Ik was het net aan het lezen en ging net reageren maar volgens mij had je @KleineLai moeten quoten. @Mamavandrie34 hier met mijn minimannetje van 2200 gram ook deze zorgen gehad qua genoeg aankomen. En dat ie mogelijk ernstig ziek was en oa niet te veel mocht afvallen maakte dat ik wel heel erg bezorgd was steeds. Idd wat hielp voorzichtig zijn met energie qua warmte voor het gewicht. Ik droeg hem wel altijd bij me maar het kan buiten al gauw te lang zijn. Kan me nog herinneren dat ik 'm te lang buiten had gehad op me in een draagzak, hij gewoon te koud werd (temperatuur ergens in de 35 graden). Na huid op huid trok ie snel bij, maar kan me je schrik goed voorstellen als ik hier aan denk. En ook weer niet want jullie dragen altijd het verlies van jullie Mila mee ♡. Ik had trouwens een baby weegschaal thuis, gekregen van een vriendin. Het wegen thuis maakte me rustig. Werd heel zenuwachtig als ik dat dan af en toe deed op het consultatiebureau, dan hing er zo veel van af. Hoop echt dat Olli gauw goed gaat groeien en jouw vertrouwen daarmee ook.
Hij is altijd bij ons! Huid op huid lukt biet veel helaas ivm gezin die doorgaat, ik kan niet halfbloot zo vaak… in de wagen ligt hij nooit, gewoon omdat we niet vaak buiten zijn. Bij de wedstrihd zat hij bij mij, maar niet gelukt om hem warm te houden bljjkbaar…
@Mamavandrie34 hele dikke knuffel ♡ Hier rommelt het weer flink, dus ga later weer even reageren op iedereen. Slaap lekker alvast!!
@Mamavandrie34 dat zou wat zijn, dat je de hele dag met hem op bed kon liggen. Niet echt een optie met al je andere jongens en je niet meer zo kleine Lea. Fijn dat je wat aan onze ervaringen hebt♡
@ButterflyPassion wie weet heeft het rommelen doorgezet... Ik ben vooral heel benieuwd naar @Sillemie ook (net al jullie allemaal:. En volgens mij gaat onze @Liessb88 ook heel snel een keizersnede krijgen. Spannend allemaal. Hier weer wakker op mijn nieuwe tijd 5 uur. Vind het niet echt een top tijd maar ja wat doe je aan.
Nee helaas bleken het weer voorweeen. Ze waren écht pijnlijk, straalde door naar mn rug enzo, moest ze echt wel wegzuchten. Wel mega onregelmatig. En toen ik eenmaal een uurtje lag: alles stil en weer rustig. Helaas . Maar heb er vrede mee hoor Irritant he zo wakker zijn. Hier ook al wakker sinds 03.00 uur. 05.45 gaat de wekker van mn man, ik ga er maar mee uit. Doe vandaag wel wat rustig aan. Even naar de bibliotheek met de kinderen, koffietje bij de lunchroom (met speelplekje) . Ja, ik denk dat dat mn dagindeling wordt. En hopelijk slaapt de jongste dan nog even, dan ga ik terwijl hij slaapt zelf ook gewoon even rusten (niet slapen) En Mag mn dochter bij mij op bed een film kijken. Kijken straks of de kinderen het eens zijn met mijn planning
Gezellig allemaal zo vroeg wakker.. . Vanochtend nog even wat boodschappen doen en dan de rest van de dag verder nestelen. Zoon naar de opvang, dus kan mooi. En wachten op babynieuws hier! Iedereen een fijne dag gewenst
Haha ha morgen deze tijd moet ik al in het ziekenhuis zijn gisteren wel lastige dag maar deze nacht was alles terug vrij rustig.... wel heel slecht geslapen.
Jeetje ook al snel! Spannend hoor. Vind je het zelf spannend of kan je er wel nog rustig onder blijven? Balen van de slechte nacht, hopelijk kan je vanavond nog wel wat slaap pakken
Ik werd vannacht om 1u wakker met voorweeen. Om 3u gaan douchen want ze werden niet sterker maar ik kon ook niet slapen. Om 3.30u werden ze heftiger, elke 3-5 minuten een wee van een minuut. Ik twijfelde of het was begonnen. Om 5u voelde ik me erg moe, ik twijfelde nog steeds om te bellen en besloot nog 30 minuten te wachten. Kort daarna stopte alles. Geen wee mee, niets. Ik heb even kunnen slapen, ben nu weer wakker.. helemaal kapot natuurlijk. Wat een waardeloos gebeuren zeg! Ik heb flinke rugpijn, de baby is super actief (dat was ze gister tijdens de weeen ook.. heel erg naar). Ik weet niet wat vandaag gaat brengen…
Hoi dames, ik heb even niets gelezen maar wilde jullie toch even op de hoogte brengen van onze super heftige middag gisteren. Na het breken van de vliezen ging het heel slecht met de kleine meid. Haar hartslag was op een gegeven moment nog maar 50. Dus mijn kamer stond plots vol met witte jassen. En in 1,5u tijd is er zoveel gebeurd dat ik de gebeurtenissen niet eens meer allemaal goed kan plaatsen. Maar uiteindelijk is Viviën Henriëtte om 16:05 geboren via een spoedkeizersnede en maakt ze het goed. Ik heb een fluxus gehad en ga nog niet zo lekker.
Ik vind het zelf ook wel spannend en ja de kinderen gaan deze avond bij oma slapen en ik merk bij hun.nu ook wel.stress.
hè wat heftig zo te lezen! Gelukkig doet ze het nu goed en hopelijk ben je er zelf ook snel terug beter!
Proficiat met Viviën Henriëtte! Maar wat een heftig verhaal! Neem nu je rust maar eerst en geniet van je klein wonder!
@Sillemie gefeliciteerd met de geboorte van Viviën! hopelijk gaat het snel beter met je en kunnen jullie lekker naar huis. Niet de bevalling waar je op gehoopt had… ik hoop dat je er een plekje aan kan geven!
Van harte gefeliciteerd met jullie Viviën! Heftige ervaring! Niet meer dan logisch dat je niet weet wat er precies gebeurd is en in welke volgorde. Dat komt komende dagen allemaal wel.. voor nu: bijkomen, aansterken en samen zijn <3
Oudste gaat zo naar school, de jongste wordt zo opgehaald door oma. Dan kan ik me focussen want de weeen komen weer terug. Ik hoop dat het doorzet..
Jeee daar is ze, jullie lieve meisje Viviën (wat een mooie naam), gefeliciteerd. Jeetje wat moet dat intens heftig zijn geweest. Hopelijk is alles goed nu met Viviën en kan jij herstellen. ♡♡♡