Ben verdrietig … Snap ook niet zo goed hoe wij nou zó’n pech kunnen hebben. Was ons zoontje dan een wonder?! Maar goed, die is we in ieder geval Ik verlies nog geen bloed, maar heb ook nog hcg in mijn lijf (hele lichte testen en clearblue slaat ook nog aan met 1-2 weken), dus we moeten nog even geduld hebben!
Ik heb helaas ook slecht nieuws. Op echo wel te zien dat ik zwanger was maar vruchtje is halverwege week 5 gestopt met groeien en dus ook geen kloppend hartje te zien. ben er kapot van. 2 keer achter elkaar.
Ach jeetje, wat verschrikkelijk verdrietig! Wat vind ik dit erg voor je zeg … Kan niet anders doen dan je een dikke virtuele knuffel geven en je veel sterkte, steun en liefde om je heen toewensen. Ga je afwachten of opwekken, of weet je dat nog niet?
Ik heb echt een hele goede doortastende huisarts en die heeft geregeld dat ik morgen ochtend naar de gynaecoloog kan gaan. ik heb wel, als het de fertiliteit verder niet beïnvloedt, wel voorkeur voor opwekken. De echo vrouw zei dat het vaak rond week 9 los komt… nog 2,5 week zo door gaan zie ik ook niet zitten. Sinds begin zwangerschap slaap ik heel slecht, ben misselijk en moe. Dat is oké als je uiteindelijk daardoor een kind op de wereld kan zetten. Maar die motivatie verdwijnt snel als het niet leeftijd en je je dus ellendig voelt voor “niks”.
En, hoe was het bij de gynaecoloog? Herken wat je zegt. Ik heb de vorige keer bij missed abortion ook voor medicatie gekozen om die redenen. Kon het mentaal niet afsluiten en wilde me niet nog weken fysiek en emotioneel ellendig voelen om dan nog de miskraam zelf te moeten doormaken en verwerken.
gelukkig was de gynaecoloog heel lief. vruchtje begint al wat los te laten. Er was nu ook een bloeding te zien. ik wacht nog tot en met morgen af en anders zondag het opwekken. Kijk er wel tegen op maar wil net als jij niet langer zo rond lopen. Twee weken later heb ik dan controle. Ik ben wel echt heel verdrietig. Begin steeds opnieuw te beseffen dat die droom weer uit elkaar is gespat en vooral als ik andere zwangeren zie. ik hoop dat me cyclus weer snel op de rit komt. we zijn nog aan het nadenken of we verder onderzoek willen naar de waarom.
Goedemorgen dames, Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, voorheen kreeg ik meldingen maar die zijn nu niet binnen gekomen Ik zit nu rond de 6+4 en in spanning voor a.s. woensdag omdat we dan weten of het hartje klopt. Tot nu toe gaat alles goed, ook al heb ik niet te veel last van symptomen. Vooral de borsten, misselijkheid, vermoeidheid en af en toe lichte krampjes in de liezen wat waarschijnlijk bandenpijn is. Ik zal proberen elke dag even te kijken of er weer berichtjes zijn, zodat ik niks mis
Hoi hoi, Ik hoop dat ik hier aan mag sluiten. Ik ben 2 mei uitgerekend. Gisteren een echo gehad bij 7 weken, met kloppend hartje ♡ Wat een verdrietige berichten lees ik hier veel sterkte dames!
Vandaag de vroege echo gehad, we zagen een kloppend hartje! <3 Ik dacht 6+4 te zijn maar ze konden maar 5+6 meten, aangezien ik op 17 augustus een positieve ovulatietest had en op 27 augustus al positief testte weet ik dat ik wel verder moet zijn dan dat. Maar het is natuurlijk echt nog mm werk en bij mn eerste zwangerschap is mn uitgerekende datum bij de eerste echo ook minstens 6-9 dagen naar achter gezet, en bij de termijnecho toch weer een aantal dagen naar voren gehaald waardoor ik maar 3 dagen achter liep op mn eigen berekening. Moet er dus maar vertrouwen in hebben dat ik bij de termijnecho toch weer wat naar voren wordt gezet en het is natuurlijk hartstikke positief dat we vandaag een hartje zagen wat net was gaan kloppen!
♡Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2024♡ 1 mei 2024 Kipnugget - 32 jaar - 2e kindje 3 mei 2024 5 mei 2024 DoRicJack - 29 jaar - 2e kindje 10 mei 2024 LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 11 mei 2024 Liesjekus - 33 jaar - 4e kindje 13 mei 2024 14 mei 2024 Zonnetje95 - 28 jaar - 1e kindje ________________________________________ Jongen: (0) Meisje: (0) Verrassing: (4) ________________________________________ Afspraken: 06-09 DoRicJack - Locatie echo 5+3 27-09 Liesjekus - vitaliteitsecho 7+4 29-09 Zonnetje95 - echo 7+3 11-10 LittleMiess - Tweede echo bij circa 9 weken 24-10 LittleMiess - Termijnecho bij circa 11 weken Sterretjes ♡: Sterretje van Stitch626 Sterretje van Flora85 ________________________________________ HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Wat fijn voor jullie gefeliciteerd Bij ons schommelen ze ook een beetje in de dagen maar scheelt plus/ minus 2 a 3 dagen dus valt bij ons mee. Wij hebben gisteren weer een echo gehad en wat zat ik er met spanning, gelukkig een mooie echo en een sterk kloppend hartje voor ons een hele opluchting nu ook naar de termijn echo, wel geduld hebben want die hebben we 18 oktober, dat wachten vind ik nog niks Ik zit volgens hun berekening ergens op 7+3 of 7+4 ipv 7+2
♡Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2024♡ 1 mei 2024 Kipnugget - 32 jaar - 2e kindje 3 mei 2024 5 mei 2024 DoRicJack - 29 jaar - 2e kindje 10 mei 2024 LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 11 mei 2024 Liesjekus - 33 jaar - 4e kindje 13 mei 2024 14 mei 2024 Zonnetje95 - 28 jaar - 1e kindje ________________________________________ Jongen: (0) Meisje: (0) Verrassing: (4) ________________________________________ Afspraken: 18-10 DoRicJack - Termijn echo 11+4 27-09 Liesjekus - vitaliteitsecho 7+4 29-09 Zonnetje95 - echo 7+3 11-10 LittleMiess - Tweede echo bij circa 9 weken 24-10 LittleMiess - Termijnecho bij circa 11 weken Sterretjes ♡: Sterretje van Stitch626 Sterretje van Flora85 ________________________________________ HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
♡Uitgerekend 1 t/m 15 mei 2024♡ 1 mei 2024 Kipnugget - 32 jaar - 2e kindje 3 mei 2024 5 mei 2024 DoRicJack - 29 jaar - 2e kindje Avdsx - 30 jaar - 2e kindje 10 mei 2024 LittleMiess - 27 jaar - 2e kindje 11 mei 2024 Liesjekus - 33 jaar - 4e kindje 13 mei 2024 14 mei 2024 Zonnetje95 - 28 jaar - 1e kindje ________________________________________ Jongen: (0) Meisje: (0) Verrassing: (4) ________________________________________ Afspraken: 21-09 Avdsx - vitaliteitsecho 7+4 18-10 DoRicJack - Termijn echo 11+4 27-09 Liesjekus - vitaliteitsecho 7+4 29-09 Zonnetje95 - echo 7+3 11-10 LittleMiess - Tweede echo bij circa 9 weken 24-10 LittleMiess - Termijnecho bij circa 11 weken Sterretjes ♡: Sterretje van Stitch626 Sterretje van Flora85 ________________________________________ HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
hi meiden, ik heb me net toegevoegd aan de lijst! Gefeliciteerd allemaal, wat een spannende periode weer he! Ik heb vanmiddag mijn eerste echo .