Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, ben helemaal bij gelezen maar geen puf meer te reageren uitgebreid.

@KleineLai wat fijn dat jullie zo’n fijne dag hebben gehad! Ook wat betreft je oudste, super knap!
    @Mamavandrie34 aah beterschap voor Lea en hopelijk blijft de tweeling ongeschonden. Mijn duimen draaien!

Voor de rest; hele fijne avond. Ik ga zo pitten. Heel de dag voorweeen gehad en vannacht ook. Daarstraks op kraambezoek geweest bij een vriendin dus nu helemaal kapot.:roflmao:

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.345
    113
    Gelijk heb je! Hopelijk een goede nacht voor jou! Ben erg benieuwd of het gaat doorzetten ergens komende dagen :)

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  3. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Had je dan ook en man die zei "zo die vrouw in kamer x moet t pas echt zwaar hebben, die heeft hoge pieken en bij jou is er niks te zien en je klaagt al"..... Volgens mij had hij een doodswens! :mad:

Tips.... ruggenprik :rolleyes: en staand ging tot die tijd t beste bij mij. Beetje wiegen enzo, bewegen. Maar ik zat ook aan infuus dus zeer beperkte bewegingsvrijheid.

Ang1987 vindt dit leuk.
  4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Slaap lekker dame, hoop zo dat het gewoon nog vóór de geplande datum doorzet bij jou! Is je echt gegund

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Bij mij ging de laatste keer de weeën opvangen ook het beste staand wiegend inderdaad. En écht je bubbel in gaan. Hopelijk lukt het dit keer weer zo goed :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Zo'n yogabal. Op zitten, kun je goed bewegen en dan ergens voorover gebogen over hangen. Mocht je ook rug weeën hebben dan is harde tegendruk op je stuitje prettig, moet je vriend zich er even achter parkeren.

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  7. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    De gouden tip is sowieso in beweging blijven. Op welke manier dan ook prettig is voor jou. Lopen, wiegen, hurken, dansen etc. Ruimte maken en de zwaartekracht laten werken. Dan ontsluit je het beste. Met liggen gebeurt er veel minder.
    Net als liggend persen, zo onnatuurlijk.

ButterflyPassion, Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha ohh wat erg van je man @teenslipper, die mannen zijn gewoon onwetend:roflmao::roflmao::|
    Je moet hem voor de lol eens zo'n filmpje laten zien van een man die een weeënsimulator omkrijgt. Op de laagste stand krijst de man het uit en wil ie dat het gelijk stopt:roflmao::roflmao:.

@Liva op de cursus die ik heb gevolgd hebben we alle bevalhoudingen geoefend, de bal lijkt me ook echt fijn. Goede tips verder, thanks.
    Hoop zo dat het kan om in beweging te blijven (heb mocht ik medisch worden, wel de voorkeur gegeven voor plek waar draadloze Ctg is, de vorige keer lag ik vast en aan 3 infusen dus echt bewegen was lastig helaas.) Liggend persen lukte me in 5 minuten en de verloskundige heeft een goede hoop dat dat nu weer snel gaat dus dat geeft me sowieso goede moed:)

@Malbec lekker rusten voor zover mogelijk. Hoop dat je een hele goede nacht hebt vannacht.

Malbec vindt dit leuk.
  9. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik vind het vooral ook leuk om te doen. Ik heb de basis van mijn moeder geleerd en de rest via internet. Ik overweeg om misschien eens een cursusje te doen om nog beter te worden.

@Malbec: pittig dagje zo te horen. Hopelijk doen die voorweeën ook eens wat en zet het gewoon door.

@teenslipper: heeft jouw man dat echt gezegd :eek:?!

Qua bevalhoudingen hoop ik deze keer heerlijk in het bevalbad te kunnen! De vorige keer lag ik aan allerlei snoertjes in bed, dat was niet mijn ding.

Onze dag gisteren werd voor de verandering weer eens afgesloten met een avondje/nachtje ziekenhuis. Ik had al de hele dag veel gerommel en minder leven gevoeld en na het avondeten werd ze helemaal stil dus toch maar gebeld. We waren pas om half 1 weer thuis en moeten rond 10u weer bellen om weer aan het ctg te gaan en een echo te laten maken.
    Ik mocht weer eens een week tussen de controles laten…

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113

Jeetje is jouw ziekenhuis strippenkaart ook niet vol:eek:.
    Zo sluit je niet graag je avond af. Maar ik begrijp dat alles goed is?
    Hopen op een rustige rest van de zwangerschap voor zolang ie nog duurt.

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jeminee zeg! Het zit je ook niet mee hè! Maar heb je al ontsluiting oid?

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.345
    113
    @Sillemie meeeehhh :( wat een gedoe toch elke keer.
    Voor jou staat er ook al een inleiding gepland toch?

13. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Wat een gedoe steeds joh, echt vervelend. Hebben ze een reden hiervoor?

14. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Nou dames, hier sinds vanmorgen gebroken vliezen. We zaten 80 km van huis en de kleine was niet ingedaald dus ik moest per direct plat liggen en wachten op een verloskundige uit de buurt. Is allemaal goed gekomen en inmiddels zijn we thuis. Eigen verloskundige is al geweest, gelukkig geen beklemde navelstreng o.i.d. nu afwachten of de weeën vanzelf op gang gaan komen. Toch best spannend, gaat nu al compleet anders dan bij de eerste.

15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Los van dat ik vooral hoop dat het okee gaat met alle meiden hier, denk ik als ik sochtends kijk ook altijd ohhh zal er al nog iemand bevallen zijn.
    Herkenbaar;)?

Hoe is het met de waterpokken daar @Aaav?
    En hopelijk valt de griep bij jou kleine mee @Zeester85.
    Hoop ook dat het met Lea okee gaat @Mamavandrie34.

Ben ook benieuwd of @KJB en haar kleine man al thuis zijn.

Hier ga ik lekker naar het bos zo met de fam en foto's laten maken van mij met buik. Maar eerst even uitrusten nog (waarvan weet ik niet zo haha).
    Fijne zonnige Pasen iedereen.

16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhh wat spannend!!!!!
    Fijn dat je thuis bent, dat klonk even als heel spannend allemaal.... Hoever ben je nu precies? Wel al 37 weken dus? Hoe voel je je??

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.345
    113
    ooohhh, spannend!! Dat kwam zeker wel onverwachts of niet?

Roosxxx vindt dit leuk.
  18. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ah, snel ook! Ga de tip weer geven, lekker bewegen. Wandelen etc. Dan maak je ruimte en kan de kleine lekker zakken en heb je de grootste kans op weeën.

Spannend hoor!

19. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    37 weken en 2 dagen dus ver genoeg. Had het totaaaal niet zien aankomen dacht echt dat ik in mn broek plaste, lekker cliché.
    Ik voel me op zich goed. Nu misselijk, kleine beweegt fanatiek maar wil nu vooral heel graag weeën krijgen. Zie het niet zitten om helemaal medisch te worden, onderzoeken, toestanden. etc. Wil gewoon met mn eigen vk bevallen.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  20. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Thanks deze ken ik. Heb al flink lopen rommelen in huis, bedjes opmaken, opruimen, schoonmaken hahaha. Lig nu wel even op bed want werd net kotsmisselijk. Mag de deur niet meer uit dus mijn bewegen beperkt zich echt tot in huis maar ik blijf hoop houden.

ButterflyPassion en Liva vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina