Dames, ik ben in de wolken ❤️ VK is heel tevreden. Beebje is flink gegroeid (1,33cm) en we hebben het hartje horen kloppen!! Ik ben 7+4 dagen volgens de meting nu...dus zit er al die tijd al 3 a 4 dagen naast. Betekend dat ons baby'tje op de 11e van de 11e is uitgerekend...carnaval Banner aangepast, en pas m'n uitgerekende datum aan na de termijnecho. Dan weten we meer
Ah wat fijn! Dan lijken we toch ongeveer gelijk te lopen. Hier dus ook 1x 1,3 cm gemeten, maar dan kom je dus uit op 7.4! Dat klopt wel met mijn tempkaartje. Wat fijn dat ze zelfs het hartje hebben laten horen! Ik wacht ook nog met mijn banner en datum aanpassen tot de termijnecho. Vorige keer bij de termijn echo toch ook weer verder vooruit gezet. Dat kan bij jou ook echt zo makkelijk gebeuren.
♡ Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 30 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje❤️ 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje ❤️ 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje ❤️ 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje ❤️ 04 november Chantale08 - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 05 november Clueless01 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ❤️❤️ Wondertjes1992 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje ❤️ Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje ❤️ 07 november Mye1234 - ? - ? 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje ❤️ Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje❤️ 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 november Lieve86-34 jaar- 3e kindje Silani - * - 2e kindje ❤️ 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje MissDee - 36 jaar - 3e kindje Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje ❤️ Mamavan3harten - 33 jaar - 4e kind 13 november 14 november Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje 15 november Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: Daisy2890 - 29 maart - tweede echo MissDee - 30 maart eerste echo / 31 maart intake MotorMeisje - 31 maart - eerste echo Daisy2890 - 31 maart intake Sassefras01 - 1 april - eerste echo Limburgmama - 6 april - extra echo Babyaapje - 6 april - eerste echo Wondertjes1992- 7 april - 2e echo 9+5 Schorpioen86 - 7 april - termijnecho Stokstaartje86 - 7 april 2e echo 16.50 Wolkje1994 - 9 april - termijnecho Clueless01- 9 april - NIPT Jetje1991 - n.t.b. Milkyway7 - 12 April termijn echo Virgo88- 13 april - termijn echo + NIPT Clueless01 - 14 april - controle gyn Ninah83 - 16 april - termijn echo 11+2 + NIPT Mamavantwee37 - 17 april - termijn echo Limburgmama - 20 april - termijn echo MB91 - 22 april 18:40 - termijn echo + NIPT Dwaallichtje - 26 april - termijn echo ⭐⭐⭐ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ⭐ Blondina1993 ⭐ LenaMill ⭐ Lieve86 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
@Dwaallichtje, @Silani en @MB91 wat een mooie echo’s ❤️! En niet te vergeten @Clueless01 ook fijn dat het so far so good gaat met de twee frummels ❤️❤️. Hier begint de spanning zo langzamerhand wel toe te nemen. Nog 2,5 dag geduld tot de eerste echo!
Hey meiden. Ben nogal afwezig geweest. Ben heel erg misselijk en moe en nog. Hebben gelukkig wel een mooie eerste echo gehad. Woensdag kennismaking bij verloskundige en vanaf 15 april volledig onder controle bij gynaecoloog. Hier een raar dingetje bij mij. Ik lust geen aardbeien vind die naar tomaat smaken en niet lekker. En nu is dat bijna t enige wat ik kan eten zonder misselijk te worden. Wel die hele grote die erg zoet zijn. Gek lichaam.
Hoi, ik heb nog even gekeken naar mijn echo's van vandaag. Ik heb een meting van 14.27mm (7+5) en een meting van 12.29mm (7+3).
Fijn om te lezen. Hoop dat je snel opknapt en kan gaan genieten. Misschien heb je het al verteld hoor, of misschien wil je het niet vertellen, maar waarom mag je niet bij de verloskundige blijven?
Ik he een gastric bypass. Hierdoor moet er meer Controle op meer mij dan de baby zijn. Ivm vitamine gehaltes enz.
Hier wel even een nieuwe "mijlpaal" behaald. Net alles ondergespuugd. En het zou fijn zijn als dat spugen dan oplucht, maar die opluchting duurt maar 5 min en dan is de misselijkheid weer in volle hevigheid terug. Ik merk wel dat het met de dag erger wordt....
Ah wat ontzettend vervelend zeg! Heb je al wat tips (cola, gember etc.) uitgeprobeerd? Hoop dat het van korte duur is! Sterkte!
Wel een supermooi nieuwtje gekregen afgelopen weekend. Mijn zusje is ook zwanger. En welgeteld 14 dagen na mij uitgerekend! Onze eerste kindjes schelen ook maar 8 weken. En nu gewoon goede kans dat zij eerder bevalt. Haar eerste kwam met 38 weken en die van mij met 41. Wel heel fijn. Heb ik sowieso een verlofbuddy voor bijna die hele periode! En samen zwanger zijn en kindjes krijgen is gewoon geweldig. Alleen wil zij deze keer wel dibbs op de familiewieg (onze kinderen zijn de 5e generatie die er in liggen). Vorige keer had ik hem eerst en kreeg zij hem toen haar dochter 4 weken was, maar ze hebben hem toen bijna niet gebruikt omdat ze toen ook een cosleeper hadden.
Hier is de misselijkheid er altijd, maar heel veel op de achtergrond. Merk het in de avond meer, als ik moe word. Maar het is zo anders als bij de jongens. Ik heb een paar echt beroerde dagen achter de rug tussen 4 weken en nu waarbij ik nauwelijks kon functioneren, maar over het algemeen gaat het eigenlijk gewoon. Ben alleen emotioneel gezien een wrak. Ik heb gisteren echt heel lang heel verdrietig wakker gelegen om het overlijden van Bibian Mentel. Niet dat ik haar nou persoonlijk kende, maar het greep me zo ontzettend aan dat het leven zo ineens over kan zijn en dat je dan je dierbaren achterlaat. Heel heftig. Moet ook overal om huilen (om de stomste dingen zoals een doelpunt van oranje dat ik een heel moeilijk level won bij een heel stom spelletje en bij iedereen die ook maar een soort van verdriet heeft). Begreep dat woensdagavond Jan Dulles bij Beau (dacht ik) zijn verhaal komt vertellen. Dat ga ik skippen. Waarschijnlijk slaap ik dan de komende 7 maanden niet meer
Gember wordt ik juist extra misselijk van. Cola staat klaar. En bouillion en dextro en lollies. Ik had het ook heel erg bij mijn eerste. Toen soms wel 5 x per dag gespuugd. Maar alles werkt maar beperkt. Je moet het toch vooral uitzitten. En gewoon iets eten, wat je dan ook maar kan verdragen.
Ah dat is leuk zeg! Misschien kan jij de cosleeper gebruiken? Wij hebben een prachtige wieg staan. Een heel oud ding dat mijn schoonmoeder op de kop had getikt ergens en helemaal heeft opgeknapt (incl opnieuw bekleden). Beide zoons hebben erin gelegen, maar we weten niet of we m nu gaan gebruiken. Het is eigenlijk helemaal geen handig ding (wij hebben een hoog bed en even een aai over de bol betekent kromme arm) en aangezien het kleintje bij ons komt slapen en we daar gelijk ook een bedje + hoekje gaan maken, is het niet echt nodig. Kamer zou wel groot genoeg zijn voor een hoekje + de wieg aan de andere kant. Moeten nog even verzinnen. Zag er zo lief uit in die wieg. Misschien alleen even voor de foto.
Nee zij had die toen ook geleend van een vriendin, die nu ook zwanger is. En hier past sowieso geen cosleeper naast het bed. Bed staat tussen 2 muren geklemd hier dus kan alleen een wieg aan het voeteneind. Maar ik vind zo'n oude wieg toch wel iets bijzonders hebben ook.