@Chantale08 @Milkyway7 @MotorMeisje Wat fijn om te lezen dat jullie mooie echo's hebben gehad! Super!!
Meiden, morgen voor mij de grote dag. Termijn echo... ik vind het steeds spannender worden, vooral na de trieste berichten van afgelopen week. Ik merk dat ik daardoor even helemaal lamgeslagen was.. Dat nieuws hakt er toch even flink in en zorgt er voor dat de spanningen nog wat hoger op lopen! Gelukkig deze week een enorme drukke week, dus de dagen vliegen wel voorbij, dat is echt fijn! En een heerlijk lang weekend voor de boeg... genieten geblazen
herkenbaar hoor. Ik vind de termijnecho nu ineens nog spannender en het wachten echt heel moeilijk. Ik heb deze week toch een paar keer echt in de zorgen gezeten. Ik probeer het los te laten en me te focussen op de andere dingen om me heen. Fijn dat we vandaag/gisteren weer mooie berichten hadden. Dat doet gewoon echt goed.
Yay, hier ook een 10 weken dansje. Nooit gedacht dat ik weer zo ver kon komen... heel blij mee. Ondanks de oplopende zenuwen voor de termijnecho volgende week maandag met 10+4. Maar moet vasthouden aan de 90% kans dat het gewoon GOED gaat. Ik heb sinds gisteren een heel gek kwaaltje? In mijn linker borst lijkt het wel of er soms een spiertje trilt ofzo haha. Is dat herkenbaar voor sommigen? Ik heb al een paar keer gedacht (gisteren veel buiten geweest, jas aan) dat mijn telefoon in mijn jaszak trilde. En ondanks mijn borsten massive zijn, zitten ze geluk niet ten hoogte van mijn jaszak Kan me alleen maar voorstellen dat het groei is van vanalles in de borst, maar het voelt zo gek haha.
Nee geen last van haha, behalve dat mijn borsten ook echt huge zijn geworden. Knal echt uit mijn bh's!
Precies hetzelfde hier dames. Ik moet nu nog 7 dagen wachten en heb er echt moeite mee. Zeker naar de berichten van afgelopen week was de twijfel en onrust in 1 klap terug. Vandaag gelukkig weer wat mooiere berichten, maar ik hoop zo dat iedereen haar echo goed is. Ook die van mij... Echt onwijs spannend
Whahahaha same here.ik heb Hunkemöller vorige week voor €200 leeg geshopt in 4 dagen waren mijn borsten ruim 1 cup groter, en nu denk ik zelfs 1,5. Man helemaal blij natuurlijk
Hahahahaaaa, jaaa mijn vriend ook! Kan er geen seconde van af blijven... hij mag in zijn handen knijpen dat ze niet extreem pijn doen, anders had ie klappen gekregen haha
Aah gelukskoekje, dat vind ik leuker dan die dadel die ik in de zwangerhap app zie Op zich kan ik wel veel vanuit thuis werken, maar ivm het slechte slapen heb ik vandaag buiten 1 virtuele demo een ziektedag. Even ontspannen. Self-care ik ben doodop, en kan niet erg lang rechtop zitten. Veel wandelen en veel liggen dus Gelukkig zijn mijn collega's en baas wel echt heel lief en zorgzaam, dus voel me al iets beter. Ze weten me te vinden bij nood, wellicht morgen paar uurtjes online. We will see. Lief dat je reageert, stelt me wel gerust dat jij ook denkt dat t de hormonen zijn. Hopelijk trekt het spoedig weg.
♡ Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 27 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje❤️ 29 oktober Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje ❤️ 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje ❤️ 03 november Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje ❤️ 04 november Chantale08 - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 05 november Clueless01 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ❤️❤️ Wondertjes1992 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje ❤️ Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje ❤️ 07 november 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje ❤️ (mijn gevoel: jongetje ) Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje ❤️ Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje ❤️ 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje❤️ 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 november Silani - * - 2e kindje ❤️ 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje ❤ Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje ❤️ Mamavan3harten - 33 jaar - 4e kind 13 november 14 november Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 15 november Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje ❤️ 16 november of later... MissDee - 36 jaar - 3e kindje ❤️ Afspraken: Milkyway7 - 15 April termijn echo Ninah83 - 16 april - termijn echo 11+2 + NIPT Mamavantwee37 - 17 april - termijn echo Limburgmama - 20 april - termijn echo Stokstaartje86 - 21 April 11.10 - Termijnecho + NIPT aanvragen MB91 - 22 april 18:40 - termijn echo (week daarna ergens NIPT) Dwaallichtje - 26 april - termijn echo Sassefras01 - 26 april - termijn echo Daisy2890 - 26 april - termijn echo + NIPT die week Babyaapje - 28 april - termijn echo Wondertjes1992 - 28 april - termijn echo Schorpioen86 - 30 april - pretecho met geslachtsbepaling Clueless01 - 6 mei - klinisch verloskundige Mamavantwee37 - 14 mei - 3d echo + geslachtsbepaling Wolkje1994x -14 mei - geslachtsbepaling Clueless01 - 26 mei - controle gyn MB91 - 28 mei 19:15 - pretecho met geslachtsbepaling Wolkje1994x - 4 juni - SEO ⭐⭐⭐⭐️⭐️ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ⭐ Blondina1993 ⭐ LenaMill ⭐ Lieve86 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Ik heb die Zwangerschap + van Phillips. Die vind ik wel heel fijn. Je kunt dan kiezen uit grootte in snoep, fruit of dieren Hoe accuraat het is, weet ik niet hoor. Want in week 10 was ie zo groot als een vijg, terwijl 24 baby een spruit aanhoudt. Dus of het is een hele grote spruit, of een heel klein vijgje Lekker, zo'n dag voor jezelf! Lekker je rust pakken en soms helpt het echt als je je werk iets anders indeelt. Met de jongste ben ik toen de misselijkheid zo hevig was wat later begonnen en later naar huis. Kon ik alle drukte vermijden. Ook ging ik normaal met de trein en koos ik toen voor de auto, ook later in de zwangerschap, omdat dat veel meer rust gaf. Ik snak echt ontzettend naar een dagje welness/sauna. Ik denk dat ik een week boek als het weer open gaat
Iedereen heel veel succes op de echo`s!!!!!!! Ik duim voor jullie dat alles goed is! Ik ben momenteel in afwachting van de nipt en de volgende echo is al de geslachtsbepaling. Ik wil het zo graag weten ben zo benieuwd haha Hier een 12 weken dansje gedaan gisteren En even de lijst opnieuw erbij gehaal want mijn afspraak was eraf...
Ahhh 30 april al, dat is snel zeg! Ik hoop eigenlijk op een gokje van de Vk met 13 weken. De vorige keer durfde ze voor 70% zeker een jongen te zeggen. En ik heb een heel goede vriendin die de nub wel heel goed kan zien Maar een echte echo met de bevestiging is gewoon wel heel fijn!
He allemaal, Graag praat ik met jullie mee, ik kan helaas niet alles terug lezen maar begin nu gewoon haha.. Ik ben 34 jaar en nu 11 weken en een beetje zwanger, 3 november ben ik uitgerekend. Spannend! Ik heb wel de gebruikelijke kwaaltjes, maar vooral heel gelukkig Hoe is het met jullie?
♡ Uitgerekend 1 - 15 november 2021 ♡ 30 oktober Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje❤️ 01 november Virgo88 - 32 jaar - 1e kindje ❤️ 02 november Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje ❤️ 03 november Wolkje1994 - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Ninah83 - 37 jaar - 1e kindje ❤️ Annelies03 - 34 jaar- 1e kindje ❤ 04 november Chantale08 - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 05 november Clueless01 - 27 jaar - 2e & 3e kindje ❤️❤️ Wondertjes1992 - 28 jaar - 3e kindje ❤️ 06 november Bloem 36 - 30 jaar - 2e kindje ❤️ Milkyway7- 34 jaar - 2e kindje ❤️ 07 november 08 november MB91 - 29 jaar - 1e kindje ❤️ (mijn gevoel: jongetje ) Jetje1991 - 30 jaar - 3e kindje Lavendelmeid - 34 jaar- 2e kindje ❤️ Limburgmama - 34 jaar - 3e kindje ❤️ 09 november Stokstaartje86 - 34 jaar - 3e kindje❤️ 10 november Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 11 november Silani - * - 2e kindje ❤️ 12 november MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje ❤ Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje ❤️ Mamavan3harten - 33 jaar - 4e kind 13 november 14 november Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ 15 november Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje ❤️ 16 november of later... MissDee - 36 jaar - 3e kindje ❤️ Afspraken: Virgo88 - 13 april - termijn echo + NIPT MissDee - 13 april 2e echo Clueless01 - 14 april - controle gyn MotorMeisje - 14 april - tweede echo Milkyway7 - 15 April termijn echo Ninah83 - 16 april - termijn echo 11+2 + NIPT Mamavantwee37 - 17 april - termijn echo Limburgmama - 20 april - termijn echo Stokstaartje86 - 21 April 11.10 - Termijnecho + NIPT aanvragen MB91 - 22 april 18:40 - termijn echo (week daarna ergens NIPT) annelies03 - 23 april- aanvragen NIPT en afspraak verloskundige Dwaallichtje - 26 april - termijn echo Sassefras01 - 26 april - termijn echo Babyaapje - 28 april - termijn echo Wondertjes1992 - 28 april - termijn echo Mamavantwee37 - 14 mei - 3d echo + geslachtsbepaling MB91 - 28 mei 19:15 - pretecho met geslachtsbepaling ⭐⭐⭐⭐️⭐️ ⭐ Guusje39 ⭐ Essie28 ⭐ Winderig80 ⭐ Madame01 ⭐ Blondina1993 ⭐ LenaMill ⭐ Lieve86 ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Leuk! welkom en gefeliciteerd! Ik zal zo ff de lijst met kleurtjes terug zetten NIPT is wisselend, gemiddeld zo'n 5 (werk)dagen. Meestal krijg je de uitslag per mail.
Oké misschien ben ik heel stom hoor, maar ben voor het eerst zwanger. Die termijnecho is de echo waarop ze zeggen, je bent nu 11 weken zwanger toch. En ze zeggen toch vaak dat het dan goed is...sorry schaam me echt...