Lekkere timing! Maar inderdaad! Beter nu dan over 2 weken! Hopelijk niet teveel last en geen gebroken nachten! was jij trouwens degene die ook last had van nierstuwing? Hoe is het daarmee? Dat zou fijn zijn ja! Scheelt de helft volgens mij
Haha het idee is fijn hè! @Sillemie snap dat je dat gaat vragen dinsdag! @teenslipper die stoelen zijn echt ruk ja
@Aaav vervelend voor je dochter maar beter om het nu nog mee te pikken inderdaad. @teenslipper wat gezellig uit eten nog. Hier woensdag 4 uur op een terras gezeten dus i feel your pain qua stoelen. @Sillemie, snap dat je gaat vragen of je al ontsluiting hebt, zou toch mooi zijn toch. Dan is het niet helemaal voor niets al dat voorwerk. @KleineLai jeej 37 weken mooie mijlpaal! En het Kán gebeuren idd Hier komt vandaag een vriendinnetje langs. Wel gezellig maar ben nog even erg moe. Ben ook een beetje sjaggo en dan komt mijn vriend met een mooie actie. Die had kleren op de kamer van mijn zoon neergelegd (dit alleen al haha) en toen ik vroeg of ie het even kon opruimen legde ie het op de grond in onze slaapkamer. Op de grond! Normaal gesproken boeit een beetje rommel me niet echt en laat zelf ook alles slingeren maar ja deze fase van de zwangerschap.... Gelukkkg is het is al weer goed. En we hebben lekker uitgebreid ontbeten weer met fruit, verse broodjes, sapjes en andere lekkere dingen als voorproefje voor het paasontbijt morgen
Tot nu toe heeft ze er gelukkig nog niet zoveel last van. Alleen wat jeuk bij de echt grote blaasjes en wat hangerig. Geen koorts en eet en drinkt wel gewoon, ondanks dat ze ook wat pokken in dr mond heeft. Maar zijn ook nog een hoop aan het opkomen, dus hou er wel rekening mee dat het nog wat erger wordt met de jeuk.
Ja klopt! Daar heb ik bijna/weinig last van nog, komt wss door het indalen van de baby, en hij was daar al vroeg mee dus dat scheelt weer. Af en toe moet ik nog medicatie gebruiken omdat ik toch pijn heb maar niet vaak gelukkig!
@Ang1987 hoezo kleren op de grond wat onlogisch haha. Hier vannacht ontzettend veel last gehad van voorwerk en nog steeds. Hoop dat het wat doet zodat straks het ballonnetje niet nodig is. Liever nog dat het vanzelf door zet uiteraard haha.
Wisten jullie trouwens bij jullie vorige bevalling(en) direct dat het was begonnen? Het lijkt mij wel fijn als mijn vliezen weer breken dat lijkt me wel duidelijk. Maar anders hoop ik dat ik doorheb dat het start en dat ik niet te vroeg/te laat mijn moeder bel (al zal dat niet zo snel gebeuren denk ik)
Nee.. het begon met bloedverlies en daar schrok ik van. Dus toen heb ik de vk gebeld en die ging kijken en gaf aan dat ik even aan de ctg moest. Toen bleek ik al 3cm ontsluiting te hebben en in het zh braken mijn vliezen spontaan, daarna was het overduidelijk
Nee. Toevallig de dag ervoor van iemand gehoord dat je het direct herkend. Maar nee. Ik had ook geen voorweeën gehad, dus wist niet of dit het was. De krampen kwamen meteen om de 3 a 4 minuten. Voelde me bezwaard om na 2 uur de verloskundige te bellen. Gelukkig kwam ze meteen. Was volop aan het bevallen.
Hier ook een klein jongetje met griep. Flinke koorts en hangerig . Maar wat @Aaav zegt, gelukkig nu nog geen newborn in huis. Verder totaal geen tekenen van bevalling. Volgens een vriendin zat de baby daar ook nog veel te hoog voor. Haha ik weet niet of dat garanties biedt. Lekker paasweekend met heerlijke temperaturen in het vooruitzicht. Ben benieuwd of er al paasbaby's geboren worden. Zou niet verkeerd zijn zo te lezen voor een aantal van ons en gelukkig al door de 37 weken heen!
Ik werd bij de eerste ook ingeleid. En toen had ik echt nog geen enkele wee gehad. Dus ik wist wel dat ze ging komen. Alleen heeft het toen wel nog van vrijdagochtend tot maandagochtend geduurd om voldoende ontsluiting te creëren zodat ze de vliezen konden prikken. @Ang1987: daar zou ik ook echt wel chagrijnig van worden. Gewassen kleding op de grond… dat kan alleen een man bedenken. En idd, vliezen breken is wel veruit het duidelijkste. Maar dat komt toch maar heel weinig voor? Misschien heb je wel meer kans omdat de eerste bevalling zich ook zo aankondigde @Zeester85: beterschap!
Hier merkte ik dat ik echt wel moest puffen om weeën/ harde buiken weg te puffen. Achteraf had ik de hele avond al harde buiken, maar toen had ik het écht nog niet door. Wat ik beide keren heb gedaan is toen ik moest gaan puffen, onder de douche staan om te voelen of het dan afzakt. Alle 2 de keren werd het alleen maar heftiger dus toen was het wel duidelijk Ook hier, een 37 weken dansje!! Laat de baby maar lekker komen, ben zo benieuwd!! ♡♡♡
Fijn om wat ervaringen te lezen mbt hoe je weet dat het begonnen is. Hier vorige keer ingeleid en toen was er nog niks aan de hand. Dus echt geen idee.
Ja same! @Zeester85 jij herkent het dan hopelijk nu wel. Beterschap ook voor de kleine. Omdat het voor ons allemaal niet het eerste kindje is zullen we denk ik juist wel herkennen als het écht begonnen is?! Komt vast goed. Hier zo blij met het warme weer. Zo fijn die lente. Echt genieten.