Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hahaha, grappig om die cravings te lezen. Heb zelf niet echt iets specifieks eigenlijk. At voor de zwangerschap bijna helemaal plantaardig maar had nu wel behoefte aan bepaalde dierlijke producten. Denk dat ik wel iets van rood vlees ga nemen, dat heb ik al jaren niet op. Carpaccio klinkt goed.

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  2. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Mooi zeg!!! Super leuk voor die kleintjes.

Bij nr 1 en 2 ging ik ook overtijd en nr 3 kwam hier met 38 weken, ook totaal niet verwacht toen. Maar teken nu ook voor 38 weken.

Ang1987, ButterflyPassion en Malbec vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik hoop vooral dat ze vanzelf komt en ik toch niet ingeleid hoef te worden. Heb er erg tegenaan lopen hikken om die beslissing te nemen omdat ik vooral ben van het principe; de natuur zijn gang laten gaan.. maar constant al die rommel in mijn lijf wat ook weer bij haar komt vind ik dan ook weer niet wenselijk en dan hebben we het nog niet over de pijn wat zoveel energie vreet dat ik niet weet of ik überhaupt genoeg kracht voor die bevalling heb. Nou goed. Uiteindelijk toch voor inleiding gekozen maar HOE fijn zou het zijn dat ze toch zichzelf aan dient. :)

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha heb er echt wel zin in ja. Maar moet eerlijk zeggen. Bij zoon keek ik er naar uit naar die dingen weer eten enzo. Nu denk ik vooral; alsjeblieft. Geen pijn meer. Al moet ik nog een half jaar zo eten, maakt me niet uit. Maar die pijn niet meer, daar kijk ik zo naar uit.

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou super leuk!!!❤️

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ja, dat is wel echt ellendig hoor! Snap dat die pijn nu heel veel invloed heeft. Hoop echt dat je daar snel vanaf bent!!

Malbec vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ik weet wanneer :D en dat is te overzien nog haha.

ButterflyPassion en Liva vinden dit leuk.
  8. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.258
    28.313
    113
    Wat een mooie fietsjes!!!

10. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Herkenbaar @Malbec ik had dat vorige keer ook. Maakte me niet uit hoe of wat maar ik wilde mijn lijf terug, mezelf terug. Zonder pijn zonder gedoe... t komt goed! Deze zwangerschap gelukkig geen last van, maar geloof niet dat jij nog eens wou..?

Wbt eten. Biefstuk heb ik wel een paar x gegeten. 48u+ diepgevroren op -28 en dan mag het wel medium zijn (goedkeuring van vk). Lever mag trouwens in kleine hoeveelheden wel, als het maar niet te frequent is, dat gaat om anders teveel vitA wat schadelijk kan zijn. Aioli wist ik ook niet, dikke oeps dus!
    Maar ik kijk zo uit naar carpaccio! Oh kwijl kwijl kwijl. T eerste wat mijn man doet is een broodje carpaccio maken of een wrap met carpaccio... ik twijfel nog. En mijn moeder haalt carpaccio tappenade (uit de lidl, hele dikke tip!). Dat is zo lekker, dat lepel ik zo uit t bakje naar binnen :oops: . Onze lidl heeft t niet in het assortiment maar bij mijn moeder wel. Als ze het vergeet mee te nemen denk ik dat ik haar zonder kind te laten zien weer terug naar huis stuur:rolleyes: Dat spul is te lekker... ik houd nu op!

ButterflyPassion, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  11. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ojaaaa.. foto van de keuken :). Mjnd you, is nog niet af :mad:
    Woensdag komen ze terug. Plinten boven en onder, en kitten. Verder wel al gebruiksklaar.

Loodgieter is nu de wc aan het plaatsen. Buurvrouw heeft net voor alle ramen (binnen en buiten) gezeemd. Vanochtend al een beetje de keuken ingeruimd. Morgen lamp in wc en keuken ophangen en vloer leggen in de keuken... Het wordt nog eens wat!:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    MEEN JE DIT??????? Ik word lichtelijk hysterisch nu :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Nee asjeblieft. Hierna is het echt helemaal klaar hoor, slot erop :roflmao:

ButterflyPassion, Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heeel mooi! En toch voor een zand/nude tint gekozen op de muur! Prachtig!!

teenslipper vindt dit leuk.
  14. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Leuke kleur!

15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat mooi!!! Maar ook: wat fijn dat het bijna af is:)

16. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    #636 teenslipper, 15 apr 2022
    Laatst bewerkt: 15 apr 2022
    Early dew [het is dus Veil of Dusk] heet de kleur, van histor. Is eigenlijk een beetje groenig maar dat zie je met kleur van de keuken niet terug.

Malbec vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec snap dat je de pijn helemaal zat bent. Het lijkt me echt killing.

Neem je pijnbestrijding tijdens de inleiding?

Mocht ze niet lekker toch zelf met 37+1 komen ofzo, hoop dat voor je:).

18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @ButterflyPassion superleuk die fietsjes, je dochter (en zoon ook maar die is misschien nog wat klein?) vindt het vast prachtig:)

Ik voel me nu al overtijd qua de vorige keer te vroeg bevallen haha dus heb een beetje een omgekeerde ervaring.

Het is een beetje dubbel want ik wil hem heel graag ontmoeten maar ik geniet ook nog wel even van het zwanger zijn en de rustige tijd met z'n 3tjes.
    Naja al met al lijkt zo tussen de 38 en 39 weken me ideaal:D.

KleineLai en Malbec vinden dit leuk.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Sta zeker open voor pijnbestrijding maar wil het eerst zonder proberen denk ik en dan zie ik wel hoe het loopt :) bij Luuk had ik op een gegeven moment een ruggenprik omdat dat even niet anders kon maar ook last minute besloten en dat ga ik nu denk ik weer doen :) jij?

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh die heeft zoon ook gehad ja! Heel mooie kleur :D zo’n soort tint ( iets lichter ) heb ik beneden ook op de muur zitten! Het is early dew gemixt met wit en een tikje grijs.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina