Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Ang1987: haha, helemaal volwaardige maaltijd hoor :roflmao:.

@Aaav: hopelijk is jouw bloeddruk morgen gewoon goed en hoef je niet naar het ziekenhuis.
    Soms, vandaag was een dag vol voorweeën. Ook toen ik aan de ctg lag. Was ook bijzonder om te zien dat het dan opliep ineens. Overigens niet super hoog maar wel duidelijke voorweeën. Zat totaal geen regelmaat in en dan was het soms alleen mijn buik en dan weer een rugwee

KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Meiden, mij is iets bijzonders gebeurd vannacht.

Ik heb de HELE nacht doorgeslapen ZONDER naar de wc te moeten.

Ik wist niet dat dat mogelijk was met 36 weken zwanger:roflmao::roflmao:.

Jullie nog plannen vandaag?

Ik ga lunchen in Den Haag met 2 vriendinnen dus mooi dat ik vandaag uitgerust ben:).

Roosxxx, teenslipper, Liva en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    o wat heerlijk!!
    heel veel plezier vandaag! :D

Ik ga opruimen vandaag. Ik loop achter in het huishouden, en dat zit me niet lekker. Baby kan toch een soort van elk moment komen dus heb graag alles schoon :)

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Veel succes. Laat je me even weten hoe het lukt met alle kinderen thuis? Hier ruim/poets ik 1 hoek en ondertussen maken ze er ergens anders weer een boeltje van :rolleyes:

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heerlijk!! Ik doe helemaal niks vandaag, veel buikpijn. Dus ga een serie kijken, boekje lezen en dat soort dingen.

Veel plezier vandaag, heerlijk zeg!

Ang1987 vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Haha! :D nou de jongste zit op de crèche vandaag, dat scheelt 75% :p de oudste kan zichzelf redelijk bezighouden , maakt wel een troep maar trekt geen kastjes meer leeg terwijl ik de wastafel schoonmaak zeg maar :o:

Ang1987 vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Op de stoel zetten voor de tv en vast binden zodat ze nergens heen kunnen. Af en toe zelf wat te eten en te drinken in hun mond stoppen ( kunnen ze niet kruimelen ) klaar is Clara :roflmao::roflmao::roflmao:

Sillemie, teenslipper, Ang1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:

Malbec vindt dit leuk.
  9. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hier geen voorweeen, wel veel harde buiken. Voelt wel ook écht al als voorwerk.

Dadels verkort de ontsluitingstijd... nou, dan ga ik die dus hard mijden! Vorige keer binnen 3.5 uur bevallen vanaf de eerste wee. Mijn grootste angst: thuis bevallen zonder VK omdat het zo snel gaat, en dat dan mn placenta weer vast blijft zitten... Volgens mn VK moet ik daar niet te bang voor zijn omdat juist die snelle thuisbevallingen meestal helemaak goed gaan, en mn placenta de eerste keer bleef zitten ook omdat al mn weeën stagneerden. Maar toch, blijft wel een beetje in mn hoofd.

En ik wil héél graag een badbevalling, dan moet ik het dit keer wel redden om langer dan een uur in het ziekenhuis te zijn voordat ze geboren wordt haha :roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik hoef ook geen kortere ontsluitingstijd.

Als ik weeen heb moet ik mijn ouders bellen, die doen er anderhalf uur over om hier te geraken. En dan door naar het ziekenhuis.
    En daar moeten ze wel nog de tijd hebben om iemand op te bellen voor de ruggenprik hè:roflmao:

En ik vind dadels ook helemaal niet lekker :oops:

Sillemie, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  11. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hierbij de recepten. Toch soort van gezond snoepen. Ook voor de kinderen.

https://www.feelgoodbyfood.nl/brownies-zwarte-bonen/

Bekijk bijlage 721133

Bij de 1e doe ik geen chips erin enzo. Gewoon basis ingrediënten en dubbele portie anders is het zo snel op.

Bij de 2e gebruik ik altijd boekweitmeel en een beetje honing ipv ahorn want dat heb ik nooit in huis.

12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O dit zou echt de horror zijn voor mij hahaha :o::roflmao:

Mijn man heeft volgende week vrijdag avond , op 1 uur rijden van hier, een verjaardag van iemand die 50 wordt.
    Nu heeft mijn man nooit iets, en ook bijna geen vrienden eerlijk gezegd:o:, dus geen haar op mn hoofd die er aan denkt te zeggen tegen hem dat ik het verschrikkelijk eng vind.

Nee hoor, mn moeder en haar vriend staan als back up, mocht het echt snel gaan, blijft haar vriend hier bij de kindjes, en gaat mn moeder mee naar het ziekenhuis :thumup::thumup: en dan gaan we er van uit dan mn man wel op tijd in het ziekenhuis aan komt. Maar niet dat ik hier thuis met weeën moet wachten, vind het zo een eng idee!

Ik kwam vorige keer met 7cm in het ziekenhuis aan en nog geen uur later was onze zoon er, dus echt vandaar een lichtelijke angst daarvoor haha. Of een snelweg bevalling ofzo o_O

Ang1987 vindt dit leuk.
  13. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    nee ik vind het ook niet top hoor. En op maandagen en woensdag kunnen ze al helemaal niet want dan passen ze op het dochtertje van mijn broer. Dus ik hoop op lange ontsluiting en niet op een maandag of woensdag :rolleyes:

Sillemie, ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  14. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik moet het ook nog maar zien. Hoop echt op de nacht of onder schooltijd haha. Mijn moeder moet een uur rijden dus is ook wat verder weg.

Maar ik wil toch thuisblijven en het liefst gaat het redelijk snel en doe ik het zelf. Dat is stiekem wel een beetje m'n wens. En dat m'n dochter er het laatste stukje bij is, in een mooi sfeertje thuis.

Maar ja, niks is te plannen. Wel een hands off bevalling afgesproken met de verloskundige. Ik weet wat ik moet doen.

Spannend allemaal hoor!

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Hier woont schoonmoeder 5 minuten bij ons vandaan dus geen probleem.

Ik ga er wel een beetje vanuit dat het snachts gebeurd. Vaak zo met een volgend kind dat de weeen pas snachts goed op gang komen.

16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ik hoop eigenlijk vooral dat het niet op koningsdag gebeurt. Dan moet ik het centrum van Amsterdam uit en mijn moeder er in van buiten de stad.

Verder denk ik dat het allemaal wel goed komt qua dat mijn moeder hier op tijd is. Anders genoeg back up van mensen uit de buurt die op mijn zoon kunnen letten, stel ik moet snel naar het ziekenhuis.

Heb wel mijn voorkeuren voor dagen en tijden maar ja het laat zich niet zo plannen;)

17. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Nee jammer hè! Zou het zoveel makkelijker maken :roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahaha ja en dan het liefst ook een soort handleiding als ze geboren zijn erbij;)

Sillemie, ButterflyPassion, Liva en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    hahaha heerlijk, ik wil ook zo'n nachtje!
    Ik heb vanmorgen voorgelezen op de opvang bij de dreumes. En zit nu bij de kapper. Vanmiddag nog even wat poetsen en de vluchtkoffer in pakken. Wordt onderhand een keer tijd om die klaar te zetten.

20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha ja zo'n nacht is wel echt uniek. Moet zeggen dat ik me niet per se fit voel. Ik vind de vermoeidheid van de laatste weken wel erg lijken op die van het 1e trimester eigenlijk. Niet echt dat je ook maar ergens uitgerust van raakt haha. Naja uitrusten kan ooit wel weer.
    En wat goed. Klinkt als een relaxed dagje. Mijn vluchtkoffer is zo goed als klaar, igg het moet er alleen nog IN.
    Spullen zijn min of meer verzameld.

Roosxxx en ButterflyPassion vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina