Nou! Zo lief. Mijn vriendin zou langs komen deze ochtend ( tevens mijn collega ) kwam ze samen met een andere collega met allemaal cadeautjes van alle collega’s van het werk. Zo lief!!❤️ Hoe druk de baby gisteren was, hoe rustig ze nu is. Even in de gaten houden. Ooh die ziekenhuisverhalen… hier zei laatst een keer een verpleegster; oh dit infuus zit zo mooi erin, zullen we dit erin laten voor de volgende keer? Pardon?
@Mamavandrie34 gelukkig dat die prik geen 'kwaad' kan, maar wel erg slordig hoor! Op het moment dat jij zei dat je geen keizersnede had gehad, had ze echt moeten overleggen voordat ze hem gewoon geeft. Ik heb in ieder geval nooit een prik gehad na mn ok opname vanwege fluxus / vaste placenta, dus geloof jouw verloskundige meteen. En logisch dat je niet zo scherp was in jouw toestand, hallo zeg. En natuurlijk denk je achteraf ik had gewoon dit of dat. Nee: daar is de verpleegkundige voor. Maar wat KleineLai zegt, hopelijk is hij niet vergeten bij iemand . @KleineLai o o o, jouw lichaam denkt toch niet hup bevallen na een nachtje rust he?! Jou gunnen we je eerst je weekje mini vakantie hoor! Ja dat wachten op een wee, zo suf en nutteloos. Mijn jongste had ik nu lekker op mijn borst inderdaad, die is op 38+0 geboren om 03.30 uur. En bij hem dacht ik nog wel minimaal 2 weken te hebben, dus ik was nog bezig met uitzoeken of we een ander huis wilden kopen. De afspraak met de financieel adviseur stond al gepland in mn kraamweek Deze is uiteraard afgezegd, en dat andere huis is gelukkig ook nooit doorgegaan hoor haha. Was denk een hormonen dingetje... Mijn oudste kwam op 40+5 , hoop dat deze dame dr grote zus niet gaat nadoen. Dat worden dan nog een laaaaaaaange 2,5 weken haha. @Dompiewompie je zou het zeggen he dat die kleintjes dan wel wachten. Maar je weet het nooit, wie weet is dit een hele eigenwijze @Malbec wat lief van je vriendin / collega, wat kan dat fijn zijn hè . Ik hoop ook voor jou dat de baby stilte voor de storm houd! Hier alweer lekker aan het huishouden geweest. Weer even een stofdoekje over de planken en kasten, stofzuigertje, doekje over de wc. Echt, mn huis is nog nooit zo een lange tijd zo bijgehouden geweest! Straks om 15.30 uur even de corso bekijken, en daarna blij en opgelucht zijn als het verkeersinfarct hier weer opgelost is
Het rommelt nog steeds. Soms een wee, dan weer gewoon krampen, harde buiken. Ben ook misselijk, darmkrampen en heb wat diarree (jammie). We gaan zien wat het gaat doen … het verpest wel een beetje m’n zaterdag hoor
Jaaa jij mag vandaag niet bevallen bloemencorso technisch. Leuk dat jullie even gaan kijken. Lekker wel zo'n schoon huis!! Ik kan het ook echt heel waarderen ineens.
Oehh misselijkheid/overgeven en diarree kunnen ook voorbodes zijn dat het gaat beginnen?? Toch spannend. Ik weet niet of er een ideale dag is dat we denken zooo nu kan ik echt lekker bevallen, volgens mij komt het al gauw niet lekker uit. Hopelijk zet het door of niet en kan je gauw weer genieten van je zaterdag!
@Malbec: Oh nee, lekker dan . Gaat hij gewoon rustig slapen en jij ligt wakker. Ook al is het ergens wel logisch met die druppels maar toch irritant. Wat super leuk dat je collega’s met allemaal kadootjes kwamen! @KleineLai: heerlijk zo’n nacht! En idd, die mega vroege verpleegkundige aan je bed in het ziekenhuis… geweldig . Hmm, kan wel het begin zijn zo te horen. @Aaav: lekker zo’n chill dagje, jammer van de brakke nacht. @Mamavandrie34: waaaaaw, heel bijzonder dat ze dan alsnog die spuit zet! Kijk je kan je eens vergissen van kamer of zo. Verpleegkundigen zijn ook maar mensen maar als je een keizersnede verwacht en diegene heeft dat niet gehad ga je eerst checken toch?! @ButterflyPassion: fijn als de bloemencorso en het bijbehorende verkeersinfarct weer voorbij is idd. Ik was geloof ik een beetje overmoedig. Ik ben nog een rondje tuincentrum gaan doen omdat ik persé nog 2 planten wil verpotten. Nu zit ik uit te puffen op de bank . En de planten zitten nog in hun oude pot. De spullen ervoor zijn wel in huis
Ben toch ergens blij dat ik nooit echt voorweeën heb en heb gehad. Voel de o rust bij jullie @Malbec en @KleineLai Ik heb momenteel echt even de balen van dat voetbal van m'n vriend. Hij heeft zelf ook niet meer echt zin maar seizoen loopt nog even. Zit thuis met 3 kinderen en ze vervelen zich. Ik heb zo snel harde buiken bij activiteit, heb gewoon geen zin meer . Gelukkig is hij met z'n eigen auto en gaat hij na de wedstrijd meteen weg ipv blijven hangen en met de spelersbus mee terug. Net gestofzuigd, wassen gedaan, geluncht en opgeruimd. Ga nu even een zonnetje pakken met m'n frambozenbladthee hahaha. Succes iedereen met de zware taken en afwachten en weeën.
Echt hè, lijkt me heel vervelend zo vaak voorweeen. Hier heeeeeel soms een harde buik maar dat is het dan wel. Dat alleen thuis zitten met 3 kinderen die zich vervelen ken ik. En dan weet ik als ik iets met ze onderneem is het zoveel leuker voor ons allemaal, maar daar heb ik dan ook de energie niet voor
Jullie zeggen wel wat, misschien loopt er een vrouw die een keizersnede heeft gehad met een verhoogd risico op trombose omdat ze de prik niet heeft gehad en het was mijn derde stunt bij de ok vanwege vastzittende placenta, eerste twee keer die prik niet gehad, en toch zo overdonderd door die verpleegkundige dat ik gewoon die prik aangenomen heb voorween heb ik alleen bij de derde gehad (oh ja en 1 nacht deze zwangerschap) en dat was behoorlijk vervelend. Maar dat duurde wel weken helaas… @Malbec @KleineLai ik ben toch benieuwd of het bij jullie minder lang duurt!
Mijn ervaring met kleine R is dat dit weken kan duren. Het zegt echt helemaal niets over wanneer het echt gaat beginnen helaas
Bij Luuk ook voorweeen gehad. Vreselijk irritant. @Liva het zorgt inderdaad voor onrust, zit ook telkens te checken of ik vochtverlies heb ofzo. Ik ga het toch wat proberen los te laten maar wil ergens zo graag dat het vanzelf komt voordat ik ingeleid wordt ofzo. Nou goed. Ik lig lekker op de bank nu, vind het wel goed even. Ben echt moe na al die nachten. Straks met een newborn ben ik ook snachts wakker maar dat is toch anders ofzo.