! Bij Luuk duurde het echt 6 weken. Nina zo’n 2,5 week. Heb wel nog tot vorige week gewacht voor de zekerheid, zit niet op een infectie te wachten.
ik heb na alle zwangerschappen altijd maar 1 week gevloeid ongeveer. Wel altijd heftig en met veel naweeen.
Ik laat ze ook vlot logeren, maar ik heb wel altijd een beetje medelijden met diegene waar ze gaan logeren Ik verveel me altijd heel erg wanneer er geen kinderen thuis zijn. Te rustig en te stil. En wanneer ze er wel zijn roep ik de hele tijd ‘die eens rustig’ en ‘maak een wat minder lawaai’
Oh jeetje dames wat schrijven jullie veel!! Ik ga kort reageren want wil zo slapen. Ik wil ook bed activiteiten maar vloei nog. Helaas. Nu bijna 5 weken. Bij V heeft het ook ruim 6 week geduurd, ach, kan niet lang meer duren! Mijn man is een tijdje geleden geknipt. Zaad moet alleen nog nagekeken worden. Zou nu al mogen maar hij maakt geen afspraak. Heb hem van de week gezegd: als je niet geweest bent, doe ik het écht niet zonder. 1 keer met condoom zal hem wel over de streep trekken denk . Goed, nu weer slapen (echt). Slaap lekker allen en succes met de nachtvoedingen
@KleineLai: oh, wat rot dat je je zo voelt. Die navelstreng is misschien ook nog wel gewoon wat te kort nu. Ik snap dat heel goed. Ik heb tot nu toe 1 uitstapje van 2u zonder Viviën gedaan. En ik was zo’n beetje constant met mijn vriend aan het appen hoe het ging . @Dompiewompie: haha, lekker bezig. Dan is het wel een soort gelukkig dat je ongesteld bent geworden. Hier gaat het wel echt gewoon veilig. Ik mag natuurlijk absoluut niet zwanger worden het komende jaar ivm de keizersnede en dus mogelijk kans op uterusruptuur. En daarna liefst ook niet meer maar dat is dan niet zo strikt medisch noodzakelijk . Maar fijn dat hij al zo vlot terecht kan. Snel geen risico meer op een 5e . @teenslipper: ik heb tot ongeveer 5 weken gevloeid. En die laatste 10 dagen was het een soort om de dag dat er alleen nog wat oud bloed uit kwam. Haha, lekker veel details . Hoe oud is H nu? Haha, @Liva na Vajèn was er nog eerder alweer gezelligheid in bed. Nu had ik eerder echt teveel pijn aan mijn litteken. Heel lekker dat jij even op pauze kan omdat je vriend de kleine even overneemt! Gewoon even echt je rust kunnen nemen. Damn, tis gewoon alweer bijna 12u . Ik ga maar eens slapen
4weken vandaag (nouja gister). En idd niet veel meer en de ene dag bloed en andere dag (wond?)vocht en alles wisselend in hoeveelheid. @Liva hier ook nog totaal geen behoefte aan gezelligheid. In tegendeel, loopt niet zo lekker tussen man en mij. Maar sta er ook echt van te kijken! Zou voor jou temperaturen en voor t zingen.. rond je vruchtbare dagen iets zijn? Geen hormonen en geen knip, dan blijft er niet veel over. Bij jou een 'knip' is zo definitief he. Ik heb persoonlijk niks tegen rubbertjes. [Ik moet alles vragen en dan ook 1001x herhalen, vervolgens ben ik een zeur en kan hij volgens zichzelf 'toch niks goed doen'. Ik zit 1/3 van mn tijd met een kind aan de tiet en mag t huishouden doen terwijl hij nog thuis is. Denk t ff niet, is geen vakantie maar OUDERschapsverlof. Dan stuur ik m retour afzender naar zn moeder. #klaag uit] Even iets anders dan vloeien en sex... hoe zit t met jullie blaas en de controle daarover. Ik heb af en toe geluk dat ik maandverband draag. Plas soms gewoon in mn broek omdat ik t niet kan ophouden. En zo heel nodig moet ik dan nog niet eens... En (natuurlijk) als ik nies is dat met zeer groot risico. Ik weet dat ik naar bekkenfysio zal moeten maar hoelang geef ik mn lijf nog, dat vraag ik me af.
Wat klote zeg! Die mannen kunnen soms toch anders naar de dingen kijken hè. Dikke knuffel!! Hier geen urineverlies. Ook niet bij niezen of springen ed. Ben direct na de bevalling begonnen met oefeningen en ik denk dat ik ook gewoon geluk heb ermee. Denk bekkenbodemtherapie vanaf 6 weken zoiets?
@teenslipper ik heb ook geen last van urineverlies. Kan je niet alvast contact opnemen met bekkenfysio en vragen wat ze aanraden?
Lastig is dat he, je werkt al zo hard als moeder van een pasgeboren baby. Dan is het wel zo fijn om de taken te verdelen. Helpt het als jullie wat taken verdelen op papier op een rustig moment? Mijn vriend krijgt vaak error als er van alles verwacht wordt zonder dat het concreet is. Dus dan hebben we het erover en verdelen we het zodat hij weet wat hij praktisch kan doen. Urineverlies heb ik niet maar er wordt wel aangeraden om na 3 weken bekkenbodemspieren te trainen. Dus paar keer per dag een serie van aanspannen en loslaten. En op je rug liggen, opgetrokken benen en je buik en billen omhoog duwen en even vasthouden. Ook paar keer achter elkaar doen.
Ik word trouwens altijd pas laat weer ongesteld. Dat is dan weer een voordeel van borstvoeding, al geldt dat niet voor elke vrouw. De vorige keer pas na 19 maanden.