Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 volgens mij bedoelde je @ButterflyPassion met het slechte slapen en uitslapen ;) Wij doen hier niet aan uitslapen namelijk :roflmao: deze morgen stond de oudste om half 6 weer aan mijn bed ‘mama mag ik spelen’:rolleyes:

Hij is steeds vroeger wakker door het licht, dus wij zijn deze morgen al naar de Ikea geweest voor een rolgordijn voor het gangraam. Hopelijk halen we vanaf nu terug 6u/6u30 qua slaaptijd :thumup:

@Liva Qua plannen voor namiddag: mijn man is naar vrienden in Leuven, dus sowieso proberen niet te bevallen vandaag :roflmao::roflmao:
    Maar hier is nog steeds geen voorwerk dus zal wel niet:rolleyes:

@KleineLai dat klinkt toch veelbelovend :thumup:

Liva en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhh dat klinkt echt lekker (maar druk) allemaal. Veel plezier! Wat een geluk hebben we ook met dit lente verlof:D.

Behalve feestje rustig.
    Heb nog wel een soort home spa gedaan inclusief maskertjes en hele lekkere scrub enzo. Ben er oprecht heel moe van hahaha.

ButterflyPassion en Liva vinden dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahaha en ik nog wel kijken of ik op de juiste had gereageerd maar dat ging dus mis, oeps;).
    Half 6 is idd niet echt uitslapen. 6.30 is dan al een stuk beter :roflmao:Ach ja alles is relatief.
    Uitslapen en kleine kinderen is toch al niet per se iets wat samen gaat.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jemig @Aaav ik zou echt niet chill zijn haha :roflmao:

Hier geen plannen. Weer behoorlijk gerommel. Vriend gaat Luuk zo weg brengen naar mijn vriendin op de camping die blijft daar een nachtje en een dagje. Ik blijf hier, durf niet zo ver te rijden.
    Verder relaxed aan dus.

Ang1987 en Liva vinden dit leuk.
  5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Foto’s!

helpt dat met bevallingen in gang zetten?

Bijgevoegde bestanden:

Liessb88, Sillemie, teenslipper en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Laten we het hopen! Wat een droppies he ❤️

Ang1987 vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.291
    28.462
    113
    Lekker zeg dat hij een nachtje gaat logeren!

Hier gaan de jongens misschien naar mijn schoonmoeder zometeen. Het gerommel was even gestopt, maar het begint nu weer een beetje.
    Ik merk dat ik het blokkeer, ik ben erg emotioneel en ervaar wat stress. Ik wil niet dat ze nu al komt namelijk. Ik moet even in mijn eigen bubbel komen in de hoop dat het afzwakt of misschien is de rust nodig zodat het juist doorzet.

Als dit bij voorwerk blijft dan hoop ik niet dat het nog dagen of zelfs weken gaat duren. Het is fysiek en emotioneel best erg vermoeiend!

@Mamavandrie34 , wat een heerlijke ventjes <3 wat is Sami al alert joh! (De rechter is Sami toch? :oops: )

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel ❤️❤️

9. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Hier alles wat anders dan gehoopt. Ons meisje kon zich gisteren ineens niet meer zo goed warm houden, viel af en zag geel. We zijn gisteravond opgenomen in het ziekenhuis. Kleine meisje onder de lamp en preventief aan de antibiotica (risico op infectie door langdurig gebroken vliezen). Zoals jullie snappen oneindig gehuild dat mijn meisje daar zo lag en mijn andere meisje thuis was en ik voor mijn gevoel bij geen van beiden was (aparte kamer in zh). Gelukkig gaat het nu goed en ligt J.ulie weer naast me in een gewoon wiegje, nog wel aan de antibiotica en in het ziekenhuis. Infectie lijkt niet van toepassing maar de officiële uitslag van de bloedkweek is er pas morgen. Hopelijk morgen lekker naar huis en weer verder als gezin van 4.

p.s. lezen lukt me niet, reageren al helemaal niet. sorry!

10. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ach wat vervelend allemaal @Roosxxx hopelijk mogen jullie snel naar huis! Dikke knuffel voor jullie!

11. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja rechts is Sami de reus :) het grappige is dat hij nog veel meer slaapt dan Olli en wij Olli veel helderder dan Sami :)

ik hoop voor je dat er weer rust komt voor de bevalling!

KleineLai, Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Zo lief!! Heerlijk om te zien. Ik hoop het :)

Ik wil toch wel zeggen dat ik het zó goed van je vind dat je voelt dat je even je eigen bubbel in moet, en dit dan ook gaat doen ♡ hopelijk kunnen de jongens bij je schoonmoeder terecht. Snap dat het fysiek en emotioneel erg veel is, ik zou er ook niet aan moeten denken. Dit geldt overigens ook voor @Malbec . Dikke knuffel power vrouwen ! ♡

Ach jeetje, dat is even schrikken. Natuurlijk wordt je daar heel verdrietig van, dat is ook helemaal niet gek. Gelukkig ligt ze nu wel weer bij jou op de kamer, en hopen dat de bloeduitslag morgen goed is en jullie weer met zn 4tjes zijn. Geen excuses voor het niet lezen / reageren, richt jij je pijlen nu maar lekker op je baby en gezinnetje :)

KleineLai, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  13. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 bijhouden wie wat gezegd heeft is ook bijna onmogelijk met het geklets in dit groepje :roflmao:

@KleineLai hopelijk helpt de rust!

@Roosxxx Vervelend meid! Vooral het gevoel dat je niet bij je 2 kinderen kan zijn. Hopelijk snel allemaal terug thuis!

@Mamavandrie34 Sami is al een echte baby opeens:eek: ofja ik bedoel niet meer zo en gepropt hoopje new Born :roflmao: hopelijk helpen de foto’s de andere dames om te bevallen :thumup:

KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  14. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Dompiewompie de rede dat ik zo lang kan uitslapen, is omdat mijn (o zo lieve! ) man er uit gaat met de kindjes hoor :) hij is een vroege vogel. Hij weet ook hoe onrustig de nachten zijn voor mij, dus in het weekend laat hij mij dan liggen, zo fijn.
    Alhoewel, de kindjes slapen hier ook tot 07.00 a 07.30 , dus wij hebben sowieso absoluut geen klagen.

Dompiewompie en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    wij hebben dat ook wel eens geprobeerd, om beurten uitslapen. Maar om een of andere reden is er dan altijd zoveel kabaal en gedoe wanneer het mijn beurt is om uit te slapen en het eindigt altijd met alle kinderen in bed bij mij en mijn man beneden rustig aan de koffie :rolleyes:

Het is dus beter voor mijn humeur (en ons huwelijk) dat we gewoon samen moe zijn :roflmao:

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Mamavandrie34 oooooh wat schattig. En idd het lijkt zo of Sami echt een klein reusje is waar het New bornerige al een beetje af is maar volgens mij het ook de hoek/moment van de foto want op die andere foto zie ik 2 mini poppetjes. Wat schatjes.

@Dompiewompie en @ButterflyPassion, om de beurt doen wij hier niet mbt uitslapen. Mijn zoon slaapt sowieso wel 'uit'. (In het weekend vaak tot 8. Nu als het vakantie is, wordt het op den duur vaak wel 8.30 a 9 uur. Vind ik heel fijn want ik ben best lui.
    Zo met de baby laat ik vooral mijn vriend slapen, hij gaat vaak later naar bed. Maar over het algemeen zullen we gewoon tegelijk opstaan maar als iemand een keertje wil rusten/slapen dan kan dat natuurlijk.

@KleineLai wat goed dat je jongens naar je schoonmoeder gaan. Klinkt logisch dat je niet in je bubbel komt met de kinderen om je heen. Goed dat je dit probeert. Hoop dat het doorzet. Sowieso dikke knuffel.

KleineLai vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahhh wat vervelend is dat. Je wil gewoon thuis zijn met je hele gezin.
    Gelukkig ligt je meisje weer naast je. Hoop dat jullie morgen naar huis kunnen maar dat klinkt hoopvol.

Heb je iets van probiotica (weet niet of de artsen dat nu ook adviseren? Vriendin van mij die arts is gaf haar zoontje het wel igg na antibiotica infuus. Ook langdurig gebroken vliezen).
    Mijn zoon is na zijn geboorte direct aan het antibiotica infuus gelegd en heeft best wat darmproblemen gehad de eerste tijd. Pas na een tijd probiotica ging het een stuk beter.

Malbec vindt dit leuk.
  18. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Hier een wat minder fijn weekend. Zoon nog steeds koorts enzo, vandaag wel weer een stukje vrolijker. Nachten zijn drama dus vannacht man op logeerbed. Zoon om 7u wakker en ik weer zo beroerd. Gelukkig na een paar droge crackers +pcm en wat slaap weer goed. Maar t is geen fijne start van de dag. Net ff snel de stad ij geweest om nog wat kleine dingetjes te halen (moederdagcadeau ook maar vast gedaan :roflmao:). Nu eerst kind maar eens naar bed en dan met man nog wat dingen opruimen/schoonmaken. Ik kom er gewoon echt niet aan toe, kan me er niet toe zetten. Maar ondertussen wel de onrust omdat t niet gebeurt:o:

@Roosxxx hopelijk morgen weer naar huis! Heel begrijpelijk dat je verdrietig bent. Dikke knuffel ♡

@Mamavandrie34 of het helpt weet ik niet maar kwaad doet t zeker niet! Wat een heerlijke popjes zijn t.

@KleineLai ik snap dat t vermoeiend is, ook emotioneel. Hopelijk kun je zo je rust vinden.

@alle anderen... er wordt echt teveel gekletst! :D:rolleyes:

KleineLai, Ang1987, Malbec en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ag zo rot :(:( veel sterkte en hopelijk snel naar huis samen ❤️

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755