@Aaav: ik breng mijn dochter sowieso op de fiets naar school omdat ik dat stuk niet meer kan lopen en dat is 1km enkel. Dus ik vind 8km zelfs met rustpauzes tussendoor echt knap! Strak plan! Dat is niet best inderdaad om zoveel vocht vast te houden. @Malbec: heb je wel wat kunnen slapen ondanks de voorweeën? Dat gaat echt bizar hard! 2 weken al . Vind je het zelf ook zo hard gaan?
Twee weken zwanger ging super traag, maar ik vind ze nog wel heel klein hoor. Echt ‘nog maar twee weken’ Dus een beetje van beide
En je oudere kids kijken vast ineens zoveel groter en ouder? Zelfs de kleine Lea waarschijnlijk of valt dat wel mee?
Huisarts wil dat ik even langs het verloskwartier ga om daar alles na te kijken. Dus vooruit dan maar om 9u mag ik me aanmelden Hopelijk is alles gewoon goed, mijn man en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd en gaan deze middag lunchen samen. Dat is onze eerste ‘date’ samen sinds heel lang. Ik denk dat de vorige keer dat we samen iets gingen doen zonder kinderen van voor de eerste lockdown geleden is
Nou echt nauwelijks. Twijfel of ik de vk vandaag even bel erover of ze even wil checken. Aan de andere kant denk ik ook. Het komt zoals het komt. Ik hou haar goed in de gaten hoe ik haar voel.
Heeft hij je gelijk doorgestuurd zonder eerst bloeddruk te meten? In ieder geval succes! Hopelijk valt het allemaal mee en kan je vanmiddag gewoon heerlijk gaan lunchen met je man.
Beter even goed laten checken! Lunch je in het ziekenhuis anders samen, ook gezellig en zonder kinderen
gefeliciteerd hopelijk kunnen jullie lekker lunchen samen! En anders is romantisch samen ziekenhuiskoffie uit een plastic bekertje drinken ook spannend succes zometeen!
Lea is een reus geworden élke keer dat er een baby geboren werd werd de jongste ineens reusachtig, bijzonder. Zo zwaar, stevig, groot gewoon. Ze praat ook na haar koorts van vorige weeg ineens nóg veel beter (‘eerst ga ik van mijn stoel afklimmen en dan pak ik mijn bord’ als ze klaar is met eten) en maakt ze grapjes enzo
Het gaat allemaal prima! zoveel rustiger zo der mijn ouders, geen grote ruzie meer geweest sinds ze weg zijn. Voeden gaat prima, maar ikweet ook wel dat ik daar anders in ben dan anderen: ze mogen wanneer ze maar willen drinken, ik kijk niet op de klok, of het maar 30 minuten geledennus of 3 uur maakt me niks uit. Soms willen ze ongeveer tegelijk (en echt tegegelijk lukt me nu ook wel!) en soms totaal ander moment, prima wat mij betreft. Ben nog voornamelijk thuis.
Aah fijn!! Is toch juist goed, lekker hun volgen! En het is bv dus ze mogen lekker wanneer ze willen, in een ritme moeten ze de rest van hun leven al ❤️
Ahh balen @Malbec en @KleineLai van de slechte nacht. @Malbec ga je de VK nog bellen of laat je het zo? Hier dus ook slechte nacht maar geen voorweeen of krampen. Voel me toch beter dan gister en heb al een uurtje schoongemaakt aangezien de schoonmaakster dat niet heeft gedaan, beetje jammer. We laten haar niet meer komen, heeft geen zin. @Dompiewompie gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk. Hoop heel erg voor jullie dat jullie kunnen lunchen. @Mamavandrie34 heerlijk om de verhalen over de jongens te lezen en hoe goed het gaat. Ook mooi dat Lea zo'n sprong maakt he. Het grappige is dat mijn zoon nu echt een beetje kinderlijk is. Hij maakt van veel woorden verkleinwoordjes en is behoorlijk aanhankelijk. Ben heel benieuwd hoe ie zo is met de baby is!