Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha nou ik vind het niet bijzonder leuk hoor poetsen :roflmao: sommige dingen zijn prima te doen maar heb echt een hekel aan ramen zemen bijvoorbeeld :roflmao: maar ik hou nou eenmaal van een opgeruimd en schoon huis, dus heb geen keuze :D
    Lekker hoor zwemmen! Het zal wel druk zijn haha. Laat je O ook een beetje al met zijn beentjes dan in het zwembad?
    Ja hij zal ook wel dorstig zijn met dit warme weer. Ik geef ook 10cc meer in de fles nu.

@Aaav typisch is dat hè! Douchen en poepen.. die lui weten je altijd te vinden :o:
    Babyshower en verjaardag in die bloedhitte. Pff haha. Nou liever was ik thuis gebleven maar kan ik niet echt maken haha.

Sillemie, ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha ja er is natuurlijk wel een groot verschil tussen houden van een schoon huis en schoonmaken:|.
    Heb wel thuis een klein badje voor O. Speciaal naar nog niet opgezet. In het zwembad laat ik 'm er niet in, vind het niet echt fris en lijkt me niet zo goed voor zijn huid met dat chloor enzo (al zal ie het prima overleven haha).

Goed dat N. Ook extra kreeg. En deze verwachtte ik al veel snachts, had volgens mij al geschreven dat ie gister alleen maar lag te pitten (nadat het bezoek weg was natuurljjk) en niet echt wakker te krijgen was voor drinken dus hij heeft het lekker ingehaald.

Heb je nog enig idee waarom L. Aan het huilen was? F. heeft wat meet wel van die buien nu, bang of boos. Maar zal toch aan het nieuwe broertje liggen. En dan nog bijna einde schooljaar volgend jaar nieuwe klas en schoolreisje. Zal bij L. Ook allemaal wel meespelen denk ik. En dan ook nog eens jarig.

Nou succes en plezier met de drukte in de warmte!

Sillemie vindt dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee heeft hij totaal geen last van eigenlijk :) ik denk dat hij eng gedroomd had.

Ooh ja, ik ga met haar wel een beetje poedelen als we op vakantie zijn maargoed. Dan is ze ook bijna 3 maanden.

Van dat overdag veel slapen herken ik ja. Dan halen ze het snachts in he

Fijne dag vandaag! :)

Sillemie en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Liva oohw wat fijn te lezen dat je even een nacht geslapen hebt, en het nog aardig goed ging. Hopelijk afgelopen nacht weer. En fijn dat je even weg was et de oudste 3, even lekker wat anders. Spruw, ja wie weet indetdaad. Dacht zelf eigenlijk gewoon melk aanslag. Het zit te ver naar achter op dr tong om te kijken of ik het er af kan schrapen. Las online dat het meestal toch vanzelf over moet gaan, dus laat het maar zo. Speentje uitkoken doe ik al wel :).

@KleineLai het gaat hier super goed. N heeft helemaal geen krampen meer nu ze goed slaapt. Wij hebben ineens een hele makkelijke baby. Is echt helemaal omgeslagen :). Qua somberheid gaat het goed. Eigenlijk bijna niet meer gehad. Van de week 1 dagje omdat ik de 2 dagen daarvoor teveel had gedaan. Was toen érg moe en voelde dat gelijk in mijn emotie.
    Hoe gaat het nu eigenlijk met het drinken snachts van L? Nog steeds zo gulzig of al beter,? En hoe is het met de verkoudheid ?
    Spannend verhuizen! Hoop dat jullie een mooi plekje kunnen vinden :)

@Ang1987 gezellig even zo met je collega's :) snap wel dat je liever niet live voed met je mannelijke collega er bij. Zou inderdaad niet uit moeten maken, maar goes opgelost toch zo? Ik heb N hier in alleen een korte mouwen romper in de puckababy gehad. Het is 24 gr op onze kamer. Verder heeft ze de hele dag lekker alleen een korte mouwen rompers aan :)

@Sillemie oohw wat schattig die baby spa!! Zo leuk ♡ . Ik herken het hoor wat je zegt over je werk haha. Gister kwam er een vraag voorbij in de groepsapp (ik kies zelf om die te lezen hoor ;) ) . Helemaal mijn werk en vakgebied, en wist gewoon geen antwoord haha. Hoofd is nog bij hele andere dingen ;). 5,4 kg, ze gaan nu echt groeien he?! Wat gaat de tijd toch snel!!

@Malbec geen last na 3.5 wijn? Haha ik ga tegenwoordig na 1 al bijna op mn kop staan :roflmao:. Hoofdpijn al een beetje weggetrokken? Veel plezier vanmiddag op de verjaardag, zal vast leuk worden :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  5. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Aaav mooie nacht zeg! Wat je zegt, echt hè.. áltijd als je even denkt te douchen. Zo herkenbaar. En zoals @Malbec zegt tijdens poepen haha :o: Áltijd. Hier besluiten mijn 2 oudste dan meestal ruzie te gaan maken en alles bij elkaar te gillen:rolleyes:

Hier voel ik me niet zo fris. Die verkoudheid is vervelend, hoesten, hoofdpijn, keelpijn, loopneus hele rataplan. Dus vanochtend even terug het bed in gegaan en nu rustig aan. Vanmiddag lekker pizza maken op de bbq, zó lekker. Agh tijdens het schrijven van dit bericht is N zo lekker aan het lachen naar me, en ik hoorde een klein aa-tje. Dat vind ik altijd zo leuk, als die kleintjes lekker geluidjes gaan maken :). Trouwens het lijkt er op dat het vloeien éindelijk over lijkt te gaan! Duimen draaien!!

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  6. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Malbec verkeerde moeder. @Sillemie was naar dr babyspa geweest. En dat ziet er heeerlijk uit en een enorm ontspannen baby!

Ik doe echt niks met dit warme weer. H. vind t ook helemaal niet fijn. Ze kan ook moeilijk in slaap vallen merk ik.
    Verder afgelopen dagen nog veel visite gehad en morgen natuurlijk vaderdag. Had 2 kentekenplaten met de namen van R. en H. besteld voor papa voor in de vrachtwagen. Die komen maandag misschien binnen... grrrr!!

Ang1987 vindt dit leuk.
  7. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oja...
    @Ang1987 heel begrijpelijk hoor. Ik voed ook prima in het openbaar maar vooral bik bekenden ligt t eraan wie het is. Kolven kan ik echt niet met publiek (behalve mn moeder en broer toen die hier waren) maar dat voelt natuurlijk gewoon meer eigen.

@ButterflyPassion wat balen dat je je zo voelt. Hoe voel je je nu? Bewtje opgeknapt? Dat warme weer doet er ook geen goed aan natuurlijk. Maar klinkt wel goed, pizza op de bbq! En idd die geluidjes ♡♡♡ zo lief he!

Wat zijn jullie allemaal weer al druk met werk gerelateerde dingen! Ik heb volgende week miss een bbq met de sectie en de week erop bbq met alle collega's ter afsluiting van het jaar. Moet ook nog even babyshowen bij mijn klas dus misschien maandag even naar school.

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  8. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Dag dames hoe gaat het met de hitte?
    De 3 oudsten hebben lekker de voormiddag in het zwembad gezeten en kijken nu een film op het grote bed. En dan straks terug in het zwembad waarschijnlijk :roflmao:

Ida hou ik gewoon lekker binnen in de koelte, die merkt dus niet dat het warm is. Ze begint nu eindelijk ongeveer haar flesjes van 120+4 op te drinken, dus hopelijk kunnen we binnenkort ook een aantal flessen ophogen naar 150+5.

De kinderarts ging gisteren bellen om de resultaten van haar bloedonderzoek te bespreken maar uiteraard is er niet gebeld:rolleyes: Ik kan haar resultaten online wel bekijken en ik zie dat haar schildklier en leverwaardes verhoogd zijn. Maar ik ben geen dokter dus ik heb uiteraard geen idee wat dat betekent :$

Ang1987 vindt dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    @Sillemie , nog even spannend dus de uitslag! Vervelend dat hij niet heeft gebeld!

Hier gisteren een drukke dag gehad. Oa de afspraak bij de makelaar om onze wensen te bespreken. Hij gaat na het weekend verschillende terreinen bekijken en belt ons woensdagavond om te bespreken of hij misschien iets voor ons heeft! Ik ben zo benieuwd!
    Ik denk wel dat we compromissen moeten sluiten over bepaalde wensen die we hebben. Waar we willen wonen is de grond duur dus we moeten denk ik op iets inleveren. Maar goed, we wachten woensdag gewoon af :) spannend!

Vandaag is het super heet hier (34 graden) dus weinig kunnen doen. Ik voel me prima maar de jongens waren zoooo chagrijnig vanmorgen dat we de picknick met vrienden hebben moeten afzeggen. Ik kreeg niets gedaan want er klaagde constant een kind, L weigerde ook te slapen vanmorgen (die voelde natuurlijk de spanning en stress, en kon daardoor haar rust ook niet vinden). Om 11u hen laten weten dat het hem niet ging worden. Soms heb je van die dagen dat alles gewoon niet werkt en dan moet je maar gewoon cancelen en de volgende dag opnieuw proberen..
    Ik ben vandaag dus maar gaan voorbereiden voor morgen de verjaardag. Beetje schoonmaken, opruimen, strakjes de laatste boodschapjes halen. Verder veel op de bank gehangen want het is veel te heet.

Even een knuffel voor @Liva ! Ik zag je foto van het strand gisteren. Blij voor je dat je even de deur achter je dicht hebt getrokken en met je andere kinderen een patatje bent gaan eten. Even op adem komen :)

Lily vindt het ook te heet vandaag, die ligt nu al een uur indirect in de wind van de ventilator te knorren <3 (vriend slaapt ernaast half naakt dus die heb ik even geblurred :p )

Bekijk bijlage 727522

Sillemie, Liessb88, Aaav en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Dompiewompie oh lekker dan.. nu kan je maandag zelf bellen zeker? Gebeurt hier ook vaak.

@KleineLai oh klinkt verstandig om het dan gewoon lekker af te zeggen en te relaxen! Morgen al druk zat ook denk ik!

@teenslipper oh leuk babyshowen. Die leerlingen vinden t denk ik erg leuk (eventjes iig :roflmao:).

Op mijn werk waren er ook een aantal cliënten die graag wilden dat ik even kwam, maar er zijn 3 nieuwe en ik zie in de teamapp veel escalaties voorbij komen. Dat zie ik niet zo zitten :o:

Hier was het vandaag gelukkig niet zo heet. Was gister stuk warmer nog, volgens mij was t hier 25 graden.

Verjaardag was gezellig, dochter heeft t super naar dr zin gehad en J. Heeft heerlijk geslapen in de buitenlucht. Hij doet t ook super goed op de flessen nu.. ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

Ang1987, teenslipper en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  11. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat J het zó goed doet op de flessen nu! Heeft hij nog last van krampen? Goed zeg dat de verjaardag zo gezellig was, helemaal leuk ook voor je dochter :)

12. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Nou ik heb te vroeg gejuicht. Ze heeft gisteren 4 flesjes van 120 goed uitgedronken, maar haar laatste fles weigerde ze na een aantal slokken. En ook deze nacht kwam ze niet. Dus heeft ze in totaal weeral veel te weinig binnen.

@Aaav maandag bellen ja. Vrijdag had ik zelf ook al een keertje gebeld, maar toen werd ik niet doorverbonden :rolleyes:
    Hoe ging de nacht?

@KleineLai ik dacht dat het bij jullie altijd zo lekker warm zou zijn in de zomer. Maar dat is dus ook wel uitzonderlijk?

13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @ButterflyPassion zo fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Een relaxte baby én relaxte mama ❤️
    Haha nee hoor, ik kan (nog steeds) behoorlijk wat drinken. Doe ik niet, maar heb er niet snel last van. Vraag me ook af of de hoofdpijn daarvan kwam/komt want heb behoorlijk last van mijn schouders en nek ook. Dus even aankijken en anders de fysio.

@teenslipper wat irritant dat het vaderdagcadeau morgen pas binnen komt! sowieso irritant als de dingen niet tijdig geleverd worden. Gisteren is mijn brievenbuspakketje(!) ook retour naar depot gegaan. Echt wat een onzin. Zat koffie in, dus ook hard nodig. Vind ik zo irritant dat soort dingen.
    Heeft H de warmte een beetje door staan nog gisteren?
    Ik ben ook nog niet echt bezig met werkgerelateerde dingen, behalve dan het teamuitje en even showen haha. Heb de groepsapp gemute want ik werd er helemaal gek van. Heb wel weer zin om aan de slag te gaan, gewoon weer lekker met collega’s enzo.

@Dompiewompie he! Wat balen dat je nu eigenlijk niets weet aan toelichting vanuit de kinderarts. Wat zegt Google? ( de betrouwbare sites uiteraard! )

@KleineLai ooeh spannend! Hopelijk heeft de makelaar een goed bod! Is het daar ook (buiten dat het duur is) drukte en krapte in de huizenmarkt? Heerlijke foto van je meisje! Was gisteren een tikkeltje jaloers op dr zo lekker koel :roflmao:
    Ik snap het hoor dat je picknicken af zegt, sowieso met 34 graden picknicken al werken je kinderen mee vind ik ambitieus :roflmao:

@Aaav war super fijn dat J het zo goed op die flessen doet.

Hier was gisteren de verjaardag wel gezellig. Wel warm ook. Gelukkig hadden ze een zwembad voor Luuk en Nina had ik haar pakje uit gedaan. Toen we daar weg gingen wilde mijn vriend nog even gedag zeggen tegen zijn ouders ( die appte om half 7 of we thuis waren voor koffie na 3,5 week vakantie in het buitenland) ik zei; alleen gedag zeggen! Hij deed: biertjes drinken met mijn schoonvader en zwager die toevallig daar ook kwamen. We waren half 11 thuis! Echt heel erg. Luuk is nog nooit zo laat gaan slapen geloof ik :roflmao: nou goed. Het was ook nog helemaal niet afgekoeld hier binnen, dus echt slapen was het dan toch ook niet geworden denk ik maar. :o:
    Ik heb Nina om half 11 toch nog een fles aangeboden, want ze was wakker en dacht ik probeer het. Werd ze pas om 06:15 wakker en heeft ze nog even bij mij getukt en om 07:00 de fles :eek: woehoe! Helemaal blij. Ze had ook echt maar 80 gedronken ofzo. Helemaal niet veel.

Ik ga zo het ontbijt maar eens maken. Cadeautjes inpakken voor de vaders, de boel versieren en dan kan het feest beginnen straks. Wat zijn jullie plannen?

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wellicht hangt het minder goed drinken samen met de verhoogde waardes? Heeft de kinderarts niet meer gebeld?

15. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Malbec google zegt natuurlijk een heleboel dramatische dingen meteen :rolleyes: maar buiten dat ze slecht drinkt is, is ze wel gewoon alert en redelijk vrolijk dus geloof ik daar niet zo in.

En tja dat slechte drinken, ze krijgt ook extra calorieën in elke fles nu. Dus dat verzadigd ook weer meer. Dinsdag wordt ze weer gewogen, ik hoop dat er dan iets bij is.

Malbec vindt dit leuk.
  16. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Dompiewompie ja google is wat dat betreft je grootste vriend en ergste vijand. Echt balen dat je nu eigenlijk nog niks weet. Voor nu vertrouwen op je gevoel en proberen afleiding te vinden.

@Malbec wow wat een nacht! En dat na zo'n heerlijke dag. Fijnhoor!
    Vandaag zal ookbvast heel gezellig worden. Hoop dat t weer eem beetje mee zit bij jullie.

Mijn man gaat straks mijn nieuwe tweedehandse fiets halen. En een nieuwe tweedehandse vriezer. Echt heel erg. We hebben in de keuken 3 vakken en boven op zolder 2 vriezers met 4 en 5 vakken. En we komen niet toe! Schaam me kapot... Maargoed. Die van 4 vakken gaat eruit en dan de nieuwe heeft 7 vakken dus gaan we er 3 op vooruit, en hij is zuiniger. Nu vragen jullie je af wat wij allemaal invriezen...
    Melk. Heeeeel veel melk, nu al 3laden vol
    Ovenschotels e.d maak ik vooraf en dan op drukke dagen lekker makkelijk eten
    En ik vries het eten voor R. in. Groente en fruithspjes maak ik allemaal zelf en dan in de vriezer. En dan nog brood.

17. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier was de nacht weer bagger. Ik denk dat het komt omdat hij op zn rug moet slapen. Hij is dan echt super onrustig en gaat huilen. Misschien toch iets van zuur of terugkomende voeding? Ik hou hem al langer omhoog.. op zn buik slaapt hij heerlijk, maar ik vind t eng in de nacht..

18. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oh balen zeg! H. slaapt tegenwoordig altijd op haar buik. Maakt zo mooi de 3u rond en idd niet die onrust. Hik rolde toch al om van de week? Dan zou ik denken dat hij meer dan sterk genoeg is in zijn nekje. H. rolt nog niet om maar kan heel goed haar hoofdje draaien en omhoog houden dus ik durf t wel aan nu. Op de buik is ook een veel natuurlijkere houding dus logisch dat ze dan geod slapen.

19. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja precies. Zou hem ook nog in zijn ledikant kunnen leggen, daar hebben we een aerosleep.
    Maar inderdaad op zijn rug maait hij echt ontzettend met handen en voeten, vaak de hik of beetje hoesten.. hij vindt het iig niks haha :roflmao:
    En overdag leg ik hem gewoon op zijn buik, dus snap wel dat hij snachts denkt hallooo :roflmao:

Sillemie en teenslipper vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Dompiewompie Mmm ja dat is vervelend van zo'n kinderarts dat gebeurt altijd vlak voor het weekend ook nog dat ze niet bellen en jij met waardes zit.
    Google is niet echt top als je wilt weten wat dingen betekenen qua uitslagen.
    En dan een meisje wat graag doorslaapt maar moet aankomen. Hopelijk is ze toch goed aangekomen dinsdag en kan je haar snahcts laten slapen.

@teenslipper ja kolven zou ik ook niet zo snel doen in bijzijn van anderen (moeder oid is wel okee). Verder voeden in het openbaar en bij mensen wel prima over het algemeen maar er zijn uitzonderingen.
    En lekker zo'n grote vriezer hoor, ben ook dol op invriezen, jaloers op je nieuwe ruimte hoor haha.
    Hier zijn ook de komende weken werkgerelateerde feestjes oa een barbecue met onze afdeling en een bedrijfsfeest. Ga het allebei skippen want het is niet om de hoek en wil niet zo lang weg van O. Ga 'm wel eens showen nog op werk.

Hoewel mijn verlof echt nog even mag duren (nog ruim 2 maanden nu dus chill) heb ik ook best wel zin om zo weer te werken.

@KleineLai spannend hoor zo'n nieuw huis laten bouwen. Snap het dat je wellicht wat consessies moet doen als de huizenmarkt enigzins zo is als in NL.
    Te schattig weer die foto van L. En je weggefotoshopte vriene:roflmao:.

Fijne verjaardag nog! En goed dat je gisteren sowieso thuis bent gebleven, ik las dat het wel heel erg heet is in FR.

@Aaav, wat balen van de slechte nacht. Ik heb voor de wieg ook maar een aerosliep gekocht, omdat O. Ook beter op zijn buik slaapt. Hij kan zijn hoofd wel goed ophouden ook ondertussen maar blijf het toch eng vinden snachts dus doe het eigenlijk niet.
    Wel balen en zielig dat ie zo onrustig is maar wat teenslipper zegt, het is een natuurlijker houding en hij zal zo minder pijn hebben denk ik.
    Hoe voel jij je? Hopelijk ben je niet te moe.

@Malbec wat een topnacht!! Veel plezier vandaag.
    Zwemmen was gister leuk maar ben alleen met m'n oudste gegaan. Als o. Wat ouder zou zijn zou ik m ook wel in een zwembadje laten, maar nu en dan in zo'n stadzwrmbad waar echt 100den mense komen en heel veel kinderen in plassen:roflmao: even nog niet.

@ButterflyPassion Hopelijk voel je je vandaag wat frisser, balen zo'n verkoudheid he. Maar zo'n lief lachje met zo'n geluidje maalt veel goed.

Vandaag hier rustig, mijn moeder komt.
    Zoon heeft zwemles maar mijn vriend gaat het hem. Ga misschien even de stad in dan met mijn moeder en de kleine. Wel fijn even zo'n koel dagje haha.
    Verder wel drukke week voor de boeg. Oa. Tandarts, lactatiekundige, rapportgesprek, verloskundige en verder komt mijn vader, 3 x een vriendin en mijn broertje. Heb 2 dagen dat ik nog (bijna) niets had even echt vrijgehouden.

Nou enorm lang bericht. Reageren is soms lastig in alle hectiek, halve berichten en dan zijn er al weer 15 berichten bij, Naja jullie herkennen het wel!!
    Fijne dag allemaal!!

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina