Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ach jeetje! Gelukkig eet hij nog iets, drinken ook belangrijk. Hopelijk knapt hij snel op! Beterschap!

2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    Koelkast en vriezer uitgeruimd, ontdooit, helemaal schoongemaakt, en daarna alles er weer in. Dat geeft zo’n 10 minuten voldoening :o:

3. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Aaaaaaah, schatjes ❤️❤️!

@Zeester85: beterschap voor de kleine. Hopelijk knapt hij snel op!

Haha, wel 10 hele minuten :roflmao:

4. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Zo lief en schattig die twee ♡♡ om op te vreten!

Hier geen tijd voor ZP vandaag. Moeder heeft ramen gezeemd, wc gepoetst en is nu de badkamer aan het doen. Ondertussen alle gordijnen wassen (en helaas ook strijken). Beddengoed hangt al te drogen. En man is vloer aan het leggen. Ik ga zo de kastjes inruimen met stiefvader :thumup: druk druk druk dus!

Bijgevoegde bestanden:

Sillemie en Malbec vinden dit leuk.
  5. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    #745 Ang1987, 17 apr 2022
    Laatst bewerkt: 17 apr 2022
    Ahh arm mannetje @Zeester85. Maar fijn dat ie nog wel goed drinkt enzo, das belangrijker dan de hoogte van de koorts.
    Maar hoop dat ie snel opknapt.

@Roosxxx superspannend. Bij mij geld/gold ook het protocol van inleiden na 24 uur gebroken vliezen na 37 weken maar misschien wel fijn dat ze dat bij jou niet direct doen. Hoe dan ook heb je gauw een babytje erbij.

@Malbec hoop dat het een beetje okee gaat vandaag qua harde buiken enzo. Waardeloos wel (tenzij je gewoon zo al op 5 cm zit, dan is het niet voor niets;)). Maar geen idee, wat ik lees komt het vaker voor.

@KleineLai lekker toch zo'n klusje. Je kunt voor het bevredigende effect ook af en toe im de koelkast loeren, daar krijg je vast instant even weer wat happiness voor;).

@teenslipper wat een druk dagje!! Maar klinkt alsof het dan wel klaar is. Hopelijk nog even genieten dan van al het resultaat.

@Sillemie fijn dat alles goed is. Ongelofelijk jammer dat er van die arrogante en/of weinig emphatische zorgverleners bestaan he. Snap dat niet zo. Wordt dan deurwaarder ofzo (misschien zijn dat ook wel lieve mensen haha geen idee).

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.
  6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ik ben hier best moe maar voldaan. Toch bij elkaar 20 km gefietst denk ik (waarvan 5 of minder maar elektrisch, ik was eigenwijs, vond dat het prima ging op mijn moederfietstje:roflmao:)

Mijn vriend heeft een paar mooie foto's gemaakt van mij en de buik met zijn camera. Als ik het resultaat heb zal ik hier wat plaatsen.

Zoon lekker gestept en we hebben wat lekkere dingen gegeten in het bos. Vind het echt heerlijk zo. Verlof in de lente is top.

Mijn vriend is wel druk geweest vandaag met oa ophangen van vitrages.
    Verder geen klusjes vandaag voor mij.
    Ben heel blij dat we nu wekelijks een schoonmaakster hebben, dat geeft even rust. Morgen verder met to do lijstje.

Liessb88, Sillemie, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Bleh, vandaag echt een rotdag. En vriend ook, dus heel gezellig is het niet. Ben ook te moe even om op iedereen te reageren. Ga zo denk ik naar bed :roflmao:

ButterflyPassion, KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Goed idee meid, morgen weer een dag dan vast een betere dag voor jullie♡

Malbec vindt dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    Ik had op zich wel een goede ochtend en middag, maar sinds een paar uur echt last van buikpijn. Veel pijnlijke harde buiken ook. Over een half uurtje gaan de jongens naar bed, dan pleur ik op de bank en kom er verder niet meer vanaf..

10. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik snap dat ook nooit zo goed. Ga dan inderdaad een andere baan zoeken waar je niet met mensen moet werken. Maar ach, kan aan mij liggen dat ik te empathisch aangelegd ben. Van elke ergernis bij/ aan een ander kan je zelf natuurlijk ook weer wat leren.
    En waaw, 20km fietsen. Ik doe het je echt niet meer na momenteel. Klinkt wel alsof je ervan genoten hebt. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto’s.
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje jaloers ben op je schoonmaakster. Wij hebben daar de laatste tijd een beetje pech mee gehad. Ik hoop dat we binnenkort ook weer eentje vinden.

@Malbec: morgen weer een dag. Hopelijk een beter dan vandaag!

@KleineLai: balen van de buikpijn en harde buiken. Hopelijk trekt het weg (of zet het door) een keer dat je rust hebt.

Vandaag was de kleine meid trouwens weer gewoon haar drukke zelf. Echt zo stom waarom kon ze dat gisteren ook niet gewoon doen?!
    Wij hebben net het gehuurde bevalbad even opgeblazen om te zien dat het niet lek is. Ik hoop zo dat het allemaal loopt zoals ik wil en ik daar straks mijn ontspanning in kan vinden zodat ik geen pijnstilling nodig ga hebben.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  11. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Mamavandrie34 en Roosxxx vinden dit leuk.
  12. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Probeer toch je rust nog te nemen waar het lukt e!

Ang1987 vindt dit leuk.
  13. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    @Sillemie goed dat je terug thuis bent en alles innorde

@Zeester85 hopelijk zijn ze daar snel genezen!

Hier alles vrij goed! Juist bij stappen kan het gevoel onderaan echt wel heel pijnlijk zijn:roflmao:

Hier zijn de paasklokkennlangs geweest en ook bij de oma's en opa's dus het van hier naar naar daar. Koken moest ik eens niet want smiddags had 1 van de oma's gekookt. Das ook eens fijn

teenslipper, Sillemie, KleineLai en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KleineLai ohh balen van je buik!! Lekker de bank op en dan vroeg door naar bed:)

@Sillemie ja het was een heerlijke dag. Ben ook echt wel verbaasd (en blij) dat het lichamelijk nog zo goed gaat. Relatief dan he ben wel ook 37 weken zwanger bijna.
    Ja die schoonmaker, het was een heel gedoe om er 1 te vinden... ze is pas 1 keer geweest en vond mijn vorige beter maar het is wel echt een lief iemand dus hopelijk komt het goed. Maar ben nu al gauw blij dat iemand helpt die ik in deze weken om me heen kan verdragen haha.

Fijn dat je de kleine meid weer als vanouds voelt. Hier ook echt rustige en drukke dagen.
    Hoop heel erg dat je in het bad kan ter ontspanning en vermindering van de pijn. Ik ben er er ook erg benieuwd naar en hoop het ook te mogen ervaren.

@Liessb88 dat was vast een gezellig dagje, maar vast druk. Fijn dat je oma heeft gekookt:).
    Goed te horen dat je je okee voelt:). Jouw kleine is ook goed ingedaald zo te horen:roflmao::confused:

Liessb88 vindt dit leuk.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.401
    113
    Ze trekken niet echt weg, maar ik verwacht ook niet dat ze doorzetten. Gewoon beetje voorweeen door de drukke dagen denk ik.
    Ik eet de laatste paaseitjes op en ga lekker slapen, haha :)

Soms draaien baby’s in een positie waardoor je duwtjes en strekken minder goed voelt. Dat zei de vk tegen mij toen ik vroeg waarom ze een dagje zo stil was. Andere verklaring kan zijn dat ze gewoon een slaapdagje hebben.

Liessb88 vindt dit leuk.
  16. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    De paasklokken! In Frankrijk komen ook de Paasklokken, mijn man had er nog nooit van gehoord, maar in België hebben jullie ze dus ook, te grappig (voel me altijd heel dom als ik het verhaal weer eens vertel aan iemand :roflmao:)

Liessb88 vindt dit leuk.
  17. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Liessb88: klinkt als een gezellig druk dagje. En altijd fijn als je eens niet zelf moet koken :thumup:

@KleineLai: jammer is dat altijd als het noch vlees noch vis is hè. Maar ja, lekker naar bed inderdaad en morgen weer een dag. Hopelijk met minder voorweeën.

@Mamavandrie34: Ik doe hier in Nederland al geen moeite meer om het te proberen uitleggen :roflmao:.

Mamavandrie34 en Liessb88 vinden dit leuk.
  18. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ooh ja hier komen zeker de paasklokken :):):)

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  19. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Kennen ze in Nederland geen paasklokken? Ik dacht echt dat dat iets universeel zou zijn :roflmao:

@Roosxxx ben je al bevallen? :o:

@KleineLai heeft het bij jou doorgezet?

20. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat zijn paasklokken? :o:

Hier tot 02.00 wakker gelegen met mega harde buiken (eigenlijk meer 1 lange harde buik), maar doorzetten ho maar. Nu mag ze ook nog wel even blijven zitten, want heb 2 verkouden hoestende kindjes hier.:$

Deel Deze Pagina