Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Pfioe, toch Macron gewonnen (alles beter dan Le Pen :eek:) ik stem al een tijdje niet meer voor de franse verkiezingen trouwens, ik voel me bezwaard, ik woon daar al zolang niet meer…

2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Knap dat je het hebt losgelaten. Het is het enige wat je kan doen natuurlijk maar dat betekent niet automatisch ook dat dat dan ook lukt :)
    Fijn dat ze je nieren met rust laat! Brave meid :p

Liessb88, Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ze denkt. Ik zie mijn moeder zeer binnenkort. Laat ik me nu maar wat kalm houden, ze moet me nog te eten geven enzo :roflmao::roflmao:

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Alles beter dan Le Pen ja :|
    Vriend stemde Mélenchon de vorige ronde, die verloor met een paar procent van Le Pen. Zo frustrerend. Hij heeft vanmorgen Macron gestemd want ja.. no way Le Pen natuurlijk.

(Voor de andere: Le Pen is de Franse Wilders)

Ang1987 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    haha, jaja, gevalletje damage control :p

Malbec vindt dit leuk.
  6. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Wat een mooie foto’s @Liessb88!

@Malbec: wat fijn dat ze toch even ging opschuiven zodat je geen medicatie moest nemen.

@KleineLai: fijn dat het niet heeft doorgezet. En dat Le Pen niet heeft gewonnen. Ben niet zo in to politiek, ik ben al lang blij dat ik geen stemplicht (jaja, in België MOET je stemmen) meer heb doordat ik in Nederland woon. Maar ik hoorde hier in huis ook wel al eentje opgelucht ademhalen net.

Hmm, de rest ben ik vergeten.
    En het afzwemmen daar had ik ergens al wel rekening mee gehouden. We hebben inzicht in de scores en ze moest er nog maar een paar iets verbeteren en deze week was het weer scoreweek. Dus ik had het ergens verwacht maar alsnog is het dan redelijk kort dag en is het niet alsof ik mijn inleiding kan verplaatsen :roflmao:. Dus ik zie wel hoe ik herstel en hoe het allemaal loopt tegen zaterdag

7. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Wauw we gaan gewoon deze week weer nieuwe baby's verwelkomen binnen deze groep. Erg bijzonder. We zitten echt op het einde van onze zwangerschappen.
    Veel succes en voor anderen nog even genieten!

Ik verwacht die van mij niet in april. Het is nog zo rustig. Geen voortekenen. Al ben ik inmiddels wel erg nieuwsgierig naar wie er in mijn buik zit.

8. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    @Roosxxx , sterkte. Hopen dat jullie weer snel allemaal samen zijn!

Roosxxx en Ang1987 vinden dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Sillemie succes alvast morgen. Ben even vergeten hoe laat je je in het ziekenhuis mag melden. Superfijn dat je nog rustig bent, hopelijk slaap je goed.

@Liessb88 wat een prachtig buikje. En wow je persoonlijke record qua zwangerschapsduur verbroken.

@KleineLai en @Malbec ze komen wanneer ze komen maar blijkbaar niet nu.
    Fijn dat je pijn minder is.
    @KleineLai ben toch benieuwd naar of je ontsluiting hebt.
    En lekker die toetjes:).

Ondanks dat ik geschiedenis heb gestudeerd en ook bijna 2 jaar daarvan Franse taal- en cultuur weet ik echt helemaal niets van de situatie in Frankrijk in maar toen ik het las dacht ik: fiew opluchting dat Le Pen niet heeft gewonnen.
    Vind het wel naar dat het een reëele mogelijkheid was. Naja ik hou me maar zo veel mogelijk afzijdig nu al het nare nieuws overal. Kan er toch niet zo veel aan veranderen.

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hier een gezellige borrel gehad. Maar wel echt heel heel gaar en wel gelijk harde buiken en kramp.
    Heb vrijdag ook nog een huwelijk maar dat ga ik toch maar afzeggen, vooral omdat het niet om de hoek is.

Denk dat zelf een gedeelte te veel is toch op dit termijn. Moest er wel even achter komen haha. En wat de verloskundige zei dalijk beval je die avond en dan ga je doodmoe je bevalling in.

Oh mijn moeder had nog een mooie actie, heeft haar telefoon kapot laten vallen dus is nu niet bereikbaar om mijn zoon op te vangen als ik ga bevallen. We hebben het wel geregeld nu met iemand die we kunnen bellen en naar haar toe gaat maar toch even stress.

Nou genoeg over mezelf gepraat:)

ButterflyPassion, Liessb88 en KleineLai vinden dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Lekker timing van de telefoon!
    Ik snap dat je wel bent gegaan hoor, je wil toch ook gewoon leuke sociale dingen blijven doen. En soms moet je de grens even opzoeken zodat je vrede kunt sluiten met wat niet meer gaat. Zo’n bruiloft bijv.

@Sillemie wat gek dat je moet stemmen. Als je niet gaat krijg je een boete of iets?
    Alvast heel veel succes morgen!! Ik hoop dat je vanavond nog genoeg kunt ontspannen en slapen :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  12. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Even snel, @Sillemie heel veel succes morgen!! Hopelijk pak je nog wat rust vanavond :)

13. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Klopt, dan krijg je een boete. Volgens mij ook best een flinke.

Dankjewel voor de succes wensen, gaat vast helemaal goed komen. Ik heb tot 3u heerlijk geslapen en toen werd ik wakker geschopt vanuit mijn buik en nu kan ik natuurlijk niet meer in slaap vallen :rolleyes:. Ach ja, al maar vast wennen aan het nachtelijke voeden

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Lekker zenuwachtig aan het worden :D
    Hoelaat moet je je melden vandaag? Zet hem op!!!

Hier een rustig dagje. Eerst een afspraak bij de vk, daarna gaan we lunchen ergens. Het wordt als het goed is heerlijk weer vandaag! :)

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik heb niet het gevoel dat ik zenuwachtig ben. Maar toch maar tot 3u geslapen. We zijn nu onderweg naar het ziekenhuis dus we gaan het wel zien zo

KleineLai, Mamavandrie34, Liva en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Heel veel succes straks!!

17. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391