Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Succes! ♡

2. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Spannend @Sillemie het gaat een bijzondere dag worden!

3. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Hier zo met zoontje naar consultatiebureau. Hij heeft weer vaccinaties. Vorige keer was hij er wel wat ziek van, dus mijn moederhart breekt dat ik hem weet laat prikken. Hormonen helpen ook niet mee.

Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Ahw, nee joh! Hoort erbij :) lekker knuffelen, filmpje kijken, evt paracetamol tegen de spierpijn / beroerd voelen.
    Komt goed!
    Ik denk maar zo, hij is nu ziekjes voor een reden maar hij had ook net zo goed ziek kunnen worden door een doelloos verkoudheidsvirus.

Ang1987 vindt dit leuk.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ang1987 vindt dit leuk.
  6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh ja snap het goed. Goed om de rationele uitleg van @KleineLai in je achterhoofd te houden wel:)

7. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hoe is het verder met alle meiden? Nog plannen?

Hier gaaar en misselijk dus mijn zoon en ik hebben een lui binnendagje met veel tv en lekker veel eten. Prima met dat regenachtige weer, zouden eigenlijk naar een natuurspeeltuin gaan maar dit vinden we allebei beter:roflmao:

Ga als er plek is nog wel mijn nagels laten doen.

Hopelijk voelt iedereen zich okee!

Veel plezier met lunchen @KleineLai, heerlijk:).

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Afspraak bij de vk was prima. Bloedddruk, hartje, vruchtwater.

Bbm is verweekt maar nog niet helemaal verstreken. 1 cm ontsluiting. Ze zei dat de baby nog redelijk hoog ligt maar ze kon wel al haar billen voelen, haha.

Mja.. het zegt niets over wanneer het gaat beginnen natuurlijk. Het kan vanavond zijn, het kan ook nog 3 weken duren.

Wachten wachten :)

Liva vindt dit leuk.
  9. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Zo is het ook. Ik sta ook helemaal achter de vaccinaties.

KleineLai vindt dit leuk.
  10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh dat geeft dus geen duidelijkheid helaas. Maar misschien een beetje verwacht ook.

Ik wacht met je mee.... Wel fijn dat alles goed was!!

11. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik ga vandaag een nieuw opvangschema proberen te verzinnen voor wanneer ik moet bevallen.

Mijn ouders hun hond heeft zijn poot verstuikt dus ze willen de hond de komende weken niet alleen laten want dan gaat ze de poot overbelasten :rolleyes: ik stelde al voor neem de hond dan mee, maar nee zo een lange autorit vinden ze maar niks voor de hond.

Dus even straks bespreken met mijn schoonouders wat daar mogelijk is/te regelen valt.

Jammer dat thuisbevallingen hier niet gebruikelijk zijn, zou toch makkelijker zijn nu :rolleyes:

12. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @KleineLai 1 cm is toch al iets, dan hebben die voorweeen tenminste iets gedaan. Heb je er nog last van?

13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Snap dat het rot is maar het is zo voorbij en voor een goed doel! Lekker relax dagje vandaag! Of heeft hij de bmr? Want dan kan je na 5-7 dagen merken dat hij een dagje heeft dat hij minder fit is. Komt echt goed!

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Ja ik verwachtte idd ook geen duidelijkheid. Tenzij je vliezen breken of actief weeen hebt zegt al dat voorwerk helemaal niets haha.

Beetje krampen en rugpijn, niet heel veel spannends :)

15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier weer een slechte nacht gehad, begint me behoorlijk op te breken. De gynaecoloog stelde laatst voor als het zo door bleef gaan me een nachtje op te nemen om mij goed te laten slapen maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet :( weer allemaal rotzooi in mijn lichaam en wil de nacht voor de inleiding ook al zo’n pilletje om te ontspannen ( gaat wel tegen mijn principes in maar ze moet er wel uit dus moet ik wel een beetje uitgerust zijn )

Ik ben vandaag en morgen kindloos, dus ik kan ook slapen enzo wanneer ik wil en dat ga ik maar doen ook. Mijn zoontje belde vanochtend of hij alsjeblieft nog 1 nachtje op de camping mocht blijven. Mis hem wel hoor, maar hij vindt het zo leuk!

Heb je goed, lekker lui dagje! Heerlijk hoor! Wat ga je met je nagels doen? :D

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Kijk! Zijn die rot voorweeen toch niet voor niks geweest! Zou echt zuur zijn geweest als alles nog potdicht zat en je bbm nog 3cm was ofzo.

Hoe voel je je nu?

17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik begrijp dat ieder gezin anders is maar ik heb dit stuk dus echt met verbazing 3x gelezen of ik het echt goed heb begrepen.

Sorry, maar ik zou echt niet blij zijn. Ze hebben het belooft en de hond kan gewoon mee, hoe lang is het rijden, toch geen 5uur ofzo? Als er een noodsituatie is, natuurlijk dan is het wat anders, maar ik vind dit eigenlijk best erg als ik eerlijk ben. :eek:

18. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook helemaal niet blij mee hoor. Net een hele huilbui gehad erover. Ergens heb ik nog hoop dat dit nu een schrikreactie is van hun en dat als ze over een aantal dagen zien dat de hond het gewoon goed doen, ze toch nog willen komen.

ButterflyPassion, Liessb88 en Malbec vinden dit leuk.
  19. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ah, dat vind ik ook echt niet leuk voor je om te horen @Dompiewompie :(. Heb je een goede band met je schoonouders?

20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Even wennen dit weer haha. We zijn wel verwend met al dat mooie weer de laatste tijd.

Wij gaan zo even naar wat winkels om laatste spullen te halen, en hopelijk zie ik nog wat voor de kinderen qua schoenen en kleding. Geloof dat m'n vriend ook schoenen wil halen.
    Als ik nog kan dan wil ik daarna even snel naar een paar woonwinkels, heb nieuwe bijzettafels nodig en wat kussens voor de bank.

Verder heb ik bijna 4 lege wasmanden. Ben trots op mezelf hahahha.

Ga nu nog even wat koken om in te vriezen, m'n brownies en een rode linzensoep. Misschien ook aspergesoep want heb een kilo liggen. Of is dat niet lekker voor de baby straks :roflmao:. Als mijn melk dan net zo smaakt als je plas gaat ruiken ervan hahahahaha. Arm kind.

Ik denk nog even terug aan mijn vorige bevalling, kwam ik met dit termijn ineens weer in 't ziekenhuis. Werd hij morgen geboren. Vrees dat dit een 41 weken baby wordt. En ik wil zo graag eerder :rolleyes:.

Ik denk aan je @Sillemie, heel veel succes vandaag!

Sillemie en ButterflyPassion vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina