Kan zjjn dat t vruchtwater is maar een klein scheurtje bovenin. En vruchtwater wordt normaal gezien continue aangemaakt. Maar ene ziekenhuis is t andere niet. En bij jou ligt ze dan ook nog in stuit. Valt echt niks over te zeggen dus! Heel veel succes zometeen! Ja tot einde van de maand gaat hij nog 1dag pw naar de gastouder, daarna i.p. tot t nieuwe schooljaar niet meer (gastouder zit dicht bij mijn werk maar dus niet bij huis). En hij gaat op dinsdag altijd naar oma (5km hiervandaan). Dus toch een beetje 2 dagen 'vrij' in deze toch al korte week
Hopelijk heb je snel duidelijkheid maar het lijkt er op dat de kans dat je snel aan het babyknuffelen bent, vrij groot is. Succes vanavond♡♡
@Roosxxx bijna meid, bijna! Die laatste uren/dagen zijn zo spannend! Maar je hebt bijna je baby in je armen nu! @KleineLai wat spannend voor je ook! Klinkt inderdaad als vruchtwater die vlokjes. Hopelijk snel duidelijkheid, én een baby in je armen @REST wat fijn dat iedereen zo geniet van het mooie weer! Ik heb de hele dag op bed gelegen met die twee, genieten
Spannend!! Ik had dit overigs ook tijdje terug ( het liep echt langs mijn benen naar beneden ) en dit bleek ook afscheiding te zijn.
@Mamavandrie34 wat een schatjes zijn het! Heerlijke foto weer. @KleineLai je houd het spannend!! Ben heel benieuwd!
Pfff ik vind het al spannend wat er gaat gebeuren met mijn eigen bevalling maar nu vind ik het van een stuk of 10 andere dames bijna net zo spannend. Maar fijn denk ik @KleineLai toch Of had je het wel gewild dat het zo was begonnen?
Het maakt mij niet heel veel uit hoe het begint. Ik vind het wel wat vroeg dus ben wel blij dat ik waarschijnlijk nog een paar weekjes heb
@Roosxxx succes met afwachten. Lukt het nog om een beetje geduldig te zijn? @KleineLai die vervelende afscheiding ook toch hè, ik sta ook zo vaak te twijfelen @Ang1987 ik vind het ook maar spannend. Elke keer kom ik checken of er al iets gaande is bij iemand
Ik kan sowieso niks met ‘zoet ruikend’. Waarschijnlijk als je al weet hoe het ruikt, dat je het dan zo kan omschrijven. Maar tot dan vind ik het maar een vage omschrijving
@KleineLai verstandig om het in ieder geval te laten checken. Maar hoe dan ook, er komt nog een aprilbaby, dankzij @Roosxxx Vraag: ben nu kleding aan het in de kast ruimen. Maar ik heb met name lange mouw rompers. Mijn zoon is van februari. Hebben jullie voor mei meer korte mouw rompers? Of in maat 50 56 nog steeds lange mouwen?
Ja snap ik, mogelijk nog even doorbroeden is beter! En als ze dan breken maar dramatic movie style waar oa @Dompiewompie het hier over had (en jullie geloof ik in het gebroken vliezen topic), das wel zo duidelijk.
Ja ik heb ook geen idee hoor. Internet zei dat dat iets is waaraan je kan herkennen dat het vruchtwater is en geen urine. Dus ik ruiken en het rook inderdaad zoetig. Maar blijkbaar kan dat ook bij afscheiding of zo. Geen idee