Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Heb nog eventjes terug gekeken. Mijn dochter is van 19 november en woog 3275, en ging voor het eerst over de 4 kilo heen eind januari. En vanaf toen ging het ineens sneller..

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  2. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie dochter! ♡ mooie naam!

Wat een heftige bevalling. Hopelijk gaat alles snel beter en mogen jullie snel naar huis!

3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Jeetje, klinkt echt heftig @Sillemie, gelukkig goed afgelopen maar zal allemaal even moeten landen. Heel veel sterkte en ook heel veel geluk met je mooie dochter.

@KleineLai lastig he, om in een soort rustiger modus te komen met kinderen thuis. Ik probeer er ook een weg in te vinden. Fijn als je schoonouders wat kunnen betekenen!

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.552
    113
    Inderdaad. vannacht lukte het niet om me te ontspannen. Ik was zo gespannen en voelde echt stress vanwege de kinderen. Hoe moet dat straks en hoe moet dat morgen? Geen tijd gehad nog om oma uit te leggen hoe alles werkt en gaat met de jongens, wat als.. wat als.. Ja dan lukt het gewoon niet natuurlijk. Dan komen die hormonen niet goed op gang.

Ik ben sochtends veel meer ontspannen. Dan hebben de jongens een nacht geslapen, iedereen gegeten, iedereen klaar voor de dag. Ik denk dat ik daarom de afgelopen dagen de voorweeen in de ochtend/middag kreeg en niet snachts zoals ‘het hoort’.

De oudste zit nu op school trouwens, de jongste is nu bij oma. Ik ben net mijn slijmprop verloren (deeltje daarvan) en ik verlies ook wat bloed. De voorweeen doen wel iets.
    Ik hoop dat ze door gaan zetten.

Misschien komt ons meisje gewoon op mijn verjaardag! (Ja ik ben jarig vandaag :D )

Liessb88, Zeester85, Philou en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Allereerst, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Viviën !! En wat fijn dat nu alles goed met haar gaat, dat zal erg spannend geweest zijn voor jullie allemaal. Wát een heftige bevalling zeg, jeetje. Nu eerst goed aansterken, en zoals @KleineLai zegt, vooral samen zijn ♡ .

6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Gefeliciteerd!!!! Ik gun je vandaag een mooie en snelle bevalling op je verjaardag met als ultiem cadeau jullie meisje♥︎.

Wel echt heel erg waardeloos je nacht!!

7. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Sillemie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! ♡ Wat een heftige bevalling! Neem je tijd en verontschuldig je hier vooral niet.

8. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Allereerst, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Klinkt wel alsof het echt aan het doorzetten is, spannend hoor!
    Zou toch wel het allermooiste verjaardagskado ooit zijn, je dochter op jouw verjaardag geboren :)♡ hup baby kom maar!!!

9. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Heftig zo'n nacht. Misschien kun je zo nog ff wat slapen? En wat zou dat een mooi cadeautje zijn! Ze doen echt wel wat zo te horen, zou mooi zijn als t doorzet ja.

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Aii dan heb je vanaf 3 niet meer geslapen dus.
    Je planning klinkt wel heerlijk, en je kinderen zijn het er vast mee eens:).

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Even weer een praktische vraag tussendoor:

Hoe zit het ook al weer met de nageltjes van New borns?
    Ik zoek babyvijltjes maar kan niet echt iets vinden bij de Kruidvat oid.

12. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hiep hiep hoera @KleineLai!! Hoe oud ben je geworden?

Het klinkt toch wel echt als serieuze voorbereiding. Goed dat je wat tijd alleen hebt geregeld!

13. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @KleineLai gefeliciteerd! S nachts ervaar je alles erger, het is de stilte en het donkere ofzo, ik heb er ook last van (en beaamde de vk hier ook, daar hebben blijkbaar meer mensen last van) dat je dan in de ochtend denkt, waarom heb ik me zo druk gemaakt, het gaat goed komen allemaal!

@Aaav dat was dus 800gr in 10 weken ongeveer, dat is inderdaad niet zo snel. Ik hoop dat Olli ook gewoon zijn eigen curve volgt!

@Ang1987 ik zit gewoon niet aan die nageltjes, veel te klein! Vaak breken ze een stukje af dan bijt ik het verder af, maar voor de rest laat ik het gewoon (en ja Sami heeft dus een paar krasjes op zijn gezicht, maar niet heel erg!)

Ang1987 vindt dit leuk.
  14. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik gebruik gewoon die kartonnen vijltjes voor vrouwen.

Ang1987 vindt dit leuk.
  15. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik heb kartonnen nagelvijltjes gehaald bij de Hema. Niet speciaal voor baby's , maar ik vind de kartonnen altijd het fijnste bij die ini mini nageltjes.

Ang1987 vindt dit leuk.
  16. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O trouwens dames, mijn man heeft de baan!!! Ben echt super blij voor hem ♡♡

Liessb88, Malbec, Mamavandrie34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden, wat is er alweer veel gekletst!

Allereerst: @Sillemie gefeliciteerd met jullie meisje, wat een prachtige naam ❤️ Super lief en fijn van je dat je dit even met ons deelt want jemig meid, wat heb je het heftig en zwaar gehad zo te lezen! En dat je dan nog even de tijd neemt ons op de hoogte te houden, super tof! Ben heel benieuwd naar je verhaal, maar dat komt wel met de tijd. Hoe is de nacht gegaan? Krijg je wel iets voor de pijn buiten paracetamol om?

@KleineLai ik ga niet zeggen “spannend” want dan ga je alsnog niet in de relax modus. Het komt zoals het komt maar het klinkt als een veelbelovend, zeker gezien slijmprop/bloedverlies. Probeer te ontspannen, je vriend is thuis, je kindjes zijn geregeld en denk aan dat je straks jezelf weer vrij kunt bewegen zonder baby in je buik, misschien geeft dat net het laatste zetje haha! En natuurlijk! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ❤️

@Ang1987 ik heb zo’n manicure setje van de prenatal en gebruik daar het nagelvijltje uit de eerste tijd. Inderdaad nog niet knippen want de nageltjes zitten nog vergroeid met de huid. Verder heb ik ook krabwandjes.

@ButterflyPassion he shit! Jammer dat ze niet hebben doorgezet, als je dan wakker bent dan maar om te bevallen of om met een newborn te knuffelen hè, maar niet dit soort dingen haha.

Oh vergeef me meiden, maar ben even de helft weer kwijt. Wie kreeg er nou morgen een keizersnede?

Ik heb een goede nacht gehad. Maar 2x eruit om te plassen.Nog steeds krampen en ook diarree maar ik heb de hoop opgegeven hoor :roflmao:
    Heb vandaag nog een dagje zonder kind want Luuk wilde nog een nachtje en dagje blijven. Mijn vriend haalt hem vanavond weer op. Ik ga de enveloppes schrijven voor de geboortekaartjes, verder is alles helemaal bij. :roflmao:
    Zo stom. Gisteravond heb ik zelfs nog even snel stan te strijken. Mijn vriend moet met koningsdag muziek maken en had een nieuwe blouse die ik gewassen had. Ik dacht. Shoot. Als ik nou vannacht begin en morgen beval is die blouse niet gestreken en kan hij woensdag die blouse niet aan :roflmao::roflmao: je kunt je er druk om maken hè :|

Ang1987, Mamavandrie34 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Thanks voor de nageltips dames!

En wat fijn @ButterflyPassion voor je man (en jou). Komt vast goed qua drukte en New born want hij krijgt er hopelijk een hoop energie voor terug.

19. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.939
    5.916
    113
    *Breekt in*

Gefeliciteerd! Klinkt toch wel serieus nu. Hopelijk zet het door:D. Succes en wie weet een prachtig verjaardagscadeau❤️.

teenslipper en Malbec vinden dit leuk.
  20. ButterflyPassion

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Maar 2x plassen, wow haha. Klinkt heerlijk. Zo herkenbaar bovenstaande hahaha :roflmao::roflmao::roflmao: .

Malbec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina