@Dompiewompie ik weet niet precies wat de regels zijn in België met corona maar in NL mag je na 5 dagen uit quarantaine als je klachten weg zijn. En je hebt al een tijdje klachten dus hopelijk voel je je vooral heel snel weer beter. En qua coronaregels in het ziekenhuis omtrent je newborn: dat klinkt idd als alles wat je niet wil. Goed om navraag te doen bij de VK. Misschien dat thuisbevallen of een ander ziekenhuis nog opties zijn? Naja ik ga duimen voor je dat de kleine nog een tijdje blijft zitten igg!! @Malbec ohh bummer qua geen baby. En ook qua niet slapen en rommelen. Lieve vrouw je zal wel echt aan het eind van je latijn zijn.. hopelijk kan je nog wat bijslapen. Knuffel voor zover het helpt.
@Dompiewompie nee wat balen! Fijn dat jij je niet te ziek voelt nu, maar die regels omtrent te bevalling schrik ik echt enorm van. Hier in Nederland is dat toch allemaal een stuk soepeler. Lees maar eens na als je wilt, dit is de website van een ziekenhuis hier in Amsterdam. https://www.olvg.nl/veelgestelde-vragen-coronavirus-en-zwangerschap Ik weet dat ik nu iets ga zeggen dat misschien niet bij iedereen goed valt: maar door de regels die ze in België hanteren, zou ik niet met zekerheid durven zeggen of ik mijn corona besmetting zou melden. Wat je zelf al zegt: die hechting is zó enorm belangrijk. Maar snap ook wel als je het wel doet hoor.. het is nog al een dilemma zeg man ! Ik hoop eerlijk gezegd nu vooral voor jou dat je baby gewoon nog even minimaal een weekje blijft zitten. @KleineLai ahw fijn dat je wel nog hebt kunnen slapen. Ik snap dat het gesnurk van je vriend je niet helemaal goed viel haha. Hier moet altijd de 'overlastgever' op de bank beneden tipje?? Helaas weet ik niet waarom ik zó slecht slaap. Ik wordt wakker na 1.5 uur slaap, en ben dan gewoon wakker. Ik pieker niet, baby was vanacht ook rustig.. geen gekke geluiden of iets. Dus ik heb echt geen idee. Naja, net nog even een uurtje geslapen van 07.30 - 08.30 , hopelijk geven deze slaapjes me genoeg energie. Komende dagen eens even aankijken. @Malbec agh ook al zo een slechte nacht. Hopelijk heb je vandaag de ruimte om even helemaal niets te hoeven en je rust te pakken voor jezelf.
Qua melden wordt er sowieso standaard een sneltest afgenomen wanneer je aankomt in het ziekenhuis om te bevallen. Wat de regels hier in België zijn qua isolatieduur kom ik er voorlopig zelf ook niet uit. Ik denk 7dagen na begin symptomen in isolatie. Lekker onduidelijk weer
Vervelend zeg! Inderdaad maar even aankijken anders misschien maar even overleggen of je iets kan krijgen om door te slapen. Ondanks dat slecht slapen er wel een beetje bijhoort is het toch ook wel belangrijk dat je goed rust natuurlijk. Vandaag is mijn dag niet.. veel pijn en constant (pijnlijke) harde buiken. Met paracetamol valt de keelpijn mee, maar de rugpijn en buikpijn blijft zeuren. *Zeurzeurzeur*
Aah ik baal echt zo voor je! Het ging zo goed!! Hopelijk zetten die rotdingen eindelijk eens door naar echte weeen!
Aaah lieverd ❤️ Ik voel me nu goed. Het is zeker aan het rommelen, het komt zoals het komt denk ik maar zo!
Sterk ben je hoor. En je doet het natuurlijk niet voor niets. Het zal echt niet meer duren voordat je je meisje in je armen mag houden.
Hou die baby nog maar even binnen dan @Dompiewompie! Wat een belachelijke protocollen daar zeg, zou me er never nooit niet aan houden. Een baby hoort bij mama. Maar fijn dat je waarschijnlijk de 40 weken wel haalt, dan hoef je je er ook niet meer mee bezig te houden. Stomme stress. Beterschap! Hoop dat alle slechte slapers lekker dutjes gaan doen. De mannen zijn vrij denk ik? Lekker gaan liggen dan! Hier gaat alles prima. Mijn vriend is vandaag 42 geworden maar we vieren het morgen, hij is straks weer naar voetbal vandaag dus weinig tijd. We hebben net even een rondje intratuin gedaan en mijn moeder komt zo en blijft altijd wel 1 of 2 nachten slapen. Kan ze mooi helpen met de was, boodschappen en kinderen . We verheugen ons erg op de baby, dus erg spannend wanneer het gaat beginnen. Lijkt wel aftellen tot sinterklaas ofzo.
Ik sluit mij helemaal bij jou aan! Sorry maar je kindje na de geboorte zo weg halen zonder huid op huid. Baby kan dan ook niet naar papa want die is er ook niet. Kunnen ze je het verplichten in het ziekenhuis? Lijkt mij niet toch? @Dompiewompie
Gefeliciteerd! Mijn vriend is niet vrij nee. Haha. Maar hij heeft dienst thuis en neemt luuk dan mee. Ik ben een beetje aan het bewegen en doen want wil dat het door gaat zetten
Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Het begon bij Luuk precies zo en een paar uur later zat ik vol in de weeen. Ik ben eigenlijk helemaal relaxed wel. Dus ben wat aan het bewegen en doen. En mijn haren aan het föhnen ( @ButterflyPassion prios hè ) Had het gewassen en ik heb krullen zelf, dus dan staat het alle kanten op. Wasje zit erin, alles is schoon. Dus die meid kan komen haha.
Gefeliciteerd met je vriend!! Mijn moeder komt ook morgen. Hadden jullie ook al tegen elkaar gezegd dat het best praktisch is om dan ook maar gelijk te bevallen als ze er toch is. Hier goed geslapen dus en de hele ochtend van alles schoongemaakt, vriend is aan het kitten in de badkamer want schimmel maar dat wordt dus opgelost. Verder even rusten nu, zo lunchen en dan even naar het bos ofzo met z'n allen. Dan weer rusten. Wel lekker ritme.
@Malbec ik hoop zo hard dat t doorzet voor je! Ik gun t je zo. ♡ @Dompiewompie belachelijk! Benen dicht en baby binnen houden hoor. Hopelijk blijft t bij deze klachten en ben je er snel vanaf. En misschien voor de zekerheid alternatieven bekijken? Hier gaat t nog steeds niet lekker. Buikpijn en super moe. Zolang ik lig gaat t wel maar grrrr, ik kan niet hele dagen liggen. Zeker niet als er zoveel moet gebeuren.
Rustig aan hoor. Voorzover mogelijk. Is alles echt nodig wat er moet gebeuren? En ben jij daar echt bij nodig? Je hebt net een verbouwing achter de rug, mij hadden ze al kunnen oprapen. Jij bent ook al zo'n bikkel. Hoop echt dat je je snel wat beter voelt♡.
Idd ik moest al 2 dagen op voorhand me laten testen en als het onverwacht zou gebeuren wordt je in het ziekenhuis nog snel getest. Ik zou me anders ook niet laten testen denk ik.