Ik ga me eens verdiepen in die eiwitshakes. Verder eet ik meestal wel heel gezond, vandaag even extra want die macdonalds was toch niet zo goed bevallen, even compenseren hahaha. Ja het eten was mega lekker. Heb zelf ook altijd trek. Nog beter met een wijntje erbij maar ja dat is toch echt lastig te combineren met borstvoeding. Wanneer is het feestje van L? Gaan jullie wat leuks doen?
Och arme! Hopelijk helpen de medicijnen snel. En goed dat ze gelijk een bloedcontrole doen. Hoop wel dat er niks uitkomt en dat t 'maar' reflux is.
Ahw jeetje, balen dat het niet op voorraad is. Krijg je het nu morgen? Hopen inderdaad dat de omeprazol helpt tegen eventuele pijn van de reflux, en dat ze daarmee misschien ook wat meer rust krijgt. Want ze is ook nog steeds veel onrustig toch? Spannend vrijdag, goed dat ze het nu wel meteen allemaal onderzoeken. Heb je nu ook extra weeg afspraken staan?
Zondag! Gewoon lekker met onze naasten. Hebben deze taart met 3 kleuren vulling. Echt overdreven maar hij wilde deze graag dus prima! Verheug me nu al op zijn snoet. ❤️ 7 juli hebben we zijn kinderfeestje. Gaan we naar een boerderij. Mogen ze koeien melken en heel veel leuke andere dingen, super tof!
@Ang1987 Felix is best wel ziek. Veel huilen, hangerig. Maar natuurlijk niet rustig aan willen doen. Zijn puf is ook niet op voorraad dus hij blijft ook wat benauwd voorlopig. Ze hopen eind van de week de puf binnen te hebben pas. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat er zoveel niet op voorraad is @ButterflyPassion volgende week hebben we terug aan afspraak om te wegen.
En een andere apotheek? Hier sturen ze het recept wel eens door. Moet dan wel zelf aangeven dat ik ervoor wil rijden maar soit, dan heb ik het wel.
Vandaag geprobeerd H. te wassen in de tummytub. Geprobeerd. Die domme doos ging steeds staan Om vervolgens te huilen van de kou
De ventolin is blijkbaar overal moeilijk te verkrijgen. Het zou zelf een aantal maanden helemaal niet verkrijgbaar geweest zijn zeiden ze. De rest hebben ze niet standaard maar is er morgenvroeg wel. En ik had ook helemaal geen zin meer in rondrijden daarstraks
Hi allemaal, Hopelijk heeft iedereen ok geslapen. Hier echt beroerd, O. Heel vaak en heel lang wakker vannacht dus hier max 3 a 4 uur geslapen. Het gaat nu wel prima na een kopje koffie maar op het moment zelf is dat wel erggg pittig. Ik denk dat het door het sprongetje komt. Hij is niet huilerig maar gewoon heel wakker (veel mooie grote glimlachjes gekregen♡) en wil wel nog vaker drinken. Hopelijk een beetje bijslapen nog vanochtend. Rustig aan maar vandaag. Jullie nog plannen? @Malbec superleuk idee van de boerderij. En die taart is prachtig. Zal L. Prachtig vinden idd. Ik wel in elk geval haha. Wat geven jullie hem cadeau? @teenslipper hahah oh tummy tub was bij mijn oudste zoon ook geen succes die ging er in overgeven. Maar niet meer geprobeerd meer. @Dompiewompie arme F. En echt stom dat medicijnen niet op voorraad zijn. Slaap jij met 4 kinderen nog wel een beetje als er 1 ziek is en de anderen vast ook wel eens wakker worden? Hier dus echt een slechte nacht en dan vraag ik me altijd af hoe anderen dat doen met meer kleintjes. @KleineLai gefeliciteerd met grote R!! Vind het altijd maar bijzonder zo'n verjaardag. Gaat zo snel allemaal.
Sterkte vandaag @Ang1987 . Die nachten hakken er steeds harder in hè? De reserve raakt hier ook steeds meer op. Maar! Hier vannacht een goede nacht gehad! Eerst een ruk gemaakt van 19 tot 1, en toen was 1 tot 6! Ook netjes na de flessen meteen diep gaan slapen. Dat hadden we echt nodig na een paar echt slechte nachten op een rij Hopelijk gaat O’tje ook snel weer beter slapen Welk sprongetje zit hij nu in?
Volgens de app sprong 1, hopelijk snel voorbij. Het ging echt wel heel erg prima qua nachten maar het hakt er echt keihard in ja haha. Supergoed om te horen dat de kleine L. Zo'n goede nacht heeft gehad, dat klinkt echt wel heeel goed. Dat kan echt een verademing zijn hé. Gaan jullie nog iets speciaals doen voor R's verjaardag? Heeft hij mooie cadeaus gehad?
Niets heel speciaals , we vieren het zondag pas voor vrienden en familie. Vanmorgen wel ontbijtje en cadeaus’s gedaan, en we gaan straks zwemmen. Nou ja ‘we’ , hij en vriend want Rémy is op de creche en ik moet met L naar de kinderarts (voor check up) maar dat vind hij niet erg hoor! Hij heeft toch liever zo min mogelijk mensen haha Hij heeft van ons (prehistorische) zeedieren gekregen. Dat is een halve obsessie van hem (autist hè ) , hij is er echt suuuper blij mee Hij speelt er al de hele ochtend mee <3
Ooh @Dompiewompie volgens mij ben ik helemaal vergeten te reageren, ik dacht dat ik het wel had gedaan maar volgens mij niet. Zo zielig inderdaad! Maar ik moet wel zeggen dat ik het echt goed vind hoe ze er bovenop zitten zeg! Denk aan jullie! ❤️