Ja met dat plassen heb ik ook... Vandaag 7 weken, een klein framboosje! Ik ben nog wel heel heel erg controlerend met mijn wc papiertje, elke keer toch ff checken. Verhalen hier houden mij dan ook bezig. Misselijkheid is deze week echt afgenomen! Fijn! Alleen bepaald voedsel staat mij wel tegen, gisteren lasagne... blehh echt maar ieniemienie beetje op. Iemand nog de gouden tip tegen obstipatie? (Behalve water drinken en veel bewegen..)
Lief dat je nog even laat weten hoe het gegaan is. Fijn dat je geen pijn hebt...laten we hopen dat je snel schoon bent lieverd en heel veel sterkte. Ik hoop voor jou een volgende mooie zwangerschap ❤️ P.s. Mocht je hier behoefte aan hebben, het is jouw keus: je kan de lijst updaten met een sterretje ❤️ sterkte!
Woehoe, 7 weken lekker, framboos! Helaas geen gouden tip, want heb het nog niet ervaren, maar hopelijk blijft de misselijkheid weg. Btw dames, ik heb gister om 23:00uur toch m'n loempia's op ik hield t niet meer
Wat fijn om van je te horen! Ik heb veel aan je gedacht. Zeker even rustig aan doen, op naar een goed herstel.... Geef het even de tijd om dit allemaal een plekje te geven, is niet niets! Ik hoop voor jou ook binnen een paar maanden fantastisch nieuws te krijgen . Super lief en krachtig dat je ons een fijne zwangerschap wenst. Bedankt! Doe rustig aan....xx
Wat bij mij helpt en dit is niet aan te raden als je mega misselijk bent, is een activia op de nuchtere maag. Heel smerig die zoetigheid meteen na het opstaan, maar voor mij een uitkomst.
ik neem van die zakjes, macrogol. Is via de huisarts, zijn een soort vezels, geen medicatie oid. Mij helpt t echt enorm. Zonder kan ik echt n week niet naar t toilet en uiteindelijk enorme krampen. Dit is beter
Jaaaa, je eten naar binnen proppen! Bij mij werkt het, als ik te weinig eet dan kots ik echt non stop.. ik hoop dat het werkt bij je!! Mijn motto was op een gegeven moment, wat er in zit, zit er in en anders gooi ik het er wel uit. Heb je wat om te kotsen ook ipv alleen maar gal.. tot nu toe blijft het keurig zitten en is de misselijkheid echt vele male minder. Ik hoop dat je er wat aan hebt Zet hem op!!
Zoals mijn naam vermoed woon ik in Limburg. En op bezoek kan zeker. Trouwens helemaal van deze tijd kunnen we ook af en toe bijvoorbeeld via teams/zoom een babbel uurtje maken toch? Zo'n beetje vanaf het moment dat iedereen het wereldkundig heeft gemaakt. Zodat niemand angstig is per ongeluk een bekende tegen te komen die je het nog niet verteld hebt.
Ja vooral als de blaas goed vol is. Dan moet ik haast persen alsof ik moet poepen als ik niet zwanger ben. Heeeel irritant.
Ben je ook misselijk als je nog in bed ligt? Het schijnt dat liggend iets lichts eten en drinken voor je opstaat. Ik zette bij de tweede dan bij het naar bed gaan iets naast mijn bed met een folie erover zodat het goed bleef zodat ik dat bij het wakker worden kon eten
Wat fijn dat alles goed gegaan is en je geen pijn hebt. Hopelijk geen gekke rare nasleep en is alles snel weer op orde om verder te kunnen. Je klinkt heel sterk maar neem ook je tijd om alles te verwerken en een plekje te geven! Het is heftig om mee te maken.