Haha zo maar echt hoor Nou jongens. Ik ben naar de praxis en de Hema geweest en heb een ijsje gegeten met mijn zoontje super veel voor mijn doen haha.
Het ging voor mij vandaag ook iets te snel allemaal! Heb volgens mij wel alles gelezen .. hoop ik. Of is @Aaav stiekem bevallen?
Stom hè? Ik heb hetzelfde , een drukke dag zorgt zowat juist voor een chille buik. Savonds dan wel veel harde buiken en wat voorweeen maar dat zwakt dan wel weer af als ik ga slapen. Vaag gedoe, haha
Nee nog steeds niet! Sterker nog, vandaag bij de vk geweest. En mijn baby, die al 7 weken is ingedaald en vast ligt, en mij dus al 7 weken de pinguindans laat doen is eruit gegaan en ligt nu ineens niet meer ingedaald. hoe verzinnen ze het. Maar goed, als mn vliezen breken = gelijk plat liggen. Ze gaan er vanuit dat hij volgende week weer goed ligt. Mocht wel even extra spieken, ze wilde zeker weten dat het nog wel een hoofdje was en geen billen beneden, maar dat was gelukkig nog zo.
Ow wow ik wist niet dat dat kon. Ik dacht vast = vast. Maar hopelijk ligt ie snel weer vast. Hoe vordert het met de verbouwingsperikelen? Is het bijna af?
Ja op wat voorweeen in de avond na is mijn buik echt super rustig. Ik voel me ook best energiek (tot een uurtje of 18u dan, dan stort ik in) maar totaal niet het idee dat ik elk moment kan gaan bevallen of zo.
Ja bij je 2e (of 3e,4e etc) kan dat wel blijkbaar, hebben ze meer ruimte Ja! Nog 1 houten wandje en een vensterbank en dan zijn we klaar
Ik heb alles gelezen hoor, maar ik heb t even zo druk! Dochter is ook weer ziek, heeel veel hoesten. Heel sneu, slaapt bijna niet. Nog bezig met verbouwen en de normale afspraken tussendoor.. het schiet er zo een beetje bij in. Morgen heb ik het wat rustiger!
@Mamavandrie34 heerlijke foto's!! En fijn dat ze gegroeid zijn. Zal moeilijk zijn om niet te vergelijken. @Liva wat een mooi fototje nog! @Roosxxx jeetje wat schrikken. Fijn om te lezen dat het nu beter gaat!
Wij hebben onze rust wel gevonden, J is een super tevreden meisje en S is helemaal verliefd op haar kleine zusje. @Aaav ik hoop dat het je bespaard blijft, mijn kleine was ook niet ingedaald maar was toch wel spannend toen mijn vliezen ineens braken.
Man wat een berichten! Heb alles ook gelezen, maar even geen puf te reageren. Dus even een ego post dit keer. Net bij de VK geweest, aangegeven dat ik me soms oververmoeid voel. Advies is nu na een slechte nacht, overdag een uurtje slapen. Echo apparaat is even aangeweest omdat de dopler nog in de auto lag. Hartje allemaal goed, hoofdje met geen mogelijkheid op de echo te krijgen omdat ze zó diep ligt. Goed, volgende week donderdag met 39+5 als ik nog niet bevallen ben staat de volgende afspraak gepland, en dan gaan ze ook toucheren en zo mogelijk strippen