Morgen! Ik denk dat ze dan ook gaan draaien , maar dat weet ik niet zeker aangezien ik gewoon een afspraak heb bij de gyn en niet op de poli. jij?
Nou, vorige week was het zelfs nog twijfel of ik überhaupt de 37 weken ging halen. Die twijfel is er nog steeds wel een beetje maar een stuk minder nu mijn bloeddruk weer wat lager is. Maar 38 weken wordt nu dus wel het uiterste termijn. Vajèn heeft ook gewoond in de draagzak en doek. Verborgen reflux… dus dat was de enige houding dat ze fijn vond. Dus ik heb nu een geweven doek, die ik nog steeds even moet wassen maar ik wacht op droog weer zodat die lekker buiten in het zonnetje kan drogen, en 2 draagzakken
Ik had ook 3x een reflux kind. Dus altijd een ongebruikte kinderwagen tot een maand of 4. Wel jammer maar ga er nu ook maar alvast vanuit.
Spannend! Ik heb maandag een echo. En mocht hij dan nog in stuit liggen dan ga ik een afspraak maken.
Daar zijn we dan! Vandaag zijn Sami en Olli geboren! Rond 12:00. ik moest naar de ok ivm bloedverlies. Jongens hadden eerst te lage bloedsuiker. Sami heeft lekker gedronken al, Olli nog moet echt. Vannacht blijven we in het ziekenhuis.
Super proficiat met de geboorte van Sami en Olli. Het genieten kan beginnen en wat en super mooie foto!
Jeetje, wat heb je een prachtige trotse blik. En wat een waardevolle foto. Super trots op je, ook al ken ik je niet echt. Hartstikke gefeliciteerd met deze 2 wonders. Super.
@Mamavandrie34 proficiat! Wat een mooie foto en leuke namen! Genieten nu (wat een cliché, maar doe het toch maar ) De eerste baby’s van ons clubje zijn een feit! Wie volgt?
Jaaa!! Geweldig! ❤️ Ik krijg helemaal kippenvel van deze foto. Zoveel trots straalt ervan af! Balen zeg van het bloedverlies, een fluxus? Kleine troost voor het bloedverlies; ik las ergens dat je dan ook minder last hebt van stolsels ect omdat ze alles goed schoon maken, hopelijk is dit bij jou ook het geval! Gefeliciteerd met de knappe mannen! Hopelijk gaat Olli goed drinken. Hoe voel jij je?
Jaaaaa daar zijn ze♡♡♡ Gefeliciteerd met je Ollli en Sami. Wat een prachtige foto van jou en je gezin. Ondanks dat ik je natuulijk niet echt ken raakt me dit zo, dat ik gewoon in tranen uit ben gebarsten van trots, blijdschap en opluchting voor jou. Hopelijk kunnen jullie lekker bubbelen en herstellen. Veel liefs voor jullie
Gefeliciteerd! Wat een stralende mama met 2 prachtige jongens (en mooi gezin in t algemeen). Laat je nog maar een nachtje verzorgen en geniet van die 2 prachtige kereltjes ♡♡
♡ Uitgerekend ♡ 1 mei; ♡♡ Mamavandrie34 - 40 jaar - 6de & 7de kindjes 5 mei; ♡ Liessb88 - 3e kindje ♡ Dompiewompie - 29 jaar - 4de kindje 6 mei; ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ KJB - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sillemie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Teenslipper - 30 jaar - 2de kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Butterflypassion - 32 jaar - 3e kindje 8 mei; ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Zeester85 - 2e kindje ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen 9 mei; ♡ Liva - 4e kindje 10 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ Doublerainbow - 1e kindje 13 mei; ♡ Malbec - 2e kindje 7 ♡ Meisjes | 9 ♡ Jongens | 3 ♡ Verrassingen ♡ Afspraken ♡ April 1 - dompiewompie - echo 36weken 8 - KleineLai - liggingsecho gyn 12 - Butterflypassion - controle VK 25 - KleineLai - check up vk ♡ Bevallen ♡ 7 april - Mamavandrie34 - 37 weken - S & O
Ben ik trouwens de enige die het heel onwerkelijk vind dat we binnenkort allemaal zelf zo met een vers pasgeboren baby’tje op bed liggen?
Hahahaha ja nogal. Ik heb zelf het idee dat het nog heeeel ver weg is voor mezelf en dat ik dan als ie er zo is, best verbaasd ben dat ik ineens een baby heb.
@Mamavandrie34 wauw proficiat!! Daar zijn ze dan. Met de zelfgebreide mutsjes op, zo leuk ♡ Wat een ontzettend mooi gezin hebben jullie, en de blik in je ogen is goud. Zo mooi! Alle 3 de jongens die een hand op de baby's leggen, zo lief ♡ . Geniet er lekker van, hopelijk gaat Olli wat beter drinken en mogen jullie snel naar huis.
Heel onwerkelijk! Ook dat wij een meisje krijgen na 2 jongens.. voelt dat misschien anders? Geen idee! Ik kijk er wel erg naar uit! De foto van @Mamavandrie34 ontroert me ook. Sowieso om haar zo voldaan ze zien na toch een best heftige (emotioneel en fysiek) zwangerschap en bevalling.