Ohhhhhh wat een schatje!!! Leuke naam ook zeg. Die foto ook met de trotse broers♡♡ Wat fijn dat alles voorspoedig is gegaan. Lekker genieten nu. En hopelijk goed herstellen.
Oohw wauw!! Wat een mooi mannetje!! Gefeliciteerd met de geboorte van Mil kijk die trotse grote broers nou, geweldig! Hoe voel jij je? Geniet lekker van je gezin!!! ♡
Ik heb behoorlijke voorweeen ook. Leek regelmatiger te komen maar nu weer niet. Heb even overleg gehad met de vk en gewoon even aankijken verder. Ze zei; op tijd naar bed mocht het toch door zetten heb je misschien wat kunnen slapen. Nou dat geloof ik niet zo hoor, dat doorzetten én slapen Voor de rest ben ik helemaal bij gelezen hoor lieve meiden!
Ik voel me best oke hoor juist wel pijnlijk waar de snee is durf me.nog niet goed verleggen maar dat komt wel!
Prachtig mannetje en oh wat mooi zo met zijn grote broers! Zo trots dat ze zijn ♡♡ Van harte gefeliciteerd. Fijn dat t goed gegaan is en nu heeerlijk genieten van jullie gezinnetje!
@ButterflyPassion het gaat alweer. dank je! Heb me er inmiddels wel weer overheen kunnen zetten. Man lekker aan het werk gezet met alle spullen van cosi en wagen wassen, uit elkaar halen enzo. Hij heeft ook alle luiers opgevouwen. Ondertussen ik 'lekker' mn kraamverbanden zitten naaien. Bijna klaar, denk morgen dat ik ze af heb. Mijn lijstje krimpt weer, dus dat geeft ook weer goede moed. @Ang1987 heel terecht dat je daarvan uit je hum raakt. Hoe durft hij, mannen hebben een veel grotere blaas ook nog dus niet zeuren! @Malbec Balen van de voorweeen weer. Doorzetten en slapen klinkt niet als een haalbare combi nee
Oh ja, in het najaar gebruik je hem natuurlijk ook nog hahaha. Ik zat alleen aan nu te denken. Dan ga ik denk ik toch even wat van vinted halen. Ik heb niks gevonden verder op de vrijmarkt, was of troep of belachelijke prijzen. Mensen gaan echt voor de hoofdprijs, jammer is dat. Kan me voorstellen van je wensen hoor! Zeker met dit termijn verwacht je gewoon echt op nr 1 te staan toch haha. Ik heb dat ook. Vind mezelf soms zielig en wil dat iedereen me helpt. Maar snap ook dat je vriend moet plassen
van harte gefeliciteerd!!! ‘na een vlotte keizersnede’ haha Een klein mannetje maar wel lekker vetjes! <3
Ik snap ook dat hij moet plassen maar hoe durft tie het te zeggen Ik heb wel zo’n voetenzak, vind ik gewoon lekker praktisch en makkelijk. Heb die van Koeka en dan de zomervariant.
Weinig mee kunnen kletsen vandaag want ik was wat druk, maar ik heb wel hier en daar wat gelezen @Malbec , het blijft maar door rommelen bij jou hè! Hoe naïef verloskundigen toch wel zijn dat ze denken dat slapen en voorweeen wel lukt.. ‘elk uurtje is meegenomen’ ja zou je zeggen maar zo werkt het niet hè. Net zoals ze zeggen dat je moet slapen wanneer de baby slaapt. Mij lukt dat echt niet hoor @Ang1987 uiteraard vind ik dat je helemaal gelijk hebt
♡ Uitgerekend ♡ 1 mei; ♡♡ Mamavandrie34 - 40 jaar - 6de & 7de kindjes 5 mei; ♡ Liessb88 - 3e kindje ♡ Dompiewompie - 29 jaar - 4de kindje 6 mei; ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ KJB - 30 jaar - 1e kindje ♡ Sillemie - 32 jaar - 2e kindje ♡ Teenslipper - 30 jaar - 2de kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Butterflypassion - 32 jaar - 3e kindje 8 mei; ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Zeester85 - 2e kindje ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen 9 mei; ♡ Liva - 4e kindje 10 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ Doublerainbow - 1e kindje 13 mei; ♡ Malbec - 2e kindje 7 ♡ Meisjes | 9 ♡ Jongens | 3 ♡ Verrassingen ♡ Afspraken ♡ ♡ Bevallen ♡ 6 april - KJB - 35+5 weken - X 7 april - Mamavandrie34 - 37 weken - S & O 20 april - Roosxxx - 37+.. weken - J 25 april - Sillemie - 38+3 weken - V 27 april - Liessb88 - 38+4 weken - M
Balen van die aanhoudende voorweeen @Malbec. Beetje naïef idd van je VK om te denken dat doorzetten en slapen samen gaan. Ik hoop dat je igg wat slaapt vannacht. Hopelijk was je koningsdag wel leuk. @KleineLai hopelijk gezellig druk. Wel fijn dan gaat de dag lekker snel. @Liva jammer is dat, van de hoofdprijs vragen op een vrijmarkt. Komt vast wel op een andere manier goed met het babyspeelgoed. @teenslipper is jouw humeur wat opgeknapt in de loop van de dag? Hier voel ik me eigenlijk niet al te best. Eigenlijk precies zo alsof ik PMS heb, en de bijbehorende chagrijnigheid en ongesteldheidspijn (continu aanwezig maar goed te doen). Mijn vriend vroeg zich zelfs af of er niet iets gaande is qua bevalling omdat ik heel teruggetrokken ben. Denk zelf dat er wel iets gebeurt maar niet dat ik echt snel ga bevallen. Mijn buik is ook helemaal niet hard geweest bijvoorbeeld Zal morgen wel even aan de VK vragen op de controle maar ze kan er vast niets zinnigs op zeggen.
Spannend! Hij moet er een keer uit, dus waarom niet gewoon vannacht? Haha Hier was het gezellig druk. Ik vind het zo raar: gisteren de hele dag weeen en een mega drukke baby. Vandaag zo rustig als wat, zowel buik als baby! Als het zo blijft dan vind ik het niet erg als ze nog 2 weken blijft zitten. (Ben wel nieuwsgierig natuurlijk, maar nog even genieten van de rust is ook wel fijn )