Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dit zou echt iets voor mij kunnen zijn. Alles netjes willen hebben voor de schoonmaakster want stel je voor wat ze van me denkt :roflmao:

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jaa hier is dat ook zo(edit:, de weekboodschappen komen, doe het niet altijd maar als ik het doe dan vandaag haha). Koelkast is lekker leeg en die wordt goed gevuld zo voor het Paasweekend:).

Malbec vindt dit leuk.
  3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hahaha ja dat. Dat ze binnenkomt in een soort showroom.

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja en dat ze voor de vorm de plumeau maar er een keer langs haalt :roflmao:

Liva vindt dit leuk.
  5. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik ben schoonmaakster en ik kan een opgeruimd huis wel altijd waarderen. Anders ben je zo een uur verder met opruimen en dan is er nog niks gepoetst :rolleyes:

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar oké. Opgeruimd. Maar ik zou dus indd echt sommige dingen een doekje overheen halen :roflmao:

7. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    bij oudere mensen die nog goed bijwaren (fysiek en mentaal) was dat vaak zo. Die namen dan vooral een schoonmaakster voor de moeilijke klussen (bed verversen, bad schoonmaken) en dan daarna nog 2u koffie met taart. Waren altijd mijn favoriete adresjes :roflmao:

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha dat snap ik!:roflmao:

9. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    over de wc is wel altijd fijn voor de schoonmaakster :thumup:

Sommige mensen beseffen echt niet dat je een wc vaker dan 1x per 2 weken moet poetsen. Hoe vaak ik al aangekoekte remsporen heb staan wegschrobben :rolleyes::|

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Verschrikkelijk.

Ik ben ook schoonmaker geweest bij de thuiszorg (veel probleem gevallen ook) en het was soms echt zooo vies, herkenbaar helaas haha.

Dompiewompie vindt dit leuk.
  11. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    :|

12. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Mijn plannen voor vandaag: voeden, verschonen, voeden, kolven, eventjes liggen en dat on repeat! :)
    ik denk dat de foto vrij accuraat is :roflmao:
    Edit: mijn man pakt de draad weer op met de andere kinderen en die is dus op pas met Lea en ilia (die heeft een studiedag, evenals lev die bij een partijtje is)

Bijgevoegde bestanden:

Liessb88, ButterflyPassion, Malbec en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.277
    113
    Het is een 24-7 taak he? Hoe voel je je dat je dit de hele dag doet? :|
    Sommige moeders genieten hier juist van, ik vind het zelf juist erg moeilijk (wordt er vaak somber van) Ben benieuwd waar jij zit op de lijn :p

fijn dat je man de andere kinderen meeneemt. Lijkt me erg lastig om dat ook nog te moeten combineren met een newborn tweeling! Hoe vindt je dochtertje dat de aandacht op haar nieuwe broertjes ligt?

14. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja, vannacht ging ook wat moeizaam, ben nu erg moe. Maar overdag gaat het wel! Ik vind het vandaag fijn dag er geen bezoek is. Geen kraamzorg meer. Rust.
    De laatste kraamweek met Mila en Lea was gewoon vreselijk, ik probeer nu wel de mooie dingen te zien! En te rusten. Want voordat ik het weet gaan we het toch wel allemaal moeten oppakken (als mijn ouders weg zijn na het weekend), dan wil ik toch alle rist mogelijk gepakt hebben.

15. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ik heb idd geen schoonmaakster omdat ik mezelf ken. Zou het hele huis aan kant hebben en schoongemaakt voor hij/zij komt, want stel je toch eens voor :roflmao:

Maar vooruit, mn moeder mag komen helpen. Die doet t ook zoals ik t wil, das ook nog zo'n puntje. Schoonmoeder mag niet komen poetsen:| die raakt haar eigen stofzuiger alleen aan als hij in de weg staat. 1x per maand swifferen is genoeg en dweilen bestaat niet (hond+open haard+roken). Na handen wassen kun je ze beter droogzwieren want van de handdoek worden ze viezer dan dat ze ooit zijn geweest... dus die hoeft niet te helpen hier in huis:|

@Mamavandrie34 mooi ritme ;) wat een heerlijke mannetjes heb je toch ♡♡ Fijn dat je man de andere kinderen onder zijn hoede heeft. Kun jij je op jezelf en O&S richten.

Keuken staat al half trouwens. Echt wennen, zo vol! Maarja was ook 4weken een lege bak en dan lijkt t al snel heel vol natuurlijk. Vanavond wordt als het goed is de WC afgemaakt en dan is t klaar :eek:

16. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Mijn oog viel meteen op het bekende kolfapparaat haha. Succes weer vandaag!

17. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    :roflmao: Ik heb de ziekenhuiskolf meteen meegenomen toen we naar huis gingen, die kolft toch beter dan de mijne.

Liva en teenslipper vinden dit leuk.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.277
    113
    Er gaat niets boven Medela hè? :p

@Mamavandrie34 , fijn dat je ouders er nog zijn! Dat gezelschap zal je vast wel goed doen. Nog beetje contact met de buitenwereld en zo :p en inderdaad dat je je rust kan pakken! Ik vind dat zelf ook erg moeilijk met mensen in mijn huis, ook al zijn het mijn ouders. Ik wil dan constant zorgen voor iedereen en loopt mezelf op die manier ontzettend voorbij. Maar als er niemand is dan wordt ik somber en verdrietig. Althans, dat ging bij de jongens zo. Misschien dat ik deze keer en compleet andere kraamvrouw ben :p we gaan het zien!
    Wel heerlijke foto hoor.. ze hebben echt nog zo’n new born kleurtje. En houding natuurlijk; echt nog zo’n propje :)

19. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik vind het lastig hoor met mijn ouders in huis, maar het moet nu, het zou anders niet lukken… mijn vader doet NIKS, mijn moeder probeert ALLES te doen (wat ze niet kan natuurlijk), neemt alle taken van de jongens over waardoor ze al twee weken niks meer geholpen hebben (veel plezier voor ons straks als mijn ouders weg zijn…), kookt steevast de verkeerde hoeveelheden (liefst veel te veel vlees en veel te weinig groente), vraagt elke dag hoe laat we moeten eten, en mijn vader loopt te mopperen. nee ideaal is het niet, maar het kan even niet anders. Ze hebben wel de kinderen een paar keer hier en daar gebracht, dat was wel handig ook.
    Ik hoop voor je dat je toch een fijne kraamweek zal hebben, lijkt me echt heel vervelend om met pnd te maken hebben

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Gadverdamme, doen mensen dat. Wat goor!!!

Deel Deze Pagina