Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh dat zal wel niet dan. Hopelijk vlakt het dan even helemaal af en heb je een goede nacht vannacht.

Hier ook pizza, zooo lekker, maar die moet ik nog wel helemaal zelf in de oven doen:roflmao::roflmao:

Malbec vindt dit leuk.
  2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Maandag of dinsdag, want afgelopen dinsdag had ik nog maar 1cm dus dan wordt er eerst een ballon geplaatst. Dus ik ga voor mijn gemoedsrust maar uit van dinsdag. Ik ben er nu nog redelijk rustig onder. Alles staat klaar, opvang is geregeld dus komt goed. Of ik dat zondagavond ook nog zo voel is een andere vraag :roflmao:

3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Het is wel fijn dat je een datum hebt maar ik vind het ook spannend. Vraag me ook af hoeveel je überhaupt slaapt ook de nacht ervoor haha.

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.400
    113
    Wieeee spannend :D

Sillemie vindt dit leuk.
  5. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ja, dat idd. Had ik bij Vajèn ook wel een geplande inleiding en toen was ik vooral super vroeg wakker. Maar hé, ik moet om 6u bellen en zorgen dat ik dan klaar sta om te vertrekken. Dus op zich is het geen drama als ik super vroeg wakker ben.

6. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ik ben vorige x ingeleid en heb die nacht niet/nauwelijks geslapen. Kreeg 's avonds een ctg, ballon en weer een ctg. Denk rond 21u op de kamer, man mocht niet blijven slapen maar mocht wel zolang blijven als hij wou. Ik kreeg flinke krampen van die ballon, eigenlijk iedere 10min wel dus waren soort weeen. Iedere x dat ik indommelde, werd ik weer wakker van een kramp. Tel daarbij de zenuwen en een vreemd bed op, en je slaapt dus niet. Ik hoop dat jou/jullie dat bespaard blijft!

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik mag gelukkig naar huis met de ballon, super fijn! We zullen het wel mee maken, het loopt zoals het loopt.

@Sillemie opzich fijn dat je al ervaring hebt met inleiden, weet je een beetje hoe en wat :)

8. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ik denk dus ook dat ik de avond voor de geplande keizersnede niet veel zal slapeno_O

Malbec vindt dit leuk.
  9. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik moet mij ‘s ochtends melden en dan gaan ze kijken qua ontsluiting ballon of vliezen prikken.
    Volgens de informatiefolder die ik heb meegekregen gaat het ondertussen heel anders dan bijna 7 jaar geleden. En mag ik dan ‘s ochtends als het een ballon word ook gewoon naar huis.

Malbec, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  10. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Dat snap ik heel goed, is toch ook echt spannend

Liessb88 vindt dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.400
    113
    Ik heb goed geslapen! 1x wakker om te plassen maar verder aan 1 stuk door KO.
    Dat doet een mensch goed :D

12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier mega onrustig. Geen voorweeen meer maar gewoon onrustig. Ook geen baby dus :roflmao:

Liessb88, Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    oh en mijn vriend kwam thuis en ik sliep net. Maakt hij mij wakker om te vragen of ik zijn oor wil druppelen. WAT!! 3x raden. Hij lag lekker te pitten en ik klaar wakker. Grrr!

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heerlijk! Nou laat dr vandaag maar komen dan, mama is uitgerust :D

Ang1987 vindt dit leuk.
  15. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    #1235 Aaav, 23 apr 2022
    Laatst bewerkt: 23 apr 2022
    @Malbec moest een stukje teruglezen maar je hield t wel spannend! Jammer niet doorgezet.

OH en dan zelf gewoon gaan slapen, herkenbaar. Word ik altijd vrij agressief van

@Sillemie zo gek inderdaad, maandag/dinsdag gewoon een baby!

@Liva leuk zon ketting! Ik moet ook nog een extra bedeltje voor aan mn ketting straks

@teenslipper ach wat sneu! Hopelijk gaat het vanzelf over!

@Ang1987 ik denk dat "slechte serie met ben en jerry's ook op mijn to do lijst komt :thumup:

@Dompiewompie vreselijk he. Ik zwem zelf nog 1x per week en dan kom ik zo lekker relax dat bad uit. En dan moet ik me aankleden en waggel ik dus als een soort oververhitte walrus dat gebouw uit. Weg ontspanning.:p

@KleineLai heerlijk een keer een goede nacht!

Malbec, ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  16. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik heb vorige keer bij de inleiding heerlijk geslapen :roflmao:. Mn vriend moest thuis slapen en mijn ballon viel er al uit voor ik ging slapen. Lag lekker de nieuwe aflevering van The Walking Dead te kijken (verpleegkundige vond me een beetje raar geloof ik). Kreeg een kruik en paracetamol en heb daarna heerlijk geslapen. Ze maakte me zelfs eerder wakker dan afgesproken, irritant vond ik dat.

Ik had een chill dagje gister. Beetje film gekeken smiddags en daarna ook pizza gaan eten bij mijn moeder.

Wel echt een kut nacht gehad, tot 3 uur "ziek" geweest. Alleen maar maagzuur en als ik dan in slaap viel stikte ik erin. Uiteindelijk in slaap gevallen, werd mn dochter om.4 uur wakker. Die sliep om 5 pas weer en om 7 uur was ze weer wakker.
    We liggen nu ook in mijn bed nog lekker tv te kijken haha

Ang1987 vindt dit leuk.
  17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.400
    113
    Nee volgende week pas .. ik wil mijn laatste weekje vrijheid en soort van mini vrije week met vriend :p Daarna mag ze komen, haha

Zo lekker stom van je vriend om je wakker te maken.. hij zou toch moeten weten dat de slaap van een hoogzwangere heilig is!

ButterflyPassion, Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou echt hè! En dan zegt tie; ja maar dit is belangrijk. MIJN SLAAP OOK :roflmao:
    Snap hem overigs wel hoor. Hij heeft oorontsteking en er mogen max 4 druppels in en dat kan hij zelf niet zien/voelen. Maar irritant is het wel haha

Ang1987 vindt dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.400
    113
    Dat vind ik veruit het irritantste van ziekenhuizen. Het echtelijk vroege opstaan. Je bent ziek (of net bevallen) alle uurtjes slaap zijn cruciaal. Na een gebroken nacht slaap je eigenlijk, knallen ze om 6u het licht aan “GOEDEMORGEN! HOE VOELT U ZICH? HEEFT U PIJN?!?”
    jeetje zeg.. doe normaal.. ik weet even niet eens waar ik ben, laat staan hoe ik me voel :|

ja ik snap het ook wel, maar toch hè :D

Malbec en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  20. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Dit inderdaad. En altijd die goedgezinde verpleegsters. Ik wil gewoon even in mijn ochtendhumeur zitten. Dus als je me geen koffie komt brengen ga dan maar weer weg met je ‘even overlopen hoe de nacht geweest is’. Lees het dossier als je het per se moet weten :rolleyes:

Deel Deze Pagina