Ik ging vandaag stofzuigen en dweilen enzo maar een vriendin vroeg gaan we samen lunchen en dacht ja waarom eigenlijk niet. de jongens zijn op voetbal stage dus had eigenlijk niks in de weg.
Echt super <3 Het gaat zoals het gaat en werkt het niet dat verzin je wat anders inderdaad. Fijn hoor dat je er zo'n rust in hebt!
Hmm, dat is inderdaad wel een eindje karren . En dan nog op seniorentempo… Ik duim heel hard dat het niet op maandag of woensdag start dan! @KleineLai: dat alles moet ten alle tijde opgeruimd heb ik ook zo! Maar dan komt Vajèn weer uit school en gooit al haar volle werkschriften en knutselwerkjes neer en ligt de hele salontafel weer vol . En die tassen zijn inderdaad wel lastig. Wordt er niet frisser op. @Mamavandrie34: wat fijn dat de jongens niet echt huilen. Wel beetje jammer dat je ze ‘s nachts niet echt kan wegleggen. Zo te lezen heb je in ieder geval je handen en armen er vol mee! Met eentje vond ik al dat je constant aan het voeden was. Ik kan mij niet indenken hoe dat moet zijn met 2 tegelijk! Hier vandaag duidelijk teveel gedaan. Ik heb al zowat de hele dag voorweeën. Terwijl ik alleen naar de kapper geweest ben, een patroon geknipt en even met Vajèn naar het schoolplein gegaan.
Ok, dit was echt te schattig! Vajèn kwam vanmorgen knuffelen met de baby. Ze lag dus met haar hoofd bovenop mijn buik en was de hele tijd tegen haar aan het praten enz. Mijn hart ontplofte zowat.
Ahhh smelt!!! Dat wordt zooo mooi als ze elkaar zo voor het eerst echt ontmoeten en ze dan echt kan knuffelen met haar zusje♡
Wat lief! Ik ben zo benieuwd hoe de interactie gaat zijn tussen 2 zusjes. Tussen broer en zus is het hier toch altijd snel duwen en trekken en ruw gedoe. En tussen de 2 broertjes is het nu ook al zo van dat gedoe (en de jongste is nog geen jaar ) Ik zie echt het plaatje voor me van 2 meisjes die lief samen met popjes spelen.
@Dompiewompie: Haha, jongens zijn vaak idd wel wat ruwer hè. Ik ben samen met jou erg nieuwsgierig hoe het straks tussen 2 meisjes zal zijn.
Altijd weer spannend idd. Maar valt zo weinig van te zeggen. Mijn dochter en zoon zijn haast een tweeling, nooit ruzie, altijd goed samen en ze zijn graag samen. Wat die aan uren samen hebben gespeeld, ongekend. De derde ligt 4 jaar achter de 2e en moet het meer zelf rooien. Maar hij is geen rauwdouwer ook. Ben benieuwd naar nr 4, vooralsnog geen hele wilde jongens perikelen hier. Denk dat m'n dochter de meeste pit in zich heeft
Hier ook een rustige jongen. Ben ook heel erg benieuwd naar de interactie, ook al schelen ze heel veel. Mijn broertjes zijn echt jaren jonger en dat zijn echt wel mijn beste vrienden. Hoewel we soms wel in een andere fase zitten. Zij uitgaan en heel veel drinken, ik net moeder etc. Ik heb een aftelkalender tot mijn uitgerekende datum en mijn zoon en ik kijken daar veel naar, geloof dat ie op 26 staat. Toen ik zei dat de baby in principe ook gewoon over 5 nachten geboren zou mogen worden kreeg hij wel een beetje een error, maar ik ook (alhoewel ik dit echt wel zou moeten weten).
Hier ook een rustige jongen die erg uit kijkt naar de komst van zijn zusje. Hij vindt jongere kindjes altijd wel hee leuk overigs! Gaat hij ze echt helpen en verzorgen enzo. Voelt hij zich denk ik stoer omdat hij dan de grotere is haha. Hier gaan we dit weekend ook een aftel kalender maken. Zet hem gewoon op de uitgerekende datum en hij weet dat het eerder kan maar wil echt niet dat hij zich verspreekt tegen iemand
Ik heb na 3 weken eindelijk een schoonmaker gevonden, het is blijkbaar heeeel lastig. Ik weet niet eens of ze eenmalig komt of vaker maar ik ben al blij dat ze nu komt. Het is gewoon echt vies hier. En ben al een uur bezig geweest met opruimen voordat ze komt (wat rond nu is). Terwijl ik dacht dat het netjes was. Normaal werkt alles op het laatste moment prima en hoeft het niet spik en span te zijn maar nu was ik echt mega in de stress even. Naja dit is even het belangrijkste thema in mijn leven, dus vandaar even deze egopost. Wil het verder wel allemaal vanaf nu in elk geval echt goed bijhouden, wat ik gister ook al last bij @Sillemie en @KleineLai (bij @Malbec is het natuurlijk standaard keurig) voor het geval dat ie zich ergens aandient een dezer dagen.
Hahaha nou standaard, standaard ik denk straks weer met een newborn erbij dat ik soms ook wel de dingen wat los moet gaat laten hoor haha.
Hahaha ja je bent mijn opruim- en netheidsgoeroe toch. Maar de teugels een beetje laten vieren is soms ook wel goed en kan soms niet anders. Nog plannen? Is je buik wat beter dan gister? Heeft de rest nog plannen?
Hahaha ohja! Mijn buik is rustiger vandaag! Ben nu de was even aan het doen. Ruim ik meteen op, is dat weer lekker klaar. Bedden afgehaald en in de wasmachine. Straks komen mijn ouders en dan gaat mijn moeder even voor mij de ramen zemen ( zoooo lief! ) Verder beetje rommelen, wil iedere dag 1 ding van mijn lijstje doen. Eergisteren was dat een deurklink die ik mat zwart moest spuiten ( was wat beschadigd ) gisteren de flesjes enzo uitgekookt. Vandaag wordt het denk ik de vluchttas inpakken En jij? Buiten opruimen voor de schoonmaakster om haha.
@Malbec bij elk kind erbij moet je het helaas een beetje meer loslaten ja. Maar toch, stofzuigen, dweilen en wasjes zijn nog steeds dagelijkse dingen want anders is het gewoon helemaal niet meer bij te houden. De hoeveelheid zand die ik elke dag stofzuig, je zou denken dat we aan het strand wonen @Ang1987 geen plannen. Ik wilde met de kinderen naar een speelbos maar ik merk dat ik het helemaal niet meer leuk vind om alleen met alle kinderen ergens naartoe te gaan nu. Dus we blijven lekker thuis en doen niks
Haha ik ga de koelkast schoonmaken, een nieuwe huisarts zoeken (onze huidige is eigenlijk te ver weg), koken en wat extra invriezen en verder vooral op mijn balkon een beetje lezen. Zijn weer een paar dingen van mijn to do lijst
Fijn dagje! Koelkast doe ik altijd op de dag dat de nieuwe weekboodschappen erin komen. Zo hou ik het bij en kan ik het niet vergeten