Ja het gaat veel beter. Ik denk nu eigenlijk dat mijn fysiotape niet goed zat. Ben donderdag getaped (bekken via rug) en ik heb dan altijd wel een klein beetje buikpijn enzo. Alleen nu dus heel veel buikpijn en ook nog eens die rugpijn. Vanochtend tape eraf getrokken en nergens meer last van
Hahaha ik was moe en wilde lekker warm water. Dus gewoon luiigheid van liggen ipv onder de douche staan
Sorry voor de vele foto's maar vond ik leuk om te delen. Mijn zus laten maken ook haar ontwerp want is een stukje van het geboortekaartje
Geen sorry zeggen!! Juist super leuk die foto’s!! Aaah wat lief en leuk zeg!! En heerlijk lekker thuis ❤️
Leuk zeg!! Het bord en de doopsuiker. Geen sorry zeggen, alleen maar leuk om te zien! Leuk geboortekaartje ook
Ik vind de foto's ook juist super leuk! En ik vind het heel leuk om je gezicht bij de naam te zien. Ben heel benieuwd hoe iedereen eruit ziet, sommigen weet ik al. Toch leuk een gezicht bij de posts.
Hier alles goed! Ik lees alles maar geen tijd om te reageren! 2 baby’s is dus wél twee keer zo druk als 1 twee keer zo veel op bed of de bank zitten met de baby (‘s) zonder vrije hand want ja, baby’s Gisteren naar de stad geweest naar de markt, was leuk en uitputtend allemaal in de auto voor het eerste! En een foto van vanmiddag toen ze allebei tegelijk huilden! Gebeurt eigenlijk nooit, moest ik wel een beetje lachen (ik was alleen thuis met Ilia, niet echt hulp dus)
Grote blur in mijn hoofd want ik kijk naar het tijdstip van de huilende foto en het was vanochtend toen ik thuis was met Noah Lev en Lea (man was vrijwel de heke dag weg ivm honkbalwedstrijden)