Ja wat @KleineLai zegt, hij komt gewoon weer terug dat onding. ik ben hem ook al een keer verloren 1 of 2 weken geleden.
Mijn dochter weer wakker vannacht, word er nu wel een beetje moe van. Geen idee wat er is, ga twijfelen of ze het niet koud heeft. Verder gisteren een hoop harde buiken gehad, en in de nacht/nu veel last van "menstruatiepijn".. alvast wat voorwerk gok ik zo.
Hmm.. het is opzich niet echt koud in de nacht. Honger? Oren? Dromen? Luuk was van de week ook aan het spoken savonds en die bleek dus honger te hebben maar vanuit zijn slaapmodus kon hij dat niet echt aangeven want hij bleef maar huilen zeg maar. Wellicht is dat het?
Goedemorgen!! Hier een aardig goede nacht gehad, wel tussen 3 en 5 veel wakker, maar in bed kunnen blijven . Mijn man maakte me om 05.30 wakker. Ik zeg wat is er?? Hij: je maakt rare geluiden, volgens mij heb je een enge droom. . Heb hem uitgelegd dat als je binnen 2 uur tijd 6x wakker wordt, je soms wat levendig gaat dromen hahaha. (En dat hij me dan dus gewoon lekker mag laten slapen ) . Wel lekker uitgeslapen tot 08.30, helemaal top! @KleineLai haha die droom van jou, over de naam ook vooral leuk he die zwangere dromen. Heerlijk dat je weer zo goed geslapen hebt! @Ang1987 gezellig nog even aan feestje! Zin in?? @Malbec echt lekker handig zo voor het slapen die slijmprop, vooral icm die krampen. ik ga weer voor je duimen hoor vandaag, wie weet helpt het @Aaav slaapt je dochter nog smiddags of niet meer? Wij hebben een periode gehad als mn zoontje smiddags ging slapen, dat hij in de nacht wakker werd. Dus toen een tijdje smiddags niet op bed gelegd. Op een gegeven moment merkten we dat hij dat niet meer trok, dus nu slaapt hij weer smiddags. (Maar voor hoe lang?? Ik denk tot de kraamweek...) Oehw ook jij wat voorwerk. Zou leuk zijn als iemand vandaag spontaan doorzet!
@Liva is er al een baby want dan rij ik direct naar de winkel voor die thee @Sillemie hoe is het met de zenuwen? @Roosxxx @KJB @Mamavandrie34 hoe is het met de baby’s en mama’s ❤️
Hahaha Ik ben ook benieuwd naar de baby’s Ik heb ook fotootjes nodig.. misschien werkt dat iets op ik heb trouwens weer lekker last van voorweeen. Ik ben ondertussen gewoon bezig met vanalles (koffieapparaat ontkalken en zo) maar ik merk dat ik soms een andere houding moet aannemen om de zeer op te vangen. Vriend kwam de keuken in, ziet me een beetje schommelen, en zegt: ‘misschien vandaag hè?’ Dus ik zeg: nope! Met Rémy duurde dit 2 weken weet je nog? Ik ga er pas in geloven als ik een hoofdje zie.. of in ons geval een paar billen
Hahaha ja precies. Of als ze zeggen; je mag nu persen dat je dan denkt. Nou, nu is het denk ik wel echt zo
Nee klopt, maar ze heeft sinds kort een groot bed en gaat elke keer onder de dekens vandaan.. heb haar al sokken aangedaan vannacht, maar ze trekt haat dekens niet meer op. Ga het gewoon allemaal proberen, honger had ik nog niet aan gedacht! Goeie.
Ja ze slaapt nog inderdaad. Dat zou het ook nog kunnen zijn.. gaat op de lijst en dan maar afwerken de komende dagen haha Ja is alleen maar voorwerk hoor. Heb nog geen tijd om te bevallen
ja dat besef van het is nu echt! XD Dat je 9 maanden zwanger bent en al uren weeen loopt weg te puffen telt niet echt of zo, haha
Heftig joh meid die voorweeën, lijkt me toch ook wel vermoeiend @KleineLai. @Dompiewompie wakker zijn hoort er een beetje bij he maar fijn dat je kon blijven liggen igg. En uitslapen is dan wel heel fijn. @Aaav ohhh arme dochter maar toch vooral even arme jij. Lastig he om uit te vinden waar het aan ligt. Spannend qua voorwerk. Nog even wachten dus met bevallen, wat moet je allemaal nog doen qua geen tijd hebben om te bevallen? @Malbec hier ook benieuwd naar @Liva en de effecten van de thee. En idd hoe het met de mama's en de baby's gaat. Heb zelf vannacht weer doorgeslapen. Echt niet normaal zo relaxed. Had wel echt heeeele vermoeiende dromen. Over de hele tijd achtervolgd worden en ontsnappen. Heb ik normaal nooit. Misschien betekent het dat ik onbewust nog niet klaar ben voor de baby. Dus veel zin in het feestje/borrel want voel me prima. Vanmorgen wel 2 uur schoongemaakt (yes het is/was hier echt vies) dus moet nu even gedwongen rustig aan doen zodat er nog energie is voor straks.
Nou Hier over!! Gister bij de bloemencorso stond er tegenover ons een man met een newborn op zn arm. En ik zie die baby dus zoeken naar een tepel. Mn borsten sprongen zowat mn shirt uit hahaha Edit: en nu ik erover nadenk en schrijf, zie ik het weer voor me, en dus gewoon weer he
Durf het bijna niet te zeggen. Er kwam een hoop in de babykamer nog achter de muren etc. vandaan. Alles is nu zo goed als weg, dus nu moeten we de babykamer nog behangen en de elektra moet worden aangesloten. Dan kan ik de meubels verplaatsen en de kledingkast in elkaar zetten.. dan zijn we klaar. Dus sowieso aankomende week, maar vind het wel spannend zo kortdag haha
Haha ownooo. Ik dacht je moet zoiets als je nagels nog doen en de dekbedden wassen, maar dit is nog van serieus kaliber. Hopelijk ga je dit niet echt zelf doen qua het zware werk en is er voldoende hulp???? Hopelijk lukt het allemaal om dit snel te doen. Hoe dan ook, komt wel goed. Een baby heeft een bedje nodig en zijn mama. Maar snap dat je het spannend vind.
Nee ga het niet zelf doen! Iig behangen of elektra. Ik haal wel (met hulp) ff de kasten op, en de ladekast van mijn dochter (die heeft nu dan nog de commode staan) moet ik wel in elkaar krijgen. De kledingkast is te hoog denk ik haha. Ja de baby slaapt sowieso bij mij op de kamer in de wieg.. die staat in ieder geval klaar!
Hahahaha, nee, geen wonderen dusver van de thee. Maar ik heb weer een glas voor m'n neus staan nu hahahahaha. Tipje voor onder het dekbed vandaan kruipen: dekbed dwars goed onder matras instoppen, dan is eronder uit komen lastiger. Wie weet helpt het. Veel plezier op je feestje @Ang1987! Ik lees weer nieuwsgierig mee @KleineLai. Jij moet er natuurlijk helemaal alert op zijn. Spannend hoor. Succes met verbouwen, oh, hoop echt dat het snel gedaan is. Ik ben de hele ochtend aan de schoonmaak en klaarzetten van spullen met m'n vriend. Dus fijn om alles weer schoon en netjes te hebben. Vriezers ontdooid, dat soort dingen. Straks gaan we naar een leuke speeltuin en heb gereserveerd bij de pizzaria daarna. Leuk beneden aan de Oude gracht aan het water, vinden de kinderen zo leuk. Even nog bewust een laatste keer met elkaar zo eten. Nu verder met het snijden vd zoete aardappel voor m'n brownie, beetje drukke dag zo. Morgen weer in de ruststand. Jullie leuke plannen?