Nouja dat lopen is wel fijn maar alle andere gevolgen zijn nogal wat minder. Had hier nog nooit van gehoord. Jullie maken het ook spannend! Lijkt wel een soap dit groepje
Ohh wat spanend dat ze gaan toucheren/mogelijk strippen. Geeft wel wat perspectief denk ik. Het is ook intens vermoeiend natuurlijk zo'n zwangerschap en dan nog met slaapgebrek en 2 kleintjes erbij .. hopelijk lukt het opvolgen van het advies van slapen goed!
Haha ja het is spannend allemaal. Iedere ochtend kijken hoe de cliffhanger afgelopen is (wel/geen babys), onverwachte wendingen (indaling ongedaan). Maar oprecht vind ik het heel fijn vermaak en steun vind ik hier ook!! Ben zo benieuwd of er nog een april baby bijkomt.
Niet indalen is geen probleem verder hoor! Dat zie je idd veel na 1 of 2 kindjes al. Mijn 2e, 3e en 4e zijn nooit voor bevalling ingedaald. Deze 4e maakt het echt bont, dat zie je aan die echo foto, meneer ligt nog echt niet in m'n bekken. Geen zorgen om maken! Vooral lekker blijven vertrouwen op je lijf, baby en bevalling. Je bent ervoor gemaakt. Positief denken helpt al zo veel. We kunnen dit
Idd wat je zegt. Ons lijf is hiervoor gemaakt (en anders helpt de wetenschap een handje). En zeker weten dat positief denken helpt!
Het onmogelijke is hier geschied. Ik heb de babykleding uitgesorteerd (maat 50/56) en opgevouwen. Ik geloof mezelf bijna niet. Vluchttas voor baby is ook gewoon al ingepakt. Sinds gisteravond. En mijn spullen liggen klaar en uitgesorteerd maar nog niet ingepakt. Ik zeg het jullie dames. Dit gaat nog eens wat worden! Wie weet krijg ik alles zelfs wel rond voor de bevalling begint
Oh, ik vind het zo leuk om alles te lezen van jullie! Ik vind het bijna net zo spannend dan wanneer ik zelf ging bevallen of er al nieuwe baby’s zijn en alle andere perikelen, idd net een soap à la GTST (of thuis/ familie voor de Belgen ). Het lukt mij echt niet om het echt bij te houden en op iedereen te reageren. Maar ik lees ook al dat ik daar niet de enige in ben. @Roosxxx: fijn dat jullie weer thuis zijn en balen dat jullie naar het ziekenhuis moesten. Maar gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden en gaat het nu allemaal een stuk beter. @ButterflyPassion: hopelijk is die volgende geplande afspraak niet eens meer nodig . En kan je inderdaad meer ook overdag rust nemen. @teenslipper: je kleintje houdt er gewoon graag nog even de spanning in. Maar idd ons lichaam is hiervoor gemaakt, met als achterwacht de wetenschap die de rest opvangt. Hier voor het eerst een super goeie “newborn nacht”! Tussen elke voeding heerlijk gelijk geslapen en wat kan een mens daarvan opknappen zeg!! Zo blij mee! En nu voel ik mij gelijk ook emotioneel een stuk stabieler. Ik durf meer te vertrouwen op mijn eigen kunnen en Viviën haar persoontje. En het helpt ook mee dat mij vriend iets beter heeft geslapen en ook wat relaxter begint te worden. En dat we samen ook weer liever communiceren en onze gebruikelijke dosis humor er weer tegenaan gooien.
Zo fijn wanneer je je weer een beetje mens begint te voelen en de uren op de klok weer wat lijken te gaan betekenen (iets van slaaptijden, wakkertijden en eetritme). Dat doet iedereen goed
Hier geen baby. Straks om 1u afspraak bij de vroedvrouw voor urine, bloeddruk en half uurtje monitor. Voor de rest maar veel rusten want ik heb verschrikkelijk veel last van hooikoorts. Hopelijk toch snel bevallen zodat ik mijn neusspray terug kan gebruiken
Oh shit! Dat is echt heel vervelend en kun je je ook behoorlijk vermoeid door voelen! Is er geen andere mogelijkheid wat je zou kunnen nemen? Ik had er normaal ook mega last van maar dit jaar vooralsnog nog niet, dus heb ook even geen tips. Succes vanmiddag!
Gelukkig geen pijn. Misschien gebeurd er wel iets maar heb je het gewoon niet door omdat je al zoveel pijn hebt gehad
hoe reageert jouw baby op weeen/krampen? hier wordt ze super actief, gaat lopen schoppen en draaien. Erg irritant.. als de krampen/voorweeen dan voorbij zijn wordt ze weer rustig. De dag na die 24 uur wee-dag sliep ze heel erg veel. Ik denk gewoon ook moe van haar eigen reactie op de weeen. Ik herken dat niet zo van de jongens. Die reageerde niet zo op weeen en krampen.
Niet zo.. ze is ze inmiddels gewend denk ik Gisteren en tot nu toe is ze wel ontzettend druk trouwens! Terwijl ze van de week zo rustig was.
Dan heb ik gewoon een rare Ik heb nu wat krampen, mijn darmen zijn ook van slag, maar daar reageert ze dus ook op. … en dat helpt niet zeg maar
@Sillemie wat onwijs goed om te horen dat het zo fijn is verlopen vannacht. Ook voor je vriend. Slaap is gewoon echt belangrijk. En heel goed te horen dat je je emotioneel stabieler voelt.. @KleineLai en @Malbec hahha opgeven nog wel. Ik denk dat ze toch komen. @Dompiewompie fijn die controle, hopelijk alles weer goed. Hooikoorts is zooo vervelend. Hier wel buikpijn maar meer last van mijn darmen ook, geen weeën helaas. (Hoe je uit kan kijken naar pijn ook hahaha). Halve nacht wakker gelegen (niet alleen daardoor). Het gaat gelukkig wel maar doe wel een dutje vanmiddag denk ik.
@Ang1987 , wat vervelend lag je te overdenken? Hopelijk kun je ergens vandaag een uurtje pakken Ik heb ook last van mijn darmen, ook wel wat menstruatie krampen. Het plan voor vandaag was om naar een stad te gaan anderhalf uur van ons vandaan, maar ik weet niet of dat verstandig is. Misschien beter om gewoon hier te blijven en in de buurt te gaan wandelen.
@Sillemie Oohw wat super fijn dat je lekker hebt kunnen slapen tussen de voedingen door! ♡ En dat het thuis allemaal wat meer begint te landen @Dompiewompie succes bij de vroedvrouw vandaag!! @Ang1987 balen weer zeg van je slechte nacht. Is het gewoon dat je je draai niet kan vinden, drukke baby? Darmen zei je al? Dutje vanmiddag is misschien wel een goed idee, ook jij hebt veel slechte nachten dus zal je wellicht goed doen @KleineLai wel lekker dat het dan in ieder geval in de macht even rustig was. En nu de krampen weer terug.. Ja een winkelcentrum 1.5 uur verderop, snap dat dat misschien nu niet helemaal fijn voelt. Vooral omdat er voor jou natuurlijk een stuitbevalling gaat komen, en je dat wel in je 'eigen' ziekenhuis wilt doen. Hopelijk zetten die krampen van jou eens goed door, blijft maar komen! Ook hier geen baby! Hier gisteravond om 22.30 uur lekker in slaap gevallen. 00.00 weer wakker, baby was een house feestje aan het houden denk ik Nee serieus, echt niet normaal. Gewoon een half uur lang, aan 1 stuk door voeten / billen / handen die aan alle kanten mijn buik uitkwamen. Ook echt porren naar mn achterste toe, heerlijk hoor Na dit half uur werd ze wel iets rustiger, maar tot 02.00 zeker wel elke 10 minuten even een por of beweging van binnen. Druktemakertje ♡ . Dochter was vanacht logeren bij oma, zoontje heeft uitgeslapen tot 08.15 mama dus ook! heerlijk. Mijn moeder is gister met onze dochter naar de geitenboerderij geweest, super leuk. Pony stappen, geitjes melk geven, marshmallows maken, speeltuin. Zo fijn dat oma dan even wat leuks doet met dr, ik heb weinig energie voor dat soort uitstapjes. Toch wel leuk als er in de vakantie zo een soort uitstapje tussen zit Goed, ik ga eens even ontbijt maken. V heeft al 2x Om een boterham gevraagd Ben trouwens écht benieuwd of er nog een april baby bij komt!