Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ooh veel sterkte met de zieke Felix! Lekker knuffelen dan.
    Zul je zien, als ze niet in hun hum zijn moet er vanalles. Gewoon aan over geven en alleen hoognodige doen werkt hier dan altijd t beste. Veel succes!

Ang1987 vindt dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Ja we hebben zo’n slangetje waar je aan moet zuigen. Dat werkt super goed mja, 10 minuten later zit dat neusje gewoon weer vol natuurlijk.

jij ook beterschap .. en sterkte :|

teenslipper en Ang1987 vinden dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhh arme F. Klinkt zo heftig een longontsteking. Krijg je dan antibiotica? Beterschap igg. En succes bij het CB, zal je zien dat ze zich dan juist voorbeeldig gedraagt:roflmao:.

Ja nou ik heb de extra afspraak afgezegd, ten eerste was ie op 12 mei ofzo dus net bevallen zag ik niet zo zitten en ik hoef niet weer het advies dat ik mijn kind meer vette producten moet laten eten (probeer eens volle melk en roomboter ipv margarine enzo:roflmao:).
    Hij eet hier trouwens als een malle dus ik geef hem ook zeker wel genoeg haha.

4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh lief dat je het vraagt maar de hoofdpijn is er eigenlijk niet vaak behalve als ik moe ben.
    (Toevoeging: als ik ECHT moe ben, gewoon moe is de standaard al hahaha)

Hoe is het met jouw bekkenbodem/incontinentie? Ik heb er ook wel last van, niet steeds maar wel regelmatig een beetje toch bij nader inzien... Ga jij nou nog naar een bekkenbodemfysio? Ik ga volgende week een afspraak maken.

5. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik lees alleen even mee. L heeft zoveel onrust in z'n lijf en huilt vaak. Alle slaapjes moeten in de draagzak en kost even veel tijd en energie.

Heb net maar even een osteopaat gebeld. Misschien kunnen ze wat betekenen.

ButterflyPassion en KleineLai vinden dit leuk.
  6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Och arme L. En dikke knuffel voor jou, het is zo sneu om je kleintje zo te zien en ook behoorlijk pittig voor jou/jullie.

Hoop erg dat de osteopaat wat voor jullie kan betekenen.

Liva vindt dit leuk.
  7. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Nou hier gister dus ook hele dag chagrijnig en huilen. Ik had die app nog tussen geschiedenis staan van dochter, denk ik kijk voor de grap ff. En warempel, start van de sprong :roflmao:

Nou ben ik niet zo heel erg van de "sprongetjes" maar vind het wel fijn om te weten wanneer ze ong. weer gaan ontwikkelen, en hoe dat gedrag beïnvloed haha

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hier zit O. ook in de sprong volgens de oei ik groep app.
    Het is igg ergens geruststellend om huilerig gedrag zo te kunnen verklaren haha. Of het zo is of niet qua sprong:roflmao:.

teenslipper vindt dit leuk.
  9. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier vannacht weer ruk. J. tot half 1 wakker, hij sliep nog niet of toen meldde A. zich. Die sliep om half 2 weer. 4 uur kwam J. weer die vervolgens wakker bleef tot half 6 en om 7 uur hoorde ik weer: ik ben wakkeeeeer vanuit de andere kamer. :cry:

Ik zag kleding: hier nu broekje, sokjes shirtje lange mouwen en romper korte mouwen. Gister was het binnen zo warm dat hij gewoon zweette dus toen heb ik zn shirt uit gedaan. Zaterdag doe ik idd zon boxpakje aan met korte mouwen en pijpjes. (Heb een verjaardag dus de outfits al in mn hoofd :roflmao:).

@Malbec oh vervelend van de spiraal zo.. maar goed, kans dat ie straks beter zit.

@Liessb88 fijn dat de afspraak nu zo vlot ging.

@Dompiewompie succes bij het cb zo!

@KleineLai we delen ook de fantastische nachten.. ellende he.

@Liva wat zien jullie bij L.? Hier heel veel onrust als hij op zn rug ligt, slaan en trappen, mopperen en huilen. Op zn buik slaapt hij wel.. maar twijfel hier soms of ie toch niet nog ergens last van heeft.

@Ang1987 fijn die plakdaagjes haha, gelukkig nog wel gaan slapen en nog een redelijke nacht

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja precies dat. :roflmao: !

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oh bah, zo sneu! En zwaar voor jou idd. Hoop dat de osteopaat wat kan doen voor jullie.

Wij hebben morgen de vervolgafspraak. Ik kan niet met overtuiging zeggen of het geholpen heeft. H. drinkt nu natuurlijk wel, maar of t daardoor komt....? Maar kwaad kan t niet.

12. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Hahaha ja écht moe of gewoon de standaard basis-moe waarin we ons permanent begeven :roflmao:

Ik ging naar een fysio voor bekken instabilliteit voor de bevalling en moet nu naar een fysio voor incontinentie na de bevalling. De 1e kan daar niet zoveel mee en de 2e kon niet zoveel met de instabilliteit, maar de 2e heeft dus wel een flinke wachttijd... intussen maar braaf de kegeloefeningen doen.

Ang1987 vindt dit leuk.
  13. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 hij krijgt inderdaad antibiotica en hij moet puffen weer. En nee hoor niks voorbeeldig gedrag :| Ida huilen, Felix huilen, alle andere kinderen huilen. Was nogal een feestje bij het cb. En natuurlijk liep het nog eens lekker lang uit ook zodat we extra lang van de weenshow konden genieten :rolleyes: maar bon, toch goed dat ik geweest ben want Ida is afgevallen. Straks om 16u dus ook nog een bezoekje bij de kinderarts. Alvast mijn schoonmoeder gestuurd of ze kan komen oppassen :roflmao:

@Aaav toch een sprongetje dus, ik moet die app misschien toch eens installeren ook:p

@Liva en @teenslipper ik ben gisteren bij de osteopaat geweest. Ze heeft heel de sessie staan huilen dus hier heeft het volgens mij niet veel effect gehad. Eind van de maand nog eens een poging, hopelijk is ze dan wat relaxter.

Ang1987 vindt dit leuk.
  14. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oei das niet best dat ze is afgevallen. Wat gaat de kinderarts doen? Veel succes iig en wil je ons op de hoogte houden?
    H. was vorige x na de osteopaat ook een kleine 48u heel huilerig en uit haar doen. Misschien bij jullie ook aan de hand?

Ang1987 vindt dit leuk.
  15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Oef jeetje heftig bij het CB. Lekker he, en zal je dan altijd zien dat het uitloopt. Balen dat I is afgevallen, maar wel goed dat je vanmiddag gelijk bij de kinderarts terecht kunt. Hopelijk kan je schoonmoeder even op komen passen inderdaad :|.
    Beterschap voor F !

Ach @Liva , zo sneu voor kleine L, en ook zo pittig voor jullie! Gebruik je energie maar even voor thuis hoor, groot gelijk ♡
    Zelfde geldt voor @KleineLai , hopelijk over een paar dagen weer wat meer rust in de tent.

@Aaav wow pittige nacht. Lijkt me zo heftig als je meerdere kinderen hebt die nog wel eens wakker worden! Daar hebben wij hier echt geluk mee, P en V worden echt nooit wakker. En als P wakker wordt, loopt ze zelf naar de wc en gelijk weer terug naar dr bed. Hopelijk heb je vanacht een betere nacht.

Hier begint N wéér verkouden te worden. Ze was er net van af, zo sneu. Hopelijk raakt ze dit keer niet weer net zo vol.

Vandaag nog een paar plantjes in de tuin gezet, en nieuw zand in de zandbak. De aquaplay staat buiten, lekker hoor.

@Malbec Ik ga volgende week weer beginnen met sporten. Doe jij ook al wat krachttraining of dat nog niet? Ik ga denk starten met wat cardio, maar wil vooral mn billen iets minder vierkant :|:roflmao:. Dus hoop binnenkort ook wel met wat kracht te kunnen starten. Volgens mij zitten mn buikspieren ook wel weer naar elkaar, als ik voel. Shakies, misschien ook wel een idee ja om de spierontwikkeling iets te ondersteunen.

Sillemie en Ang1987 vinden dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Dompiewompie ohhhh dat huilconcert bij het CB, natuurlijk loopt het dan uit ook.
    Maar hee wat vervelend dat I. Is afgevallen, wel heel nuttig idd dat je bent geweest en gelijk naar de kinderarts kan. Hoop heel erg dat hij jullie verder kan helpen en I aankomt en rustiger wordt qua huilen overdag. Gaf de osteopaat nog aan waar ze last zou kunnen hebben?

@ButterflyPassion lekker bezig zo in de tuin. Balen dat N. Weer verkouden wordt. Naja dan hebben ze misschien al het eea gehad voor het echte virusseizoen weer begint.
    Wat goed dat je gaat sporten en dat ie buikspieren goed dicht lijken. Hier heb ik denk ik echt een diastase, het is echt niet best gesteld met mijn buik. Maar ga het volgende week laten checken bij de VK en zodra het sportklasje start kan ik ook beginnen.
    En die eiwitshakes lijken mij ook een goed idee:)

@teenslipper balen van die wachtlijsten joh. Goed dat je wel je oefeningen doet hoor maar hopelijk kan je snel echt iemand zien.

17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @teenslipper he wat balen zeg! Zo fijn als ze elkaar dan afwisselen hè, not :o: hoe was het proefrijden? Is het een elektrische?
    @Dompiewompie wat balen, beterschap!! Jeetje klinkt echt als een rotdag zo zeg! Wat zei de kinderarts?
    @ButterflyPassion ik wilde 2 weken geleden starten met cardio, maar dat werd overal afgeraden dus heb maar tot gisteren gewacht. Ik doe deze week alleen lichte cardio en vanaf volgende week ga ik ook weer lichte kracht doen. Het is best lastig, was gisteren aan het roeien en je bent echt snel geneigd te hard te gaan omdat je voor je gevoel ( en wat wss ook zo is ) zo’n trage Harrie bent. :roflmao:

Ik las iets over eiwitshakes. Nu doet het natuurlijk geen klap, pas straks als je kracht gaat doen. Maar ik neem het wel :roflmao: niet altijd zo’n shake hoor. Ook gewoon eitje, kwark ect thuis.

@KleineLai wat vervelend dat ze zo verkouden is.

@Ang1987 hoe is je eten? Ik krijg altijd honger van de dingen die jij maakt of wil maken haha.

@Aaav he, wat balen dat de onrust er is:(

En verder. Ben ik even alles helemaal kwijt haha. :roflmao:

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  18. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ik heb de afspraak van gisteren gekregen na het ontslag uit het ziekenhuis. Toen hadden ze het voorschrift voor het spiraal ook al gegeven. Hij heeft eerst wel gezegd dat het enkel controle ging zijn maar had mijn spiraal nu mee dus :roflmao:

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  19. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    De kinderarts heeft omeprazole voorgeschreven voor de reflux zodat ze eventueel meer per keer gaat drinken. Verder moeten we fantomalt toevoegen aan haar melk zodat ze wat meer calorieën binnenkrijgt. Ik was al langs de apotheek geweest maar niks hierna is op voorraado_O

Er is ook bloed geprikt om schildklier, allergieën en ontstekingswaarde na te kijken. Vrijdag hebben we hier de resultaten van.

20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Och hopelijk helpt de omeprazol dan ook tegen de pijn die ze waarschijnlijk heeft van de reflux. Zou wel fijn zijn als je snel een voorraad hebt.

Goed dat er eea is nagekeken in het bloed maar hopelijk komt er niets uit.
    Ga je ook weer wegen vrijdag? Hoop echt dat ze aankomt.
    En hopelijk is je F. Niet al te ziek.

Deel Deze Pagina