Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee, ik heb het ook hoor! Bizar idee haha.

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Nee ook ik heb het, echt héél gek en onwerkelijk.

En voor mij ook nog, dat ik nog een paar weken de baby in mijn buik voel (wat vaker pijnlijk is dan prettig tegenwoordig), maar daarna gewoon nooit meer. Dat besef ik me ook nog niet helemaal eerlijk gezegd.

KleineLai vindt dit leuk.
  3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Dat dacht ik ook bij de 3e :p

Sillemie, ButterflyPassion, Malbec en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    ik ook :rolleyes::roflmao:

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.233
    28.224
    113
    Spannend!
    Ik hoop dat bij mij de versie gaat lukken trouwens. De afgelopen dagen had ik veel buikpijn en veel pijn in mijn schaambot. Vandaag is de pijn een heel stuk minder/weg en mijn buik zit opeens een stuk lager. Misschien dat ze aan het indalen was/is? Als ze nog niet te diep zit dan zouden ze haar nog uit de bekken kunnen wippen, maar als ze te diep ligt dan gaat dat niet meer lukken...
    We gaan het zien morgen!

(en echt hoor zal je net zien, eindelijk de keuze gemaakt en vrede gesloten met een versie, kan het niet meer :rolleyes::o::roflmao: )

Sillemie, ButterflyPassion en Liessb88 vinden dit leuk.
  6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    KleineLai vindt dit leuk.
  7. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Wooouwie wat een mooie en trotse foto zo! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je twee knappe kleine mannetjes.

Geniet er van!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  8. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd @Mamavandrie34 ! Wat een pracht, trots gezin met 2 kleine mannetjes met hun mutsje op!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh ja eigenwijsje, zul je net zien! Maar. Mocht dat gebeuren, dan is dat het teken dat je het toch niet moest doen. En kan ze wel gedraaid worden dan is dat het teken dat je dr juiste keuze hebt gemaakt! Zie je wel, je lichaam geeft het zelf aan ❤️
    Veel succes!

Sillemie, ButterflyPassion en KleineLai vinden dit leuk.
  10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nou ik ben er 1000% van overtuigd dat ik dit de laatste keer heb gevoeld :roflmao:

11. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Wauw wat een prachtfoto! Zoveel rijkdom. Gefeliciteerd, en super leuke namen! ♡

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.233
    28.224
    113
    Dit had ik even nodig! Je hebt helemaal gelijk! :)

Malbec vindt dit leuk.
  13. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Helemaal eens met dit @KleineLai !!

En wat betreft nog een kindje...:rolleyes: na onze tweede waren we eigenlijk al klaar, maar de knip bij mn man lukte niet, dat zag hij als teken dat het zo heeft moeten zijn. Dus toen kwam deze spruit :D. Intussen is de knip wel gelukt, en hoewel het nog gecontroleerd moet worden, heb ik denk wat uit te leggen als ik nogmaals zwanger wordt o_O:roflmao::rolleyes: ..
    En nu is het leven niet te plannen, maar voor nu voelt het alsof we samen 150 worden :D.

Al weet ik, dat een knip ook geen 100% garantie geeft! Maar toch, we gaan er maar even niet van uit haha.

Malbec, Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Hier ben ik er ook weer alert op inderdaad. En ik vind dragen ook wel fijner zelf dan in de wagen.

@Mamavandrie34: gefeliciteerd!!! Wat een prachtige foto van jouw gezin! Jammer van het bloedverlies. Verder wel alles goed gegaan? Nu kan het genieten echt beginnen :D

Nee, helemaal niet. Kan het ook nog niet helemaal geloven. En het voelt nog redelijk onwerkelijk.
    En ook wat @ButterflyPassion zegt dat ik voor de laatste keer dat getrappel in mijn buik voel nu. Dat komt ook nog niet echt binnen. Bij ons is het echt wel de laatste want mijn vriend laat er een knoopje in leggen na de bevalling. Mijn lijf kan geen 3e zwangerschap aan vrees ik.

@KleineLai: ik hoop voor je dat ze nog niet te diep ingedaald is en dat ze morgen gewoon kunnen draaien. En anders is het inderdaad zoals Malbec zegt en had het zo moeten zijn.

En nu ga ik nog maar eens een poging doen om weer te slapen. Al moet ik bekennen dat ik wel al om 20u sliep. Dus op zich al aardig wat uurtjes gemaakt heb.

Malbec vindt dit leuk.
  15. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    En weer wakker vanaf 01.00 uur al.. :confused::confused::confused:
    Heb de hele tijd harde buiken waardoor ik geen houding weet te vinden, mn buik voelt te zwaar alsof die aan alle kanten aan mn rug trekt. En door die onrust worden mn benen en armen ook weer onrustig. Blegh, hoop zó dat dit niet nog 5 weken duurt.

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Gedverdemme! Ik zou even met de vk overleggen voor opties want je creëert zo een nieuw ritme en daar kom je amper vanaf. Ze adviseerde mij toen valeriaandruppels ( maar dit moet je niet zelf besluiten echt even iom je Vk ) en anders slaapmedicatie om te resetten zeg maar.

@KleineLai veel succes vandaag!
    @Mamavandrie34 hoe is de eerste nacht gegaan?
    @Liva heb jij het gevoel dat hij alweer terug is gedraaid?

17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Shit zeg van je nacht @ButterflyPassion. Dat is echt zooo naar. Hopelijk he je de rest van de nacht wel een beetje kunnen slapen.

@Mamavandrie34 heb jij geslapen? En hopelijk heeft Olli al wat gedronken. Naja hopelijk doen de jongens het beiden goed gewoon:).

Ik heb hier de laatste dagen een beetje last van menstruatie achtige krampen ook. Ik denk dat ik het maar schaar onder 'normale voorbereiding van lichaam op de bevalling',
    aangezien het niet hele erge pijn is.

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.233
    28.224
    113
    Ik heb het ziekenhuisfoldertje doorgelezen en daar staat dat ik bij een versie s ochtends word opgenomen en dat het dan een dagdeel duurt. Dus dat is dan niet vandaag maar - ik gok - komende week ergens. Vandaag denk ik enkel gewoon weer een liggingsecho.

Jammer, ik had gehoopt dat ze vandaag gewoon even *hop, draaien en klaar* zouden doen :o:

Mijn nesteldrang is gearriveerd denk ik! Gisteren al heel veel opgeruimd en schoongemaakt. Ik voel nu weer motivatie en energie opkomen … Yes! :D

19. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb geen idee. Momenteel dikke ellende hier. Eerder deze week snachts halve nacht wakker door m'n dochter. Nacht erna kreeg de jongste netelroos snachts en weer wakker. En nu loop ik elk half uur leeg van boven en onder sinds vannacht.

Koek is een beetje op hier. Voel me zo beroerd.

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oh nee!!! Wat enorm balen zeg (understatement) probeer wel wat vocht binnen te krijgen en verder. Heel veel beterschap, hopelijk knap je snel op!

Deel Deze Pagina