Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    Even een update: geen baby!

De hele nacht en dag op en af weeen. Net heeft de vk even gecheckt: 2 cm en nog steeds niet helemaal verstreken. dat schiet niet echt op dus :(
    Voor vanavond het advies gekregen om pijnstilling te slikken zodat ik kan slapen. Verder is het gewoon wachten totdat het echt gaat beginnen. Het kan vanavond gebeuren, het kan ook helemaal stil gaan liggen en over een week, of 2, weer gaan beginnen.
    Ik zit er een beetje doorheen, heb al lekker (veel) gehuild. Ik heb me erg verkeken op hoe de bevalling zou gaan. Ik dacht net zoals de tweede, maar het lijkt meer op de bevalling van de eerste. (Die duurde ook een eeuwigheid)

Liessb88 en Dompiewompie vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    En dankjulliewel voor de verjaardagswensen! :) Ik voel me totaal niet jarig, ben er ook helemaal niet mee bezig natuurlijk.

Liessb88 vindt dit leuk.
  3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Hier ook de zoldertrap geverfd vandaag.
    Beetje last van rugpijn nu uiteraard :rolleyes:

Liva vindt dit leuk.
  4. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @KleineLai: gefeliciteerd, ik hoop zo dat je nu aan het bevallen bent!

Dat is echt het enige wat ik even onthouden heb :roflmao:.

Ik ben hier aan het aftellen naar de wisseling van de dienst. Wat een vreselijke verpleegkundige staat/stond er vanmorgen op de kraamkant vh moeder-kindcentrum :mad:. Sommige van haar opmerkingen schoten niet alleen bij mij maar ook bij mijn vriend die met dat soort dingen bijna altijd vindt dat ik overdrijf in het verkeerde keelgat. Dus ben blij dat het bijna tijd is voor de volgende. Ik voel mij ondertussen al een heel stuk meer opgeknapt. Ben wel nog steeds echt aan het verwerken wat er gisteren allemaal gebeurd is. Want echt het ging zo snel en was allemaal zo heftig. Het besef dat mijn kleine meisje door het oog van de naald is gekropen kwam vannacht ook even binnen. Toen ik hem dat vertelde was mijn vriend boos dat ik hem niet wakker had gemaakt maar in mijn eentje heb zitten janken :oops:.

Oh, en nog even een leuke foto: E40B1000-CC2E-4BAE-BBE8-251C9ABD6F81.jpeg

5. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Pfff zo schiet het niet op natuurlijk. Ik snap dat je er een beetje doorheen zit. En ook dat je je niet echt jarig voelt. Misschien toch iets lekkers halen voor straks met de jongens je verjaardag te vieren? Dan denk je even aan iets anders?

6. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ooh wat een schatje!

Sillemie vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    We gaan nu naar de Burger King. Emoties wegvreten, haha

De jongens zijn nu bij hun oma. Ligt eraan hoe ik me straks voel of we ze ophalen of dat ze daar tot vanavond nog blijven, zelfs evt blijven logeren.
    Ik hoop dat de weeen snel een keuze gaan maken. Of stoppen of doorzetten zeg maar. Pff…

Sillemie en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    Wat een schatje!! Heerlijk zoals dat ligt!
    Blij dat je je iets beter voelt <3

Sillemie vindt dit leuk.
  9. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Sillemie vindt dit leuk.
  10. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    emoties wegeten is een goed plan :roflmao:
    Hopelijk zet het straks toch nog door!

KleineLai vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Prachtig♡♡♡
    Maar jeeeeemig wat een heftigheid zeg qua bevalling. Dat verwacht je gewoon niet dat je kleine meisje door de het oog van de naald gaat.
    En dan nu nog zo'n verpleegkundige:mad::mad:.
    Gelukkig gaat het met jou al wat beter. Rustig aan hoor toch. Dikke knuffel♡

Sillemie vindt dit leuk.
  12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Liva dat klinkt als een lekker dagje haha qua lijstje vooral en die muren kan me helemaal voorstellen dat dat bevredigend is.

Hier zijn de vensterbanken enorm goor maar moeten ook geschuurd worden en dat gaat me nu te ver.

@Dompiewompie ook aan het verven, misschien moet ik ook naar iets op zoek toch:).

@KleineLai omg wat een ellende. Daar word je niet vrolijk van. Emoties wegeten is het enige goede plan dan maar. Hoop echt dat de rust weer terugkeert of dat het doorzet.

Wel goed denk ik dat je pijnstilling hebt, slapen is toch ook echt belangrijk.

Liefs

13. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ooooh smelt smelt wat een mooie foto!

14. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat een schatje <3

15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Sillemie wat een lieverd!! ♡♡♡ Kan me voorstellen dat je veel emoties hebt. Voor je meisje, maar uiteraard ook voor jezelf. Want jij hebt ook nog al wat meegemaakt. Hopelijk knapt jij ook snel op ♡

@KleineLai jeetje wat een lichamelijke en emotionele rollercoaster zeg. Ongelofelijk. Groot gelijk dat jullie even weg gaan, even je hoofd op wat anders. Zo vervelend dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent op deze manier.

@Liva en @Dompiewompie schilderen... echt dames waar halen jullie de energie vandaan?? :roflmao:

Hier hebben de kindjes zich voorbeeldig aan mijn planning gehouden :thumup::D en zonder peuter drift buien. Ben er blij mee!! Vanavond denk nog maar lekker een keertje in bad :rolleyes:

Ang1987 vindt dit leuk.
  16. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Zonder driftbuien dat is wel heel knap!

Ik heb superveel energie de laatste dagen. Heb ook het gevoel dat ze gerust nog een week of 3 mag zitten, voel me totaal niet meer hoogzwanger. Dus ik geniet er even van, want dat kan zomaar weer veranderen weet ik :roflmao:

ButterflyPassion en teenslipper vinden dit leuk.
  17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @Liessb88 ja snap ik zeg! Natuurlijk super spannend. Hopelijk kun je vannacht wel wat slapen.

@KleineLai nee! Shit. Ik dacht echt. Ze gaat eruit vandaag. Hoe was de burger king?

@Dompiewompie fijn joh! Heerlijk die energie!

@Liva fijn lekker fris weer hè, is hier laatst ook gedaan!

@Sillemie aaah knap ding, zie haar liggen. Zo van; “ niks aan de hand hoor, ben ik de drama? Ik niet. Ben gewoon heel chill en rustig “ haha
    Wat balen van de verpleegkundige, wat voor dingen zei ze dan wat je als naar ervaarde?

@ButterflyPassion heerlijk in bad! Ben je vandaag minder emotioneel?

@Ang1987 jij helemaal door de relaxed wasstraat gehaald?

Hier heb ik vanmiddag lenzen opgehaald, ook fijn! Mijn vriend is mijn zoontje nu weer ophalen, zo fijn als hij weer bij ons is ❤️

Oh en met een beetje geluk gaan we deze week nog even voor een caravan kijken :roflmao: we doen gewoon alles in 1 keer haha.

Liessb88, Liva en teenslipper vinden dit leuk.
  18. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @KleineLai jammer dat t nog niet heeft doorgezet. Dit is ook slopend, zowel emoyioneel als fysiek. Denk idd dat pijnstilling nu wel een goeie is zodat je even een nachtje kan opladen. Geniet van je Bk! Even lekker jezelf laten gaan.

@Sillemie dikke knuffel! Zo'n bevalling, dan t besef en dan ook nog verpleegkundige. Hopelijk inmiddels een fijnere vpk en kun je nu ook weer een beetje genieten. Want man oh man wat een plaatje! Echt genieten om haar zo te zien liggen ♡♡♡

En uhm... @Liva en @Dompiewompie foei, eerst wordt mij door iedereen verteld dat ik teveel doen en nu gaan jullie nog ff lekker schilderen. Foei foei foei :p
    @ButterflyPassion zulke dagen moeten er ook zijn! Geniet er maar dubbel van ;)

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @ButterflyPassion wat fijn dat de dag zo goed verliep. Dat mag idd soms ook gewoon wel. Hopelijk een goede nacht vannacht.

@Malbec fijn om je Luukje weer bij je te hebben♡. Fijn dat ie zich zo goed vermaakt.
    De mijne durft niet uit logeren. Komt wel.

Hier nagels gedaan, zie fotootje (nee geen baby hoor;) Donderdag na de verloskundige ga ik mijn wenkbrauwen nog laten doen en als het nog allemaal goed gaat, ga ik maandag naar de kapper.

Verder ben ik vooral heel erg bezig om vanavond en morgen niet te bevallen want dat is geen succes als je vanuit hartje Amsterdam naar een ziekenhuis wil (en een moeder die vanuit Den Haag moet komen:confused:) op koningsdag:roflmao:.

IMG-20220426-WA0021.jpeg

Sillemie, Mamavandrie34, Liessb88 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Aaav ben jij druk met verbouwen of met bevallen?

Volgens mij was er bij jou ook wat aan het rommelen.

Naja als je aan het bevallen bent dan zal je hier niet kijken;)

Sillemie en ButterflyPassion vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina