Ik plas nu al in mijn broek. Ik heb regelmatig even met mezelf het checkmoment: is het afscheiding, urine of vruchtwater als er weer iets nats is. Naja meestal is het afscheiding, gelukkig geen vruchtwater.
ja dat heb ik ook. Maar ook geen idee of ik vruchtwater zou herkennen als het maar een beetje is steeds. Ik zou er denk ik eerder van uit gaan dat het waterachtige afscheiding is.
Dat doe ik dan ook ja .. ik draag altijd een maandverbandje om die reden Wij nemen ook de koptelefoon mee ja. Daarnaast ook zijn tablet met spelletjes en filmpjes. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed. Hij is in die zin best onvoorspelbaar maar we weten natuurlijk wel waar de valkuilen liggen. 'Doelloos' rondlopen, wachten in rijen, veel mensen die door elkaar lopen. Dat zijn triggers. Daar kan hij de ene keer beter mee omgaan dan de andere keer. We willen hem natuurlijk niet 'martelen', maar het is tegelijkertijd ook belangrijk dat hij wel geconfronteerd wordt met situaties waar hij moeite mee heeft. Zo leer je. en natuurlijk houden wij het heel strak in de gaten. Een meltdown moet je voorkomen, die hebben geen doel, maar de grenzen opzoeken is belangrijk. We proberen het, en gaat het goed dan is het iets wat we vaker kunnen oefenen. Gaat het helemaal niet goed dan wachten we gewoon weer een hele poos voordat we het gaan proberen
Ik had dat met mijn gebroken vliezen op deze manier en je herkent het toch wel op de een of andere manier. En als je zachtjes tegen je handpalm blaast dan kan je ook beetjes verliezen, en het ruikt zoet Maar zal hoogstwaarschijnlijk die waterige afscheiding zijn.
laatst zat ik dus weer eens aan een inlegkruisje te ruiken. En ik zeg dat ruikt toch vreemd. Dus ik laat mijn man ook eens ruiken (tegen zijn zin). Zegt die ‘heb je daar parfum opgedaan?’ Was het dus een geparfumeerd inlegkruisje
Oké. Even nog een tipje van mij! Ik heb net voor de komende weken de boodschapmomenten gereserveerd. Alles keurig in de agenda gezet. Ook wanneer de boodschappen aangepast moeten worden met melding. Onze agenda’s zijn gesynchroniseerd dus mijn vriend krijgt ook de melding. Hoef ik me daar niet druk over te maken
Ik had het laatst met een opdrukje op de inlegkruisjes. Mijn vriend had boodschappen gedaan en ik zeg tegen hem 'inlegkruisjes, geel doosje, Carrefour eigen merk'. Die inlegkruisjes zijn gewoon simpel wit. S nachts het nieuwe doosje opengemaakt, inlegkruisje verwisseld, slapen. S ochtends ga ik naar de wc; ik wil verschonen en zie door de gewone witte/gelige afscheiding die ik altijd verlies ook groen. Huh? Dat is niet goed.. ik kijken, voelen.. blijkt mijn vriend inlegkruisjes met Aloe Vera te hebben gekocht. Die hebben een lichtgroen blaadjes patroontje Jeetje zeg.. ik dacht even dat ik een dikke infectie te pakken had of zo. Wie ontwerpt die dingen ook echt? Vast een man
Ja echt een goeie! Hier hebben we een vast bezorgmoment al bij de AH en ik vind het geweldig haha. Heb net trouwens maar musli repen toegevoegd aan de bestelling voor komende week (en die spa met sportdop kunnen ze niet leveren dat is dan wel jammer) om mee te nemen naar ziekenhuis. Zal zelf wel niets eten maar toch handig voor mijn vriend. Doen jullie iets van eten in je vluchttas? Ik heb al een hele planning voor wat we eten in de kraamweek, ook al een deel gekookt. Vorige keer wilde ik dat dus heel graag maar dat is er niet van gekomen dus dit was nog echt een must van mij to do list. Eerste maaltijd na de bevalling is wel sushi (igg dat nu mijn plan).
Haha ik ga alleen maar lekkere dingen eten. Sushi, biefstuk, filet Heb ook al dingen in de vriezer voor de kraamweek indd! Ik neem wel wat te eten mee ja. Sowieso gooi ik was fruit laatste moment erin voor vriend en gewoon een zakje met dingen wat hij lekker vindt en wat je kunt bewaren buiten de koelkast. Waarom kan die Spa fles bij een aantal niet geleverd worden joh. Irritant haha. De normale dagen komen nu niet helemaal lekker uit zeg maar, dus daarom alvast veranderd voor de komende periode
Ja paar bananen gooi ik ook in de tas maar om dat nu al te doen hahaha. Ohhh die lekkere dingen. Ik heb capraccio in de vriezer. En wil heeel graag mijn zacht gekookte ei. En de malbec voor jou natuurlijk ook. Moet zeggen dat ik laatst bij de lunch al wat had gesmokkeld qua eten wat eigenlijk niet mocht. Had tapas gegeten met mijn moeder (wel luxe restaurant dus denk dat ik het daarom durfde). Dus beetje aoili, klein hapje niet doorbakken Biefstuk en tonijn en wat eendenlever nou het was echt heeeel lekker als voorproefje.
@Dompiewompie: gelukkig kon ik wel prima slapen. Wel af en toe wakker van het gerommel maar niet de hele nacht. Wat rot van de pijn aan je schaambot zeg. Hopelijk is het inderdaad iets tijdelijks Haha ja, hij wilt 2 weken vrij nemen maar als zzp’er moet dan wel alles geregeld zijn zodat dat kan. En daar maakt hij zich heel druk om. Succes, ik had in drievliet handtassen dienst . En vond dat al aardig vermoeiend. Maar hé, 22 graden klinkt wel echt dikke prima. Ik ben vanmorgen met Vajèn en een moeder van school en haar 2 kids naar monkeytown geweest. Dat was prima te doen voor 3 uurtjes. Daarna waren zowel zij al ik er wel weer klaar mee. We waren namelijk niet de enige met dat geniale idee op goede vrijdag . @ButterflyPassion: Spannend al dat gerommel. Op zich wel jammer dat het niet doorzette. @KleineLai: klinkt niet heel erg aangenaam dat ze zo ligt en hoe ze schopt. Ondertussen rommelt het hier nog steeds maar zet totaal niet door. Ben echt benieuwd of ik de 25e ga redden
Aoili kan toch wel? Of mag dat ook al niet meer haha. Ja malbec staat hier in de kast. Heb ook al van een vriendin een fles champagne gekregen, knalroze fles uiteraard. Maar denk dat ik na 2 slokken teut ben hoor Maar gewoon het niet meer opletten. Heerlijk!
Nooit geweten of beter gezegd er bij stilgestaan, dat aiolie van rauwe eieren gemaakt wordt . Dat heb ik dus meermaals gegeten in restaurantjes deze zwangerschap. Klein stukje pizza tonijn(uit blik) heb ik ook wel eens stiekem gedaan. Maar dat was meer omdat ik zoiets had van ja, 4 jaar geleden mocht het nog wel... dus zal vast alleen schadelijk zijn on grote hoeveelheden. Die 3 hapjes zal vast wel kunnen.
In mijn kraamweek komt casa carpaccio sowieso een keer langs! Afgelopen woensdag rose 0.0 gedronken, was ook al een lekker voorproefje
Morgen kindercorso, hoe leuk. Vanochtend met zn 4en de fietsen versierd. Harde buiken zijn weer vol op terug trouwens! Hoop echt zó dat dit niet nog 4 weken gaat duren . Nee die termijn 38+0 net zoals bij mijn zoontje vind ik ook wel mooi. O wacht, dat zou volgende week zaterdag zijn. Doe dan maar 38+1 , dan is de bloemencorso weer voorbij... @Malbec ja er is echt hoop . Was bij mn zoontje ook compleet overdonderd dat hij met 38 weken al kwam. Ik dacht nog wel minimaal 2.5 week de tijd te hebben..