Jij zit vandaag ook op je NOD? Ik ga niet hopen... we zien wel, gewoon het bloed afwachten (of nog eens testen als het nog 2 dagen wegblijft, vandaag test ik niet meer)
16-18. Mooi rijtje zo en kruitvat is op. Vandaag donkerder dan de controlestreep dus het is ook goed zo
@Guusje39, zolang er oploop is, is dat goed. Je kunt het het beste vergelijken als je kijkt naar je testen om de dag. 10-12-14 of 11-13-15. Zolang je daar oploop in ziet, is het goed.
Mijn testen, 13,14 en vandaag 15 dpo. Ik stop nu echt, maar echt .maakt me heel onzeker die testen. Ze zijn donker zat zo
Ik heb me al aangemeld. Ik word aankomende dinsdag gebeld voor de intake en mag donderdag starten. Derde keer dat ik mee ga doen
Ik heb er al veel over gehoord en gelezen en vind het super wat ze doen. Ikzelf zat ook bijna in zo'n medisch traject dus vind het zeker heel belangrijk dat meiden zoals wij de hulp krijgen die we nodig hebben. Toch twijfel ik nu nog een beetje. Dit is m'n eerste kleintje, ik heb stiekem toch al best veel stress momentjes en ik ruik al ontzettend sterk. Ik weet niet zeker of die combi een goede basis is om elke dag urine op te vangen, te bewaren, in te leveren etc. Dus.. misschien dat ik het doe, misschien niet... Mocht ik nu besluiten van niet, dan wil ik het sowieso met een 2e wondertje wel doen. Hier heb je natuurlijk niks aan
Ik deed dus plassen in die witte kan die je erbij krijgt, en daarna hield ik gewoon m’n adem in, fles open draaien en erin gieten. En snel weer dicht. T viel echt wel mee ik heb die medicatie zelf gebruikt. Al 3 keer van de 4 pogingen. Dus ga t zeker doen.
Wat @Clueless01 ook zegt. Die blauwe flessen stinken enorm. Maar in een kannetje plassen, neus dicht, openmaken, erin gieten en weer dichtmaken. Je wordt er vrij snel handig in. En je kunt ze bij thuis laten ophalen, of misschien zit er een adresje dicht bij je in de buurt waar je ze kunt wegbrengen.
Wij gaan donderdag verhuizen naar onze koopwoning. Heb dus geen tijd en ruimte helaas om dat er ook nog bij te doen. Is al stressvol genoeg zo. Heel lief dat jullie het doen!
Ik heb een ovulatietest gevonden, dacht doe hem en hij was meteen feller dan de controle lijn. Hebben jullie zo’n test om te doen? Zou het willen vergelijken. Hehehehe Ik probeer geen zwangerschapstest te halen.
HAha! Ik heb net al m’n testen uit huis weggegeven. Geen ovulatie testen en geen zwangerschapstesten meer in huis. Tijd voor hoop en een klein beetje vertrouwen
Yes!! Hier nu ook een echte positieve test! Thnx voor de tip om in de middag te testen! @virgo88 gefeliciteerd met je nieuwe huis! Kan je meteen de nieuwe babykamer inrichten!
Ik had een positieve clearblue ovulatietest bij de vorige vroege miskraam bleef die ook uit, dus dat was nu ook weer een dingetje