Uitgerekend 1-15 mei 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamavandrie34, 6 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    @Liessb88 , heeeeeel veel succes vandaag!! :D :D

2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Die van de avonddienst heb ik amper gezien, het was druk. En in de nacht had ik een geweldige! Ik kende haar al omdat ik haar prenataal als Lactatiekundige had geraadpleegd, zij woont bij mij in het dorp. We mogen zo heerlijk naar huis. Ik kijk er naar uit!
    En pfffff, die rot voorweeën!

@Zeester85: Fijn dat je je weer beter voelt!

@KleineLai: Heerlijk van de goede nacht. Jammer dat je nog geen baby in je armen hebt kunnen sluit ondanks al het voorwerk.

Viviën heeft haar Koningsdag outfit al aan en is helemaal klaar om naar huis te gaan. De tassen staan al in de auto en de verpleegkundige is de papieren aan het regelen

3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Liessb88 succes vandaag!

@Malbec rot van die voorweeen! Begrijpelijk dat je het helemaal zat bent.

@KleineLai fijn dat je toch een goede nachtrust gehad hebt. Nu hopelijk geen voorwerk meer totdat het echt zo ver is.

@Sillemie lekker naar huis zometeen, superfijn!

Hier net de kinderen naar een boerderij gebracht. Juf zat ook bij me in de auto en helemaal verdwaald samen natuurlijk omdat we te veel aan het kletsen waren :rolleyes::roflmao: gelukkig uiteindelijk wel aangekomen, stond iedereen al 20 minuten op ons te wachten haha

Sillemie, Ang1987 en Zeester85 vinden dit leuk.
  4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Sillemie wat een stomme verpleegkundige. Vooral in de buurt van kraamvrouwen moet normaal/aardig worden gedaan:mad:.

Maar wat klinkt het verder positief en wat heerlijk dat jullie naar huis mogen!!
    En Viviën lekker in haar koningsdagpakje. Superleuk.

@ButterflyPassion wat een leuk middagje op de planning! Ook op een lekkere tijdstip wakker weer:roflmao::|.

@Dompiewompie boerderij klinkt ook goed.
    En jij dus even zonder kinderen als ik het goed begrijp?

@Zeester85 veel plezier vandaag ook. Wat naar dat je onwel werd. Gelukkig dat het weer goed gaat.

@Malbec wat waaaardeloos van je nacht:(.
    Bij jou is er toch ook sprake van misschien een nachtje ziekenhuis met slaapmedicatie?
    Niet wat je wilt maar dit breekt je ook op denk ik. Hopelijk is de caravan een succes. Vind het sowieso echt top dat jullie lekker op reis gaan met de caravan en de kinderen.

@KleineLai goed dat de rust is wedergekeerd. Igg dat je goed hebt geslapen. En tja je meisje moet ook af en toe even rusten na zo'n party in je buik. Dan is zo'n trap in je lies wel fijn als teken van leven haha.

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh zo fijn lekker naar huis! Heerlijk! Genieten samen ❤️

Sillemie vindt dit leuk.
  6. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Slechte nacht gehad hier. Kan echt niet lekker meer liggen vanwege mn buik, alleen nog op links. Maar vanwege mn bekken wil ik eigenlijk continue draaien, en dat is me een opgave! Toen werd zoo om 4u wakker en was ontroostbaar, tot 7u in de weer geweest met hem. Toen mocht ik nog ff slapen. En nu bloedchagerijnig! Wou de was ophangen maar had net een buurtkat in een plantenbak zitten schijten. Man zou dat al weken opruimen/oplossen dus hij mag nu in die schijtlucht!
    Geen koningsdagplannen hier trouwens. Vind er nooit veel aan en mn humeur van vandaag helpt ook niet :roflmao:

Ang1987 vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja klopt maar ik wil het echt niet, ze groeit goed en wil alle onnodige rommel in mijn lichaam echt vermijden.

Haha ja hopelijk morgenavond kijken! Zouden dan eventueel met Pinksteren ( als alles goed gaat ) het eerste weekend ermee weg :)

Ik ga toch even koningsdag “vieren” ondanks de giga voorweeen, op de bank zitten wordt het ook niet beter van :| kan de auto dichtbij zetten en parkeer mezelf op een stoel :roflmao:
    Ging net ballonnen opblazen voor de fiets van Luuk en voelde zo vocht eruit lopen onder. Even in de gaten houden dat het geen scheurtje of iets is:o:

Ang1987 vindt dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hahaha oh klinkt gezellig :roflmao: jou met rust laten vandaag dus :o::roflmao:

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  9. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Sillemie wat een heks! Die kan beter in t mortuarium gaan werken :eek:
    Wel fijn dat jullie straks naar huis kunnen. Heerlijk plaatje♡

@Liessb88 veel succes en plezier vandaag! Hoop op een voorspoedige bevalling en dat je snel kunt knuffelen met en snuffelen aan een verse baby :oops: heerlijk!

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh fijn dat jij een goede nacht hebt gehad hoor, was je zo gegund ook ❤️

Ang1987 vindt dit leuk.
  11. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Ja, groot gelijk dat je toch even gaat. Thuis op de bank of daar op een stoel, zolang je makkelijk weg kunt komen als t nodig is, gewoon doen. Ben je er toch ff uit.
    Klinkt wel spannend dat vocht! Goed in de gaten houden ja.

Malbec vindt dit leuk.
  12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja heb een inlegkruisje in, weer niet hoe ik het anders op moet vangen:o: want het stroomt er niet uit ofzo.

13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec snap ik dat je dat niet wil.
    Idd lekker op die stoel zitten zo qua koningsdag.
    Ben benieuwd qua scheurtje of niet. Ondanks dat 'zoet ruikend' idd heel vaag is, rook ik het wel echt gelijk toen mijn vliezen waren gebroken. Heb je al geroken?
    Maar hier van de week ook een paar keer, echt heel vochtverlies, het gutste eruit:|:roflmao:.
    Beetje ranzig maar goed het was toch echt afscheiding.

@teenslipper :confused::confused: klote van je nacht. Doet je humeur geen goed idd. Wie weet knap je op en anders morgen een betere dag:).

Hier ben ik vooral echt bezig met relaxen.

Mogen gewoon geen auto's/taxi's in het gebied waar ik woon dus als ik naar het ziekenhuis moet omdat ik ga bevallen moet ik met weeën nog een stukje lopen door een dronken massa om bij een taxi te komen:roflmao:.

Alles is hier ook echt afgeladen, een richtingsverkeer of afgesloten dus zelfs met een ambulance wordt het tricky denk ik:confused::roflmao:.

Ga wel even naar buiten zo, gezellig voor mijn zoon. En juist te relaxed zijn kan ook de bevalling weer opwekken.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  14. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 Niet helemaal kinderloos, was gewoon een uitstapje van de school waarbij de ouders taxi mogen spelen. Dus brengen om 9 en om 11 mochten we ze alweer gaan halen om terug naar school te brengen :rolleyes: En nu is woensdag dus altijd maar een half dagje, dus zijn we allemaal al terug thuis :thumup:

Jij moet trouwens maar niet gaan bevallen vandaag! Met weeen door een dronken meute wandelen lijkt me niet echt ideaal. Maar je mag er natuurlijk wel van uitgaan dat ook al is alles afgesloten voor ‘gewone mensen’, dat ze voor hulpdiensten wel een plan voorzien. Maar tja het duurt dan idd wel iets langer voordat ze er zijn want dronken mensen die aan de kant moeten dat schiet niet op natuurlijk :rolleyes:

@Malbec hoe is het met je vochtverlies? Laat je het nog nakijken of vertrouw je het wel?

@teenslipper slecht slapen is echt supervervelend. En kinderen die snachts niet willen slapen is nog meer vervelend. Hopelijk kan je het een beetje rustig aan doen vandaag!

Ang1987 en teenslipper vinden dit leuk.
  15. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Super fijn dat je lekker naar huis gaat @Sillemie, even bijkomen in je eigen omgeving. Blijf maar lekker foto's spammen hoor!

Vandaag een mindere dag hier, beetje moe na de afgelopen drukke dagen dus ik doe vrij weinig. Vanmorgen een ronde gedaan op de vrijmarkt. Vriend en kinders zijn nu nog ergens anders gaan kijken, heb ik even lekker rust.

Hebben jullie een voetenzak in de maxi cosi/autostoel? Twijfel nog om er eentje te zoeken of zal een dekentje genoeg zijn? Staat vrij veel op mp en vinted dus zou sowieso iets 2ehands doen.

16. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik heb een wikkeldeken erin voor de eerste weken. En voor vanaf oktober wanneer het terug kouder is heb ik wel een voetenzak.

17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ik heb geen voetenzak voor in de maxicosi. Was er ook over aan het twijfelen. Denk dat ik het toch wel doe want het wordt toch ook een keer herfst enzo weer. Maar geen haast bij deze aankoop.

Balen dat je minder voelt. Maar fijn om rustig aan te doen. En even te rusten terwijl de rest elders is.
    Ben je nog geslaagd wbt babyspeelgoed?

Hier gingen we ook naar buiten maar het was al veel te druk. Mijn zoon en ik wilde al gauw terug. Vroeg mijn vriend om nog wel dumplings en viskoekjes mee te nemen maar hij wilde ook naar huis want moest plassen.
    Ik werd daar gewoon hormonaal van haha.
    Hallo! Wat is nu belangrijker! Een man die moet plassen of een hoogzwangere vrouw met cravingso_O.
    Was dus echt 2 uur van de kaart hiervan heeeel erg:roflmao:.
    Naja die boterham met kaas, fruitsalade nootjes en dadels waren wellicht gezonder.

Nu wel overgestapt op de oranjesoesjes, chips en kaasbitterballen:roflmao:.

teenslipper vindt dit leuk.
  18. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O wat vervelend zeg! Fijn dat je goed kon slapen en nu weer opgeknapt bent :thumup:

Je mag klagen! Het is ook gewoon zwaar namelijk, die laatste loodjes. En vooral als je dan al een tijdje die voorweeen hebt, je krijgt gewoon geen rust op die manier. Qua vocht al een idee of het vruchtwater is of niet?

Wat fijn te lezen dat jij een rustige nacht hebt gehad, met maar 1x plassen! Heb je in ieder geval even goed kunnen rusten na die heftige dag gisteren. Ja en dan wachten op ontsluitins weeën, hadden we gewoon allemaal maar een datum he: dan beval je spontaan :p

Ang1987 vindt dit leuk.
  19. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O wat heerlijk dat je vandaag lekker naar huis mocht! Hopelijk ben je nu heerlijk lekker aan het bijkomen met de kleine meid ♡

Goed dat je even rustig aan doet, en lekker dat je even alleen thuis bent geweest. Voetenzak heb ik wel ja, maar eerlijk gezegd alleen maar omdat ik die nog heb van de andere 2 kinderen. Anders zal een dekentje genoeg zijn denk ik.

Hahaha héérlijk die hormonen! Op het moment voelt het helaas niet zo, maar gelukkig kun je er achteraf zelf ook om lachen ;) en hè, oranjesoesjes, chips en kaasbitterballen zijn ook lekker!!

@teenslipper hoe is het met jou nu? Nog een beetje wat van je dag kunnen maken? ♡

@Dompiewompie klinkt erg gezellig zo met de juf. Wat een humor he haha. Hebben de kinderen het leuk gehad?

Ang1987 vindt dit leuk.
  20. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Zo lief zo klein zo welkom zo van ons!

Kleine Mil is geboren om 11u19 na een vlotte keizersnede! 47 .5cm op het latje en 3kg230 in zijn bloot gaatje 20220427_164008.jpg 20220427_144620.jpg

Sillemie, KJB, Zeester85 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina