Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Alleen in bed zo’n onderzeiltje onder mijn overtrek zeg maar.

2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja alleen het bukken enzo is wel echt soepeler haha. De eerste paar dagen is het alsof je onder de trein hebt gelegen, maar daarna :D

Mamavandrie34, ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  3. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @ButterflyPassion even een dikke digitale knuffel. Ik sluit me aan bij wat de rest heeft gezegd! En dat feestje, komt helemaal goed. Die heb je wel verdiend!

Ik vind het heel mooi om te lezen hoe iedereen er zo open over is!
    Ik voel me regelmatig schuldig dat ik mij zo voel, maar zo te zien is dat nergens voor nodig.

Ook ik mis "mn eigen" persoon, mn werk en uitstapjes. Wij doen ook vaak nog wel dingen los van elkaar, dat gun ik mijn vriend nu ook nog, maar merk dat ik vaak wel een beetje jaloers/verdrietig ben dan.
    Nog heeeel even.

*Ik wil graag gerookte zalm en tonijn :roflmao:

Ang1987, ButterflyPassion en Malbec vinden dit leuk.
  4. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik heb zon kraammatrasje uit t kraampakket gehaald. Daar nog een handdoek overheen:roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik ga zo ook even een handdoek nog erover heen leggen want dat matje broeit wel. Misschien helpt een handdoek wel iets?

6. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Heel herkenbaar wat iedereen zegt! Wat knap verwoord @ButterflyPassion. Terecht om hier te delen. Voor de buitenwereld mag je soms alleen maar dankbaar zijn. Maar het is zo mix aan emoties, lichamelijke veranderingen en ook een verandering in de relatie. Lucht vooral jouw hart hier.

Ma.ts heeft geen klachten op dit moment van de BMR! Hij lijkt wel pepmiddel te hebben gekregen ingespoten. Poh, wat een energie vandaag!

Ik heb net alle vluchttassen nogmaals gecontroleerd. Alsof ik vannacht van alles verwacht... ik moet ook nodig matrasbeschermer er omheen.

7. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Ben erg benieuwd naar @Sillemie! Hoop dat alles goed gaat.

Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  8. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Jande eerste 48 uur waren echt afzien maar daarna stijgende lijn!

9. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Iemand vroeg om Olli: hij groeit gewoon niet als Sami. Daar maak ik me druk om. Hij is zo klein… gisteren met de vk weer gebeld: we waren naar buiten gegaan, naar een honkbalwedstrijd van Ilia, en Olli werd zo bleek, hij leek net Mila in haar mandje toen ze dood was. Ik kon dat beeld niet uit mijn hoofd halen…
    Maar de vk kon ons geruststellen, hij had het koud gehad waarschijnlijk, nu weten we dat, lekker bij ons houden en verteouwen hebben. Ze denkt dat hij genoeg binnen krijgt omdat hij het verser goed doet. Nu moet ik die vertrouwen hebben… nu is de vraag: wegen of niet? Misschien dat ze woensdag of donderdag komt om te wegen. We mogen dat zelf aangeven.

10. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Lijkt me heel moeilijk dat vertrouwen, zeker na wat je hebt meegemaakt met mila. Als t jou helpt om te laten wegen, gewoon doen. En ook nu kun je nog 100x de vk bellen he.
    Daarnaast, probeer je 2 zoontjes niet teveel met elkaar te vergelijken. Het is een tweeling maar ze zijn ieder hun eigen mensje.

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik snap dat het lastig is. Sowieso al lastig maar met jullie achtergrond helemaal en dan helemaal als je dat beeld erbij hebt.

Hij heeft een andere start gehad en hoeft ook niet net zo groot te zijn als zijn broer als hij maar lekker groeit. Heb je het idee dat dat het geval is en dat hij een tevreden baby is? Dan zou ik het wegen laten ( ik deed het omdat ik het leuk vond om te weten, niet om het vertrouwen te krijgen ) want je bent dan even verzadigd en dan beginnen de zorgen weer opnieuw, ik weet niet of je het vertrouwen haalt uit het weegmoment.

Ang1987 vindt dit leuk.
  12. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja ik heb kraammatrasje, handdoek, hoeslaken. Was een tip van de kraamzorg, ze zei dat het dan misschien ook wat minder zou schuiven

Malbec vindt dit leuk.
  13. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hebben hier mensen ook last van rusteloze benen/armen? Ik word er echt gek van, elke avond is het raak. En nu begin ik vocht vast te houden en wordt het nog erger. :(

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja soms wel, soms niet. Ben sowieso onrustig dus weet niet zo goed of het daarvan komt.

15. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Logisch dat dat schrikken is en het vertrouwen gevonden moet worden, vooral met zo'n geschiedenis. Ik denk dat t even uitvogelen is?

Met wegen enzo, ja is het wat je fijn vindt denk ik. Mijn dochter was veel afgevallen en kwam heel moeizaam bij.. ze wilden toen ook extra wegen, en zat soms in 2 weken maar 10 gram bij.. ze kreeg echt genoeg. Nu zou ik het denk ik weer doen, meer omdat ik zelf graag weet waar ik aan toe ben. Ze was verder tevreden dus maakte ik me niet zo druk.
    Zij werd trouwens ook vaak wit en ging vaak soort schokken/raar trillen..had ze het idd koud!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.331
    28.547
    113
    Lijkt me een afschuwelijke herinnering :(
    Ik weet met Rémy ook nog wel dat hij in de eerste week heel erg was afgevallen. Hij had het ook koud (wisten we nog niet) en werd vaak helemaal bleek. Aankomen ging zo langzaam bij hem, waarschijnlijk omdat hij zoveel moeite moest doen om warm te blijven. Hij lag in de wagen of naast me te slapen en leek ook net dood.. ik vond dat heel erg om te zien. De oplossing hier was maximaal 1x per week in bad, altijd mutsje op, het liefst zoveel mogelijk in onze armen voor de warmte (en geborgenheid). Toen we dat deden begon hij lekker aan te komen.

Het lastige is dat Olli een reuze broer heeft die natuurlijk precies even oud is. Je blijft vergelijken en dat is gewoon heel logisch. Volg je gevoel hoor!

Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  17. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja ik heb het vooral als ik ontspan. Moet constant bewegen en zit de hele tijd mn spieren te strekken. Heb zelfs mn broek maar uitgedaan :roflmao: wordt van warmte ook erger.

Malbec vindt dit leuk.
  18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oh nee. Dat heb ik niet. Wat irritant zeg :roflmao::o:

19. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Knuffel @Mamavandrie34

Heb je hem veel bloot op bloot bij je? Idd wat @Ang1987 zegt, zo min mogelijk onnodige energie verspillen met omkleden, badderen etc. Geen idee verder hoor, maar in ieder geval zo veel mogelijk op en bij jullie. Lukt het dragen een beetje of heb je hem in de wagen? Of lekker wollen kleertjes?

Ang1987 vindt dit leuk.
  20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb ze al 11 jaar hahaha. Maar, ik neem nu elke avond elementair magnesium druppels van Vitals en ik heb sindsdien nauwelijks last. Ben zo verbaasd! Neem een portie in water rond 18 uur en rond 20 uur.

Ang1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina