@Dompiewompie , stom zeg! Je zou toch zeggen dat jij en de baby boven een hond met een pijnlijk pootje staan zeg @Malbec , ja wel fijn dat het iets heeft gedaan. Als alles nog helemaal potdicht zat dan had ik dat zeker niet leuk gevonden. Ik voel me goed. Ik heb het idee dat ze ergens komende dagen wel gaat komen. Dat baseer ik op volledig niets behalve mijn gevoel hoor Wat fijn joh dat Luuk het zo naar zijn zin heeft daar! Mini vakantie voor hem! Snap wel dat je hem mist, zou ik ook hebben! Maar ook fijn dat je op deze manier kan focussen op jezelf en de baby. Ik hoop echt dat het gaat doorzetten bij jou. Weet je of je iets van ontsluiting hebt? Kunnen ze misschien iets van strippen?
ja, de reden dat we hen niet als eerste opvangplek hebben gevraagd is omdat ze door de week gewoon werken en dan niet zomaar snel kunnen komen of meerdere dagen opletten last minute. Ik ben momenteel echt in staat om wanneer het begint alleen naar het ziekenhuis te gaan. Dan hebben we dat hele gedoe met opvang tenminste niet.
Wat een vervelende situatie. Kan je moeder niet alleen komen? Nou, jij liep 3x overtijd toch? Dan is die poot wel opgeknapt toch? Maar het gevoel dat je nu niet gesteund wordt lijkt me gewoon heel verdrietig, echt rot voor je.
@KleineLai gelukkig zijn de voorweeën dan niet voor niks geweest. Ben benieuwd of ze een deze dagen komt! @Dompiewompie oh jeetje.. best een nare actie zeg! Vooral zo op het laatst kan je die stress ff niet gebruiken! Wellicht is het wat je zegt, zijn ze er even van geschrokken. Maar goed, hoe lang moeten ze rijden? Lijkt me dat ie gewoon mee kan voor zoiets belangrijks! @Malbec wat leuk dat je zoontje het fijn vindt! Heb jij ook nog even rust, lijkt me ook wel even lekker voor jou! @Liva nou he, was alweer aan het zeuren dat ik het koud vond Ik heb voorweeën in mijn rug en benen.. gelijk flashback naar mijn weeënstorm.. was gelijk soort van in paniek haha (dalijk ben ik te laat!!), maar kon t toch nog even rustig afwachten
ja klopt steeds overtijd, dus ik hoop pas ergens na Moederdag te bevallen. Daarvoor past het niet goed in de planning. Kan je een bevalling mentaal tegenhouden totdat het beter past? @Aaav ze rijden meer dan een uur en de hond is een newfoundlander dus dat past niet lekker in de auto. Maar ik bel morgen nog wel eens met ze, als ze over de schrik heen zijn. Toen wij allemaal uit huis waren, hebben mijn ouders 3 newfoundlanders genomen. En dat zijn nu echt hun nieuwe baby’s Heel hun dagen en plannen draaien rond de honden. Dus ik denk wel echt dat het de schrik en paniek is dat eentje zich nu bezeerd heeft.
Jeetje vrouw! Respect voor jou!! Ik ben nog geeneens gedouched Geen idee van de asperges nee. Maar wel een goede om even op te zoeken
Ja is zeker zo! Nee weet ik (nog) niet. Er staat een stripafspraak gepland maar hou alles stil omdat dat voorafgaand aan de inleiding is hahaha
Sluit mij aan bij @Liva ja. Het gevoel niet gesteund te worden is denk ik het hele probleem. Wat zegt je man/vriend hiervan? dikke knuffel ❤️
Ik ben heel hard bezig het de andere kant op te laten werken, kan dat ook? Hoe is het met jou verbouwingsperikelen?
Wat een gedoe. Sorry hoor. Ieder zijn leven. Maar als je iets belooft wat zo belangrijk is, moet je dat ook doen. De hond past dus wel, alleen even niet zo handig. Ja soms is het niet anders. Komen ze dan ook niet op kraambezoek omdat de hond dan alles thuis is? Hoop echt dat het een paniekactie was.
Ik vind van wel! Ja gaat de goede kant op! Net het laatste dichtgemaakt, vensterbank geplaatst en lamp opgehangen. Morgen behangen! Dan hoeft alleen nog de elektra aangesloten te worden en de lichtknop geplaatst. Dat kan pas t weekend maar dat vind ik niet zon ramp. Kan ik woensdag de kasten in elkaar zetten, wassen en vullen! Zijn nog niet echt afgezwakt, ga zo ff douchen, hopelijk is het dan minder haha.
Mijn man vindt het ook weer vervelend. Maar weet je we zijn allebei tegelijk niet verbaasd. Dit past wel gewoon met hoe mijn ouders zijn. Kraambezoek heb ik zelfs nog niet aan gedacht. En zondag is het feestje voor mijn jongste zijn eerste verjaardag, ik heb ook nog niet gevraagd of ze daar wel nog naartoe komen. Maar ik laat het even rusten en morgen vraag ik wel even wat ze dan van plan zijn
@Aaav hopelijk zwakken de weeen af na het douchen. Lijkt me anders ook niet heel relax zo bevallen met nog een hele to do list thuis.
@Ang1987 klinkt heerlijk zo'n dagje! Geniet ervan @KleineLai zo te horen dus niet helemaal nutteloos al die voorweeen. Het zegt nog niks qua timing maar dit heb je toch vast op zak. Fijn dat alle controles goed waren. @Dompiewompie eens met malbec, ik lees dit ook met verbazing! Hoezo gaat hond voor op kleinkinderen en bevallende (schoon)dochter? Ik weet dat mensen veel om hun hond kunnen geven enzo, maar t beest kan mee en het is nou toch niet een zaak van leven/dood.... @Malbec jeetje meid. Veel slapen, rusten en lekker lummelen vandaag. Snap dat je niet opgenomen wilt worden maar op een gegeven moment is het kiezen tussen 2 kwaden he. Jij moet je er goed bij voelen en blijkbaar ben je daar nog niet, geeft niks maar wees wel lief voor jezelf! @Liva jeetje wat een drukke dag! Goed gedaan met je was en nog koken ook. Meid ik doe t je niet na @Aaav spannend! Ik hoop voor je dat ze afzwakken en dat ze zondagavond ofzo weer terugkomen. Als alles spic en span is en t kamertje helemaal naar je zin. Maar goed komt t toch wel, mamaliefde en een beetje voeding worden ze heel groot op Ik heb vandaag al wel 2 hele kasten afgestoft en fotos en andere prullen er weer opgezet. Wat luiers e.d. gevouwen, we hebben straks op t dressoir een extra verschoonplek. Dat dus nu op t gemakje aan t inrichten.
Ach @Malbec vervelend joh die uitputting waar je zo tegenaan hikt. Heel fijn dat Luuk het zo naar zijn zin heeft op de camping, ik hoop echt dat je een beetje kan bijkomen deze dagen. En anders is een nachtje ziekenhuis misschien de beste oplossing maar hopelijk komt het niet zo ver. Nagels: geen idee nog, maar iets simpels kort en gewoon een kleur. @Dompiewompie hee wat een vervelende situatie zeg zo vlak voor je bevalling. Ik hoop heel erg dat je ouders gewoon komen, of zoals hier iemand voorstelde (ik dacht @Liva), of dat je moeder gewoon komt. Maar snap dat het sowieso heel naar is. @Aaav das even spannend!!!! Hopelijk gewoon wat voorwerk. En tja als je dan bevalt, baby kan in de wieg en de rest komt ook wel goed. @Liva wat een lekker druk programma. Geeft wel voldoending. Rode linzensoep staat ook nog op mijn lijstje om in te vriezen. Aspergesoep, geen ideee of het kan zo. Wel heel lekker Ik ben nu nog wel even wat dingen aan het eten die zo niet echt handig meer zijn qua eten met borstvoeding: heb al roti met extra sambal op, en thais met veel pepers (nieuwe craving). Volgens mij zou pittig eten helpen om de bevalling op te wekken, dus win win. @teenslipper ook lekker actief geweest zo te horen. Geeft wel voldoending zo volgens mij.
Je kunt tijdens bv alles eten wat je tijdens de zwangerschap ook hebt gegeten. Je kindje is dan al 'gewend' aan die smaak. Dus heel pittig kan ook, kool is een fabel en alcohol met mate (safe to drive is safe to nurse). Alleen is soms lactose een probleem. Oftewel, geniet van je roti maar beperk jezelf niet qua tijd
Ik weet het niet hoor, voor mij/mijn zoon gold dat niet, hij reageerde echt duidelijk op sommige voedingsmiddelen (vooral erg gekruid eten waar wij dol op zijn), dus ik matig maar de eerste tijd met bepaalde voedingsmiddelen. Alcohol doe ik dan weer wel haha, maar ik ben dan ook een echte fan van wijn. Idee is dat ik sowieso de voeding van 23.00 uur gekolfd door mijn vriend laat geven en ik heel af en toe een wijntje neem savonds. Zijn er bepaalde dingen die jij hebt gemist en weer gaat eten als je bevallen bent?